Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Tacx Fortius/ i-magic

gilvaneyck
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 mei 2006 20:50

gilvaneyck 29 nov 2006 20:29

ow, jij bent dat soort volk dat effe een fietsenwinkel binnenstapt om tegen de klanten te gaan zeggen dat het ergens anders goedkoper is?
waar moei jij je mee?

triumph
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:17

triumph 29 nov 2006 21:02

Quoten: Origineel geplaatst door gilvaneyck op 29 November 2006


ow, jij bent dat soort volk dat effe een fietsenwinkel binnenstapt om tegen de klanten te gaan zeggen dat het ergens anders goedkoper is?
waar moei jij je mee?


Neen, maar iemand die onwetenden de ogen opent voor ze gerold worden.
Occasie duurder (proberen) te verkopen dan nieuw ...  
We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.

snoekl
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 nov 2006 19:21

snoekl 29 nov 2006 21:53

Quote: Origineel geplaatst door gilvaneyck op 29 November 2006
ow, jij bent dat soort volk dat effe een fietsenwinkel binnenstapt om tegen de klanten te gaan zeggen dat het ergens anders goedkoper is?waar moei jij je mee?








Waar ik me mee bemoei? Dit is toch een discussieforum. Ik ben toch vrij om mijn mening te geven. Moet je de volgende keer je "onredelijke" advertentie maar niet op een forum plaatsen.

En om je vraag te beantwoorden: Als het een winkel is die tweedehands spullen verkoopt voor een hogere prijs dan de huidige nieuwwaarde zal ik dit zeker niet laten.

Waarom geef je niet gewoon toe dat je vraagprijs onredelijk is?

gilvaneyck
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 mei 2006 20:50

gilvaneyck 30 nov 2006 23:13

Quoten: Origineel geplaatst door SnoekL op 28 November 2006



De tacx imagic kost bij Derks 405,66 en de RLV 23,95. De fortius software wordt tegenwoordig bij de Imagic meegeleverd. Totaal dus zelfs minder.
 

en ik vraag 400 voor beiden.

ericke
Forum-lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 22 aug 2005 15:17

ericke 31 jan 2007 10:20

heb je hem nog????

stephan1
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 sep 2005 00:43

stephan1 01 feb 2007 18:13

Mischien kunnen we aan de spelregels toevoegen:
reageer alleen op een verkoop als je serieuze interesse hebt. Als iemand iets naar jouw mening té duur wil verkopen is dat zijn/haar probleem, niet dat van jou. (zie spelregels: mountainbike.nl)
 
 
Groeten,
Stephan
 

triumph
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 nov 2006 17:17

triumph 01 feb 2007 20:54

Quoten: Origineel geplaatst door Stephan1 op 01 Februari 2007


Mischien kunnen we aan de spelregels toevoegen:
reageer alleen op een verkoop als je serieuze interesse hebt. Als iemand iets naar jouw mening té duur wil verkopen is dat zijn/haar probleem, niet dat van jou. (zie spelregels: mountainbike.nl)
Groeten,
Stephan
 


Forget it!
 
We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 01 feb 2007 21:16

Op een discussieforum moet je kunnen discussiëren over de prijs. Zet je waar op marktplaats en/of ebay en je hebt geen discussie.
Discussie en kritiek hierover kan een beginnend/onwetend koper enigzins beschermen. Anderzijds wordt de "advertentie" er wel enigzins door vervuild.

stephan1
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 sep 2005 00:43

stephan1 01 feb 2007 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door triumph op 01 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Stephan1 op 01 Februari 2007


Mischien kunnen we aan de spelregels toevoegen:
reageer alleen op een verkoop als je serieuze interesse hebt. Als iemand iets naar jouw mening té duur wil verkopen is dat zijn/haar probleem, niet dat van jou. (zie spelregels: mountainbike.nl)
Groeten,
Stephan
 


Forget it!
 


Constructieve bijdrage aan deze discussie Triumph. Ook goed beargumenteerd en helder uiteen gezet. Ik ben bijna om
Buiten dat in de "regeltjes" van dit  Te Koop forum staat dat meningen over een vraagprijs niet gewaardeerd en verwijderd worden denk ik ook dat het ieders eigen verantwoording is om te bepalen of hij wel of niet de vraagprijs wilt betalen. IK vindt het een beetje vervuiling van dit Te koop forum.
Als je een gebruikte Tacx gaat kopen voor dat geld ga je volgens mij eerst kijken wat zo'n apparaat nieuw zou moeten kosten en bepaal je je koers.
Je kunt natuurlijk wel een nieuwe topic starten met als titel: Is de vraagprijs van 450 euro voor een gebruikte Tacx I magic te hoog?
Daar kun je dan naar hartelust dicussieren over een vraagprijs.
Gegroet,
Stephan

Plaats reactie