Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

RoseVersand

angel
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jun 2006 17:29

angel 22 jun 2006 17:46

Hoi, heeft er iemand van jullie al ervaring met de race fietsen van RoseVersand ( Merk Red Bull)
Persoonlijk zou ik graag de Red Bull Scandiul race-3000 ultegra compact aankopen.
Maar ik zit met enkele vragen.
- Ervaringen kwalitijd van de fietsen
- Gewicht dat ze opgeven , klopt deze ?
ze geven 7.3kg op zonder pedalen, maar dat vind ik wel zeer weinig.
Alvast bedankt

bergmanic
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 apr 2006 11:33

bergmanic 22 jun 2006 17:55

Ik heb geen ervaring met de Red Bull zelf, maar heb wel goede ervaringen met deze shop uit Duistland. Goede service en goede producten...Ik ken wel iemand met een Red Bull en hij is hierover zeer tevreden. Ik vind de Scandium Race-3000 er ook mooi uitzien...

hofte
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 jun 2006 16:15

hofte 22 jun 2006 18:08

Ik ken ook iemand met Red Bull fiets(en), en hij is er ook zeer over tevreden. Hij had goede service gekregen, en de fietsen zijn ook goed. De Scandium Race-3000 ziet er zeker leuk uit, ook het gewicht van 7,3 kilogram zonder pedalen zal waarschijnlijk wel kloppen, maar je kunt altijd contact opnemen met Red Bull zelf...
OWC Oldenzaal | Koga Miyata FPMonocoque

sivle
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:13

sivle 22 jun 2006 18:48

Quoten: Origineel geplaatst door angel op 22 Juni 2006


Hoi, heeft er iemand van jullie al ervaring met de race fietsen van RoseVersand ( Merk Red Bull)
Persoonlijk zou ik graag de Red Bull Scandiul race-3000 ultegra compact aankopen.
Maar ik zit met enkele vragen.
- Ervaringen kwalitijd van de fietsen
- Gewicht dat ze opgeven , klopt deze ?
ze geven 7.3kg op zonder pedalen, maar dat vind ik wel zeer weinig.
Alvast bedankt

Misschien ook ff zoeken op dit forum op Red Bull of Rose. Er is al zo veel verteld over die fietsen...