Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Shimano / Campagnolo

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 26 sep 2006 19:04

Ik verknoei mijn kostbare tijd niet langer aan een arrogant stuk onbenul!

Te laat!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 sep 2006 20:17

Aan iedereen is altijd wel iets op te merken, maar dit gaat veeeeeeeeeeel te ver!!
Het sluiten van een topic over Shimano vs Campa is het meest wijze  besluit wat een moderator kan nemen. Zo'n topic gaat nergens over en er is al meer dan genoeg over geschreven. De mededeling waarom het dicht ging kon wat beter, maar doet niks af aan de rechtmatigheid van de actie. Ondanks dat ik lang niet altijd achter AMS sta vind ik toch dat je hem wel met wat meer respect mag benaderen. Hij stopt hier wel tijd en moeite in!!!!! Een mod moet soms keuzes maken, klaar. En iemand voor arrogant stuk onbenul uitmaken is wel heel goedkoop..... Zegt meer over de schrijver dan over het doelwit!
Less is bore

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 26 sep 2006 21:17

raff, als je van amclassic-fan niets aanneemt, doe dit dan aub wel van de laatste 2 posters hierboven , en van mij:

Je draaft een beetje door!
diessens fietserke

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 sep 2006 21:21

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 26 September 2006

Je haalt de woorden bijna uit m,n mond Daniel,  en als je Kostbare tijd hier niet aan wil besteden tieftstraal dan GVD op hier van dat forum, idioot je belaagd GVD iemand op een bizarre manier! Ik schrijf ook wel eens GVD KUT maar haal het niet in m,n hoofd op iemand zo aan te vallen lekker grof he! is ook de bedoeling van mij alleen ik doe het op een open en eerlijke manier en volgens mij zit er bij jouw daar in die bovenkamer stront ipv wat grijze massa , cker aan de diaree gegaan vandaag nondejeu wat een geleuter. AM niks van aantrekken we helpen je wel. Is ie nou helemaal be gvd hier en daar!!! met je kostbare tijd tsje wat een gezever . Als je tijd kostbaar is wat doe je hier dan ,sodemieter lekker op naar een van die ander Kak site's. en ga daar lekker je gram halen met je kostbare tijd. Kappe nou!@!!!

The BIG ONE is terug

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27570
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 26 sep 2006 23:13

Raff lijkt wel een professor met zijn uit-de-tijd taalgebruik. Overigens heel triest om iemand daarop af te rekenen, maar goed aangezien jij dat ook doet, doe ik dat lekker ook :P Verder sluit ik me aan bij bovenstaande lieden. Als je het niet bevalt, verlaat dan aub het forum.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 sep 2006 23:36

Quoten: Origineel geplaatst door Raff op 26 September 2006


@ Amclassic-fan
1 Bij het lezen van je 2 reacties dd. 25/09/06 resp. om 21:57 en 22:11 kan ieder mens met enig gezond verstand eens te meer vaststellen welke onvoorstelbare wartaal jij uitkraamt. Vermits er bij jou écht niéts ingaat, zal ik voor de zoveelste keer nog enkele punten duidelijk stellen.
2 Vooreerst klaag ik de denigrerende wijze aan waarop jij de pas geopende discussie Shimano versus Campagnolo (geplaatst in het hiertoe zéér geschikt forum "Techniek") van een nieuw forum-lid op slot gooit, terwijl nergens op het forum (ook niet bij  "Fietscafé", waar, naar ik later zelf toevallig ontdekte, een gelijkaardige discussie aan gang was) een eenduidig antwoord staat op de gestelde vraag. Je collega bike add1ct heeft wél de hoffelijkheid gehad jouw wangedrag recht te zetten met zijn heldere reactie in "Fietscafé" dd. 15/09/06 om 17:29, waarvoor ik hem, zoals het een welopgevoed mens past, op 16/09/06 om 09:42 heb bedankt. 
3 Bovendien kan je laag-bij-de-grondse terminologie niet door de beugel en heb je geen barst begrepen van de rol van een moderator. God mag weten wat jouw ziekelijke geest bezielt om zonder aanleiding nieuwe forumleden frontaal aan te vallen en elke gelegenheid bij welke topic ook aan te grijpen om in die boosheid te blijven volharden. 
4 Volgens jou zou een discussie Campagnolo versus Shimano op een fietsforum totaal not-done zijn omdat het allebei goed spul is (zie punt 1 van je bericht om 21:57)!? Eén blik op de discussies onder "Techniek" volstaat om te merken welke onzin jij in 's hemelsnaam uitbraakt (+/- 25% van de vragen daar draait rond groepen).  Bij "Fietscafé" laat je diezelfde discussie dan weer wel toe!? Als "Fiets" jou volgt moet trouwens ook de topic "Racefietsen" dringend op slot, want deze vergelijkt de kwaliteit van fietsmerken.
5 Wat heeft die opmerking over je nieuwe mtb (zie voorlaatste alinea van je bericht om 22:11) in godsnaam met dit alles te maken? Het bewijst nogmaals dat jij in het wilde weg raaskalt en een nihil bent als moderator. 
6 Omtrent je beweringen i.v.m. je correct Nederlands zal ik héél kort zijn. Eenieder kan constateren dat zowel de zinsbouw (probeer je gebrabbel in punt 3 van 21:57 maar te ontwarren) als de taalfouten in je beide berichten naar goede gewoonte erbarmelijk zijn.
7 Conclusie: me dunkt dat mijn verwijzing naar je minieme intelligentie nog heel subtiel is geformuleerd . Tot slot meld ik bij deze dat ik mij niet tot jouw intellectueel niveau wens te verlagen en dus vanaf heden nooit meer reageer op welke van jouw immense stommiteiten ook. Ik verknoei mijn kostbare tijd niet langer aan een arrogant stuk onbenul! 


Ten eerste zou het wel zo makkelijk discussieren als je op mijn argumenten in gaat ipv 4 keer een zelfde verhaal te posten. Het had je een hoop van je "kostbare" tijd gescheelt als je gewoon ctrl+c en crtl+v had gedaan. Ook verloopt een discussie een stuk beter als je op z'n minst doet alsof je respect hebt voor de tegenpartij en je een beetje fatsoenlijk uit.
1 Vind je het niet wat opvallend dat jij de enige bent die moeite heeft met het lezen van mijn posts? Je bent na meer dan 4000 posts volgens mij de eerste die daar over begint te zeuren.
2 Ik ben diegene die bepaald of iets op de geschikte plaats staat, niet jij. Voor suggesties en goede argumenten sta ik altijd open, maar daar ben jij nog niet mee gekomen.
3 Ik weet prima wat ik moet doen als moderator. Je bent wel geteld de 3e die hier moeite met mijn moderator heeft. Als er iemand is die in ieder topic weer door gaat over het feit dat ik 1 topic op slot heb gedaan dan ben jij het wel. Wie kwam er immers met een bolt gedrukt stuk in het topic over afvallen met daarin allerlei aantijgingen? Als iemand hier llage taal gebruikt ben jij het wel! Het enige wat ik jouw genoemt heb is een kwakzalver (wat gewoon een feit is) daarentegen gooi jij van alles en nog wat naar m'n hoofd.
4 Al die discussies in techniek gaan over problemen met groepen en dergelijke. Niemand haalt het in z'n hoofd om een Campa versus Shimano discussie te beginnen. Als ik jouw topic weer open kan je met een zekerheid die aan de 100% grenst verzekeren dat het op een doelloze Campa/Shimano discussie uitdraait. Aan de kwaliteit tussen verschillen merken racefietsen is een stuk meer te vergelijken dan tussen groepen. Een frame kan bijv voor iemand die zwaar is niet stijf en sterk genoeg zijn, het ene frame is een paar 100 gram lichter dan een ander frame, sommige wielen zijn simpelweg niet sterk genoeg voor iemand van 95 kg, enz enz.
5 Jij beweert een paar posts hierboven dat ik geen topic durft te openen omdat ik dan meteen van het forum geveegd zou worden. Is het wel duidelijk dat jij diegene bent die raaskalt en niet ik:
"Ik daag je bij deze uit om de jou verleende almacht nu eens te gebruiken om een topic te openen, waarin forum-leden jouw stommiteiten kunnen kopiëren; alleen al met je taalfouten kan een heel forum worden gevuld. Zodra het onderwerp pure fiets-techniek overstijgt, blijft jouw inbreng beperkt tot wild om je heen schoppen in vulgaire terminologie en tot vliegensvlug het slot gooien op  discussies, die jouw niveau te boven gaan. Dergelijke uitdaging durf je gegarandeerd niet aan, want dan zou je liedje bij 'Fiets' binnen de kortste keren zijn uitgezongen."
6 zie punt 1, bovendien is het geen forum over de Nederlandse taal, maar een Fietsforum.
7 Als ik al een minieme intelligentie heb dan moet het wel heel ernstig gesteld zijn met de rest van Europa. Ik studeer Elektrotechniek aan de UT en ik heb het vermoeden dat je geen flauw idee hebt waar we ons mee bezig houden. Uitspraken over een te kort aan intelligentie mijner zijds zeggen dus enkel wat over jouw intelligentie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 27 sep 2006 00:59

Raff en AM Classic Fan...heren...heren. STOP met deze discussie.
Dat is het, niets meer of minder. GEWOON stoppen.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 27 sep 2006 14:52

Tja, het heeft weinig met Campa en Shimano meer te maken. Elkaar van taalfouten maken betichten e.d. is ook al off topic. Iedereen kan taalfouten maken en dat is het gevolg van de tegenwoordige schoolopleiding wat betreft Nederlandse taal. Dat blijkt gewoon "knudde" te zijn. 
Heren, reik elkaar de hand en "make love, no war ". Het eerste dus niet noodzakelijkerwijs met elkaar!  Het tweede wel.Het gezeik over Campa en Shimano zal altijd wel doorgaan zonder dat men 1 stap nader tot elkaar zal komen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 27 sep 2006 15:00

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 27 September 2006
Tja, het heeft weinig met Campa en Shimano meer te maken. Elkaar van taalfouten maken betichten e.d. is ook al off topic. Iedereen kan taalfouten maken en dat is het gevolg van de tegenwoordige schoolopleiding wat betreft Nederlandse taal. Dat blijkt gewoon "knudde" te zijn. Heren, reik elkaar de hand en "make love, no war ". Het eerste dus niet noodzakelijkerwijs met elkaar! Het tweede wel.

Het gezeik over Campa en Shimano zal altijd wel doorgaan zonder dat men 1 stap nader tot elkaar zal komen.


Marconi, het is Make love, not war!

Plaats reactie