Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Expo-Velo Sport | Brussel, 13-16 okt.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 okt 2006 20:30

Tja ik ben altijd direct, ik ga niet om de feiten heen draaien. Aan mensen die dat wel doen heb ik een hekel (ene J.P. B.). Ik kom misschien wat bot over door die eerste opmerking. Maar het bericht is dan ook echt totaal niet snugger. Zo ie zo verkopen importeurs niet aan particulieren en het is wel erg naïef als je denkt dat al die bedrijven al dat personeel daar 4 dagen laten rondlopen voor noppes.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 16 okt 2006 21:10

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 Oktober 2006

Maar het bericht is dan ook echt totaal niet snugger. Zo ie zo verkopen importeurs niet aan particulieren en het is wel erg naïef als je denkt dat al die bedrijven al dat personeel daar 4 dagen laten rondlopen voor noppes.


Wel, de schrijfwijze is "sowieso" en niet "zo ie zo", niet zo snugger om dergelijke schrijffout te maken, maar zo ben ik, direkt, recht door zee. Zo weten mensen wat ze aan me hebben.
Fuego weet ook wel dat het doel verkopen is, maar dan onrechtstreeks. Hij bedoelde dat er niet gekocht mocht worden op de beurs zelf. Niks mis met die opmerking dus, maar een totaal verkeerde interpretatie (van een moderator dan nog) heeft deze discussie op gang gebracht.

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 16 okt 2006 21:34

Aub weer terug on-topic (over het wel of niet spammen van Casran is al vaker gesproken en daar hoeft niet weer een topic aan te worden verpest!), de Expo-Velo beurs in Brussel!

Heeft iemand nog wat leuke foto's om te laten zien?

Ik had er nog wat gevonden op WW:





Zie ook hier en hier

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 16 okt 2006 21:37

Gave bak die BH!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 16 okt 2006 21:42

Quote: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 16 Oktober 2006
Gave bak die BH!Inderdaad! Alleen jammer dat de kleuren een beetje vloeken, dat gifgroen met dat wit vind ik niet echt staan.. Maar wat ik me nou afvraag, zijn dit nou ook de kleuren van de TT-bike van Astana? Of heeft die een andere kleur? Als dat deze kleuren wel zijn vloekt het helemaal!

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 16 okt 2006 21:47

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 16 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 Oktober 2006

Maar het bericht is dan ook echt totaal niet snugger. Zo ie zo verkopen importeurs niet aan particulieren en het is wel erg naïef als je denkt dat al die bedrijven al dat personeel daar 4 dagen laten rondlopen voor noppes.


Wel, de schrijfwijze is "sowieso" en niet "zo ie zo", niet zo snugger om dergelijke schrijffout te maken, maar zo ben ik, direkt, recht door zee. Zo weten mensen wat ze aan me hebben.
Fuego weet ook wel dat het doel verkopen is, maar dan onrechtstreeks. Hij bedoelde dat er niet gekocht mocht worden op de beurs zelf. Niks mis met die opmerking dus, maar een totaal verkeerde interpretatie (van een moderator dan nog) heeft deze discussie op gang gebracht.

 Kunnen jullie een stukje ouwehoeren zeg. Directer kan het niet he'

fuego
Forum-lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 20 nov 2005 17:25

fuego 17 okt 2006 00:34

kzal maar terugkeren naar de vlaanders, daar verstaan ze me wel,
Eline  en Paashaas weten wel wat ik bedoelde,.......
ja, ik hoor dan ook niet tot het "selecte clubje"  he
 
 
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 okt 2006 01:36

Quoten: Origineel geplaatst door cees1910 op 15 Oktober 2006

c a s r a n  hoeveel  advertentie heb je nodig om je spullen te verkopen
het word toch wel erg veel



Rustig, je hoeft echt geen vette letters om je verstaanbaar te maken. Ik ben tevreden met mijn huidige verkoop, heb vertrouwen in de toekomst en heb daarvoor echt geen forum nodig; ik hoop van voor u hetzelfde.
Wie me echt kent kent zal weten dat ik een fietsliefhebber ben die niet liever doet dan met anderen van mening wisselen; ik vind het dan ook leuk dat in dit topic foto´s van allerlei producten te zien zijn... er was op de diverse stands in Brussel dan ook veel moois te zien!Qua standenbouw was die van Veltec alweer heel mooi overigens.
Tegelijkertijd wil ik graag van mening wisselen met forumleden. Ook met jou, Cees!! En ik was graag op jouw stand langsgekomen; jammer genoeg is die er niet. Goed, als je op BikeMotion komt, gelieve contact op te nemen. Ik stel voor dat je -uitzonderlijk- mij mailt en je krijgt mn gsm-nummer: dan kan ik tijdens mn middagpauze afspreken, gaan we samen een broodje eten in de cafetaria van de beurs (ik wil best een Hollanders trakteren!) en praten we over jouw ADA wielen ver van mijn stand (hoef je geen schrik te hebben dat ik je een produkt van mij verkoop)! Ik heb het overigens ook geapprecieerd dat er vandaag bijvoorbeeld forumleden langskwamen die met geen woord over mijn produkten repten en mn mening vroeger over Bontrager wielen (en die was positief)... dàt was immers ook voornamelijk mijn bedoeling van mijn uitnodiging: socializing!! En met een beetje goede wil en verstand had u dat wel begrepen...
Terug over fietsen nu plze??
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cees1910
Forum-lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:08

cees1910 17 okt 2006 02:09

nou ik ga nooit naar beurzen
alleen naar wedstrijden ,en zoals je weet zal nooit adverteren,heb ik niet nodig maar misschien in een koers als je daar bent bijv ronde van california tevens een mening geven is iets maar als ik zelfs mail krijg dat je wel erg veel allerlei items plaats die vanje verkoop van belang zijn moet afvragen of je wel dit de juiste plek is zet gewoon een advertentie,  en zoals je weet ik steek mijn geld liever in ontwikkelingen dan in advertentie´s en stands op beurzen;maar ja daarom hebben we waarschijnlijk weer wereldkampionen
zoals gezegd    zeg niet wat je doet     doe wat je zegt
 
 
 

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 17 okt 2006 05:11

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 16 Oktober 2006
Inderdaad! Alleen jammer dat de kleuren een beetje vloeken, dat gifgroen met dat wit vind ik niet echt staan.. Maar wat ik me nou afvraag, zijn dit nou ook de kleuren van de TT-bike van Astana? Of heeft die een andere kleur? Als dat deze kleuren wel zijn vloekt het helemaal!


Waar zie jij groen dan? Ik zie alleen maar geel in de Corima's?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 okt 2006 11:49

Quoten: Origineel geplaatst door cees1910 op 17 Oktober 2006

nou ik ga nooit naar beurzen
alleen naar wedstrijden ,en zoals je weet zal nooit adverteren,heb ik niet nodig maar misschien ....


Na een paar keer lezen meen ik iets te kunnen opmaken uit uw tekst zonder hoofdletters en leestekens (op dit moment prijs ik me gelukkig dat de meeste Belgische bedrijfsleiders toch duidelijker kunnen schrijven!); dat u geen beurzen en advertenties nodig hebt en denkt dat de kwaliteit van uw produkten voor zich spreken, mag blijken uit de grote aanwezigheid van uw produkten in de pelotons? Ik betreur nog steeds dat u een paar jaar terug aan mij (toen nog gewone consument en niet in de sector actief) niet wenste te verkopen. Nu goed, ieder zijn bedrijfspolitiek en u heeft ongetwijfeld gegronde redenen om te handelen zoals u nu doet, en ik wil dat dan ook respecteren.
Dat mijn aanwezigheid op fora allerminst bedoeld is om mijn verkoop te stimuleren heeft ondertussen iedereen met een beetje verstand en goede wil wel al in de smiezen... tenzij u van kwade wil bent. Daarom zou ik het appreciëren mocht u mensen niet zo aanvallen als er geen reden toe is; omgekeerd voel ik me ook niet geroepen uw produkt af te vallen.Daarom ook neem ik graag uw uitnodiging aan om, als het even past in ons beider tijdschema, elkaar eens te ontmoeten en van idee te wisselen over fietsmateriaal, aerodynamica en over vanalles waar u mij veel over kan leren (want toegegeven, op veel vlakken zal uw kennis de mijne overtreffen, dus ik steek er gaarne iets van op). Jammer dat dit niet op BikeMotion kan; de gelegenheid doet zich nog wel eens voor. Tot dan!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cees1910
Forum-lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:08

cees1910 17 okt 2006 14:49

Na een paar keer lezen meen ik iets te kunnen opmaken uit uw tekst zonder hoofdletters en leestekens (op dit moment prijs ik me gelukkig dat de meeste Belgische bedrijfsleiders toch duidelijker kunnen schrijven!); dat u geen beurzen en advertenties nodig hebt en denkt dat de kwaliteit van uw produkten voor zich spreken, mag blijken uit de grote aanwezigheid van uw produkten in de pelotons? Ik betreur nog steeds dat u een paar jaar terug aan mij (toen nog gewone consument en niet in de sector actief) niet wenste te verkopen. Nu goed, ieder zijn bedrijfspolitiek en u heeft ongetwijfeld gegronde redenen om te handelen zoals u nu doet, en ik wil dat dan ook respecteren.
tjonge jonge ,
nee ik ben een gewone fietsenmaker niet meer of minder  en heb alleen lagere school dus helaas schrijf ik niet naar u hoge niveau wat u wenst .
wel maak ik met mijn handen producten waar u alleen van droomt ,maar ja schrijven is waarschijnlijk belangrijker .
en zoals u weet sponser ik niemand and verkopen wij rechtstreeks aan consument dus wat u beweert kunnen we ons niet in vinden wij hebben zonder aanzien des persoons altijd aan de consument verkocht of het nu bjarne riis was ,of pietje puck ,of bill gates en of mensen met ons product bij een ploeg in wieler peleton mogen rijden is van andere orde ik ga daar niet over ,kwestie van ploegbelangen waar wij ons niet in mengen,en  ik wist niet dat  als pleoegen met een product reden ook kwalitiet betekende?,    kan me nog veel gerbroken sturen frame´s ,wielen ed herrineren   dat is dus allemaal kwaliteit
nou dat zal dan de reden wezen waarom onze wielen daar niet zijn .
 
 
 
 

Plaats reactie