Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Te triest voor woorden.....

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 04 aug 2006 16:52

Quoten: Origineel geplaatst door Toni op 04 Augustus 2006


Quoten: Origineel geplaatst door MiketheBike op 04 Augustus 2006


> Ten eerste zou je als Nederlander toch beter Nederlands moet spreken, en> zeker schrijven (je lijkt wel een allochtoon).



Als Nederlander mag je toch aannemen dat iedere Nederlander op school fatsoenlijk Nederlands leert spreken en schrijven. Af en toe een schrijffout maken is tot daar aan toe.
Ook elke allochtoon (leg mij eens uit of je wel allochtoon bent als je hier geboren bent) behoort dit dan te kennen. Vreemd genoeg gebeurd dat ook niet vaak. Ken genoeg andere Nederlanders die net als mij kwaad worden op de mensen die zich verschuilen achter het feit "ik ben buitenlander", terwijl ze hier geboren zijn.
Verder gaat het om zijn manier van acteren met de verkoop van beschadigde fietsen, die gevaarlijk zijn voor de leek.
 Beetje flauw om iemand daar op aan te vallen. Je weet zijn achtergrond niet en zo'n opmerking heeft inhoudelijk geen bijdrage.

It's nice to be important, but it is more important to be nice.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8944
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 04 aug 2006 17:04


Quoten: Origineel geplaatst door MiketheBike op 04 Augustus 2006



....
Ook elke allochtoon (leg mij eens uit of je wel allochtoon bent als je hier geboren bent) behoort dit dan te kennen. Vreemd genoeg gebeurd dat ook niet vaak. Ken genoeg andere Nederlanders die net als mij kwaad worden op de mensen die zich verschuilen achter het feit "ik ben buitenlander", terwijl ze hier geboren zijn. ....


AUWWWW!!! ;-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 05 aug 2006 02:31

En voila, de advertentie is verwijderd.
 
Duurt eventjes, maar gelukkig niet meer op MP.
 
MtB
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

flipper
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 jul 2006 23:04

flipper 05 aug 2006 13:39

Quoten: Origineel geplaatst door MiketheBike op 04 Augustus 2006


> Ten eerste zou je als Nederlander toch beter Nederlands moet spreken, en> zeker schrijven (je lijkt wel een allochtoon).                                                 > Ik vindt het persoonlijk onacceptabel dat je zo'n frame nog aan de> man/vrouw brengt, terwijl reparatie vragen om problemen is.


Wel grappig Mikethebike, eerst ga je iemand op zijn taalgebruik wijzen en vervolgens schrijf je: "ik vindt".
Ik vinD ook dat jij moet leren quoten want het is een zoektocht om je bericht te lezen.
Dan ga jij nog eens heel fier zijn naam hier verspreiden. Er stond toch in de advertentie dat het frame beschadigd was. En tenslotte was het geen gebruiksklaar product (iemand die alleen een kader koopt kent toch een beetje van fietsen).
Zoals elders in dit forum, iemand die een set wielen met een scheurtje verkoopt (en beweert dat er mee gefietst mag worden) dat vind ik pas schandalig.
Maar het gaat me hier meer om het gedrag van Mikethebike dan de advertentie, wat zitten melken over allochtonen, het recht zelf in eigen handen nemen. Ik kan me ondertussen wel een beeld van je vormen.

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 06 aug 2006 00:01

Quote: Maar het gaat me hier meer om het gedrag van Mikethebike dan de advertentie, wat zitten melken over allochtonen, het recht zelf in eigen handen nemen. Ik kan me ondertussen wel een beeld van je vormen.

MOD: zullen we het even gezellig houden? Persoonlijk afzeiken graag ergens anders doen.

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 06 aug 2006 15:26

Quoten: Origineel geplaatst door flipper op 05 Augustus 2006


Quoten: Origineel geplaatst door MiketheBike op 04 Augustus 2006


> Ten eerste zou je als Nederlander toch beter Nederlands moet spreken, en> zeker schrijven (je lijkt wel een allochtoon).                                                 > Ik vindt het persoonlijk onacceptabel dat je zo'n frame nog aan de> man/vrouw brengt, terwijl reparatie vragen om problemen is.


Wel grappig Mikethebike, eerst ga je iemand op zijn taalgebruik wijzen en vervolgens schrijf je: "ik vindt".
Ik vinD ook dat jij moet leren quoten want het is een zoektocht om je bericht te lezen.
Dan ga jij nog eens heel fier zijn naam hier verspreiden. Er stond toch in de advertentie dat het frame beschadigd was. En tenslotte was het geen gebruiksklaar product (iemand die alleen een kader koopt kent toch een beetje van fietsen).
Zoals elders in dit forum, iemand die een set wielen met een scheurtje verkoopt (en beweert dat er mee gefietst mag worden) dat vind ik pas schandalig.
Maar het gaat me hier meer om het gedrag van Mikethebike dan de advertentie, wat zitten melken over allochtonen, het recht zelf in eigen handen nemen. Ik kan me ondertussen wel een beeld van je vormen.




Ik "melk" niet over allochtonen, geef enkel een relaas weer.
Dat is wat ik vind(!).
Niets kwalijks mee bedoeld, verder mag JIJ gerust een mening vormen over mij. Daar kan ik en wil ik niets verder aan toevoegen.
Check de mountainbike.pagina.nl maar eens!
Dan mag jij je mening stellen over mij.
Plus over het recht in eigen handen nemen , soms zijn er mensen die dat wel eens doen, is dat erg dan?
Zijn in NL te weinig mensen die een mening hebben, dingen laten gebeuren maar NIETS doen!
 
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 06 aug 2006 17:29

mod: ik denk dat we wel klaar zijn met dit onderwerp.

Ghostrider
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2013 14:30

Ghostrider 25 dec 2013 14:41

Ik ben hier heel erg nieuw,
en ik zal meteen ter zaken gaan komen
ik heb hier een topic van 8 jaar oud ,

tot mijn grote verbazing toen ik het las ging het over niets minder dan mijzelf!!
ik word hier afgebroken uitgescholden en bedreigd!!!
voor: een carbon frame wat ik op een website probeerde te verkopen wat niet eens met deze website te maken heeft...

Hier het volgende link is van dit topic waar ik heb nu over heb:

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=37929

nu zou ik het fijn vinden dat de mensen die me daar in de grond stampten even met mij contact op zouden nemen...

voor een wat meer persoonlijke afhandeling, want achter een scherm zitten te schelden kunnen we allemaal...

ondertussen is het nu 8 jaar later nadat ik het frame heb verkocht gerepareerd en wel uiteraard.
en deze meneer is meer tevreden dan ooit.
Nooit problemen gekregen met het frame...

vreemd toch dat ik daar dan voor word uitgescholden etc.etc.

graag ontvang ik van O.A. Mike the Bike en AM,
een mailtje met een verantwoording over deze topic die is aangemaakt en waarom er zoveel afgebroken word...

Mijn email adres is Lars.s@live.com

ik hoop dat jullie nu ook mans genoeg zijn om me zelf te contacteren ( hoe lang het ook geleden mocht zijn )
ik hou namelijk niet ervan dat iemand mij zwart maakt achter mijn rug en dat terwijl het onterrecht is...
klagen over een fiets verkopen is 1 ding maar dan nog over taal en spel fouten spreken als je zelf nog geen woord kan goed typen lijkt me overbodig..


Verder wens ik iedereen hier een fijne kerst en een gezond oud en nieuw!!

Ghostrider
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2013 14:30

Ghostrider 25 dec 2013 14:43

Vooral meneer: sharkman: http://www.fiets.nl/forum/memberlist.ph ... e&u=399571

aangezien deze meneer dat topic heeft aangemaakt :)

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 25 dec 2013 15:13

What? Je gaat een 2006 topic koe uit de sloot halen? Tja, de foto's en advertentie hebben we niet meer dus dit wordt schieten op een wel heel oud en kreupel beestje.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5892
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 25 dec 2013 15:22

Ik zeg, zakje chips en een biertje.

Een soort kerstmis vrijdagmiddag topic.
Live fast; die young. mijn blog

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 25 dec 2013 16:12

Vind het geen vrijdag-topic niveau waardig... Meneer ghostrider maakt of een hele slechte grap of zet zichzelf hier behoorlijk te kakken. In beide gevallen vrij kansloos.
Laatst gewijzigd door zorba op 25 dec 2013 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not CROSS the road!

Plaats reactie