Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2006

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 20 okt 2006 13:41

Mijn kenmerken zijn :
1m80
blond haar (kuifje)
zwarte blouse
neefje bij me
en waarschijnlijk een bakje in m'n hand voor de kwijl :P

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 20 okt 2006 14:03

Waarschijnlijk te laat maar: 1,78, redelijk kort haar (met een kaal plekje aan de linkerkant), blauwig shirt, beige jas en een zwarte rugzak.

Tot straks!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 okt 2006 15:07

Lijken wel contactadvertenties!!!
Leuk, sportieve jongeman zoekt dito dame.1.80m lang, mooie, felle bruine ogen en een fris kortgeknipt kapsel. Zal met name te vinden zijn bij de stands met echt mooie spullen.... ;)
Less is bore

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 20 okt 2006 15:25

Ik neem een rode roos mee.....
Loop direct naar Cervelo ( conimex) om mij reeds bestelde Cervelo ( carbon)op te halen !!  Jawel mensen hij is in aantocht !!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 okt 2006 22:13

Ben net terug, vond het leuk, had helaas niet al teveel tijd omdat mijn neefje niet zoveel tijd had. Heb bike_add1ct volgens mij nog even gezien, was jij met een vriendje met krullen?
Ben ook nog op zoek gegaan naar Casran, maar die had het volgens mij te druk met op film gaan met een of ander Kuota-hekwerk, klopt dat? Was jij die kale gast?
Anyway, veel moois gezien. Heb ook wel wat leuke foto's van mooie hekwerken gemaakt, ga nu de kroeg in en zal morgen met mijn brakke kop es het nodige online zetten

boskabouter
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 jul 2006 00:23

boskabouter 20 okt 2006 23:00

Ik ben net terug van uren kijk- en luistergenot: prachtige bikes met topebehoren, mooie mannequins en dressboys in de modeshow, Jan Jansen - wie kent hem niet - op zijn praatstoel in zijn stand, Henk Lubberdink - we kennen jou natuurlijk ook nog - en heel veel flarden van 'vlaomse' gesprekken. Een tip: op de site van bike motion kun je je bezoek aankondigen, waardoor je een korting van 2 euro op de toegangsprijs krijgt. Veel plezier!

boskabouter
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 jul 2006 00:23

boskabouter 20 okt 2006 23:02

Verdorie nog aan toe: Henk LubberdinG dus...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 okt 2006 23:58

Ik ook, was weer leuk! Mooi speelgoed gezien, ook minder mooi. Mooie stands: Pinarello/Opera, Specialized, Orbea. Tegenvallende stands: Campa (slecht toegankelijk, te gesloten), Scott (had meer mooie fietsen verwacht daar), Cube (werkelijk alle modellen stonden er op elkaar geplakt). Leuke quote van de Veltec man bij de Look 595: "die Beartrap (alternatief systeem om je vork vast te zetten in je balhoofhoord) zou ik persoonlijk zo snel mogelijk vervangen voor een carbon-plug". Eigenlijk best belachelijk. Koop je een frame van >€3000,- en dan werkt het systeem niet Leuke opvallendheden: - Meerdere merken hebben een kleurenschema wat geinspireerd is door de Caisse Espagne kleuren van Pinarello Paris. - Bij de dure showfietsen van verschillende merken met hoge carbonvelgen is de Bora Ultra duidelijk favoriet. - SRAM Force wordt er goed ingepust, veel fietsen gezien met die groep. Nog een paar minuutjes getaxed op een fiets met de Forcegroep. Schakelt snel en heel vertrouwd, je hoeft absoluut niet na te denken. Handgrepen liggen goed in de hand. Enige nadeel vind ik de hoekige lijnen en de grove afwerking (grote naden enzo) van de shifters. Kortom, paar puur prima vermaakt! Colaatje gehad van Casran, Bike1Add gezien, AM-CF, Wesley, Rolandt...
Less is bore

Gebruikersavatar
spinningfreak
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23

Gebruikersavatar spinningfreak 21 okt 2006 02:10

Mooie beurs, alleen de moeite om binnen te komen als je iets na 2 uur naar binnen wilde.
Voor mij waren de hoogtepunten:
Kuota (en echt niet om bij Casran te slijmen) en dan vooral de Kebel. Helaas is de Kharma 2007 niet meer als frameset te krijgen.
Veltec en dan vooral Easton met de nieuwe 70SL wheelset die ik erg mooi vond (en eigenlijk ietsjes te duur).
Shimano met de nieuwe WH-6600 Ultegra wheelset. Ook deze zag er op het eerste gezicht heel mooi en degelijk uit (en een stuk goedkoper dan de mooiere Eastons zoals hierboven beschreven).
Squale kettingbladen die ervoor zorgden dat een Ultegra crankstel er toch wel heel erg mooi uitzag.
Natuurlijk zijn er veel mooiere frames en wielen, maar ik heb specifiek gekeken naar dingen die ik het komende jaar zou willen kopen.
Daarnaast heb ik zoveel folders bij me dat ik de rest van het jaar nodig heb om er doorheen te komen. Gelukkig ben ik niet zo'n winterfietser.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 okt 2006 02:16

Gezellig middag gehad. Iig een stuk meer forummers ontmoet dan vorig jaar. Ik heb meteen even bij gebabbeld met de verschillende redactieleden van Fiets. Pieter in totaal een uurlang van z'n werk afgehouden . Leuke fietsjes gezien.
De bloopers:
- Bij Cannondale een bijna volledig afgebroken Fizik Arione Carbon.
- Een Scott Addict met: Ritchey WCS stuurpen, Ritchey Pro stuur, Centaur Grey remmen en ook een oude Centaur achter-derailleur.
- Een Isaac waar het pimpen met goude Tune spulletjes volledig was mislukt, KMC ketting was andere kleur goud, bandjes en velgen pasten totaal niet bij de rest van de fiets met de gele en rode letters.
- Endorfin kwam om 1400 aanrennen met een paar frames en half afgemonteerde fietsen, lekkere voorbereiding. Die kranten fiets van ze hebben ze ook ieder jaar weer staan. Die had ik na 1 jaar ook wel gezien.
- Campagnolo mannetje dat halsstarrig beweerd dat een 39 op een compact crank vragen om problemen is. Waarom je wel prima met een 56 op een 130 bcd kan rijden was een te lastige vraag
- Nieuwe Conti mtb band hadden ze niet liggen, die had ik wel graag even van dichtbij willen bekijken.
- Peza heeft een 2006 prijslijst van LW's hangen en ook alleen het oude type wielen.
- Een DeRosa waar ze de voorvork met de achtervork prongelijk hebben omgewisseld aldus de collega van Pieter  (briljante opmerking)
(- Utrecht centraal gaat plat waardoor ik 3 kwartier moest wachten .)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 21 okt 2006 02:24

jajaja, bende geouweho*r (best interessant), maar ik wil foto's 
postamble();

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 21 okt 2006 03:43

 
Wederom een hele leuke beurs, en voor mij wederom veel te veel om naar te kijken!  Er was genoeg te genieten.. en dus ook veel te veel om op te noemen.. een paar dingen vond ik wel indrukwekkend:
De glimlach van Marianne Vos (onbetaalbaar)
De Picasso van Colnago
De Loeigrote schijfremmen op de centurion!!
 




"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Plaats reactie