Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 22 okt 2006 15:53

Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 22 Oktober 2006
Wat was er mis met de entree?


Vrijdagmiddag maar een uur in de rij gestaan om een kaartje te mogen kopen.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 okt 2006 15:58

omg wat een amateurs daar, vrijdag gaat het meteen volledig mis bij de kassa's en dan hebben ze 2 dagen later nog steeds dezelfde problemen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 22 okt 2006 16:11

Ik ben morgen eens benieuwd om het nieuwe M5 crankstel te bewonderen.

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 22 okt 2006 19:12

Had zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar vond het erg leuk. Casran had mooie stand, met mooie fietsjes..
Weet iemand wat meer over Borghini fietsen, kan er niet over vinden op het net, wellicht spel ik het fout. Was een mooi carbon frame voor een nette prijs.
 
 
Anti-Spacers!

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 22 okt 2006 20:50

Entree? Zaterdagochtend geen enkel probleem. Minuutje voor de kassa, minuutje om binnen te komen.

resch
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2006 10:44

resch 22 okt 2006 21:01

Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 22 Oktober 2006


Had zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar vond het erg leuk. Casran had mooie stand, met mooie fietsjes..
Weet iemand wat meer over Borghini fietsen, kan er niet over vinden op het net, wellicht spel ik het fout. Was een mooi carbon frame voor een nette prijs.
Hallo ik heb gisteren op de stand van Borgini gestaan, de eigenaar is Willy Zelissen, er staan 2 carbon frames die in italie worden gebouwd. 1 van 1400 euro en 1 van net geen 2400 euro met doorgetrokken zadelpen. Die laatste wordt uiteraard op maat gemaakt, ook de lengte van de bovenbuis. Meer informatie staat op www.borgini.nl deze site is tijdelijk 'under construction' maar z'n email en telefoonnr staan erbij. Het beste kun je hem zelf effe mailen of bellen voor meer informatie.
 

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 22 okt 2006 21:16

Dank je! ik maar denken dat er een H in de naam moest.
Anti-Spacers!

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 22 okt 2006 21:40

Vandaag ook op de beurs geweest, 0,0 last gehad van problemen met kaartverkoop en andere zaken om de beurs op te komen.
Zou samen met een vriend gaan die nog geen racefiets heeft, maar er wel een gaat kopen. Hij moest helaas werken (net twee weken in zijn nieuwe baan en nu al in het weekend doorwerken aan een opdracht....), wat ik erg jammer vond. Had hem graag allerlei leuke dingen willen laten zien.
Casran wel gezien, maar geen praatje mee gemaakt, hij was druk aan de praat met Mensma als ik me niet vergis aan zijn lange paardenstaart en WW t-shirt. Mooie stand van Kuota, was voornamelijk erg onder de idruk van de 2 mtb's die er stonden. Verder had Veltec inderdaad een mooie stand, vond ik de stand van Scott ronduit dramatisch. Wat een stuk chagrijnen stonden daar op de stand. Erg slecht! Die hebben wat goodwill verloren bij mij.
Voor mij persoonlijk erg interessant was de stand van Polar, ben zeer serieus aan het kijken voor een hartslagmeter, en de nieuwe CS 400 en 600 modellen die volgend jaar komen hebben mijn speciale interesse gekregen. De keuze wordt of nog dit jaar een S725x of wachten tot volgend jaar op de CS400 en 600 modellen.
Verder erg te spreken over de Campa stand, het ultra torque systeem is echt schitterend en een absoluut pluspunt in de keuze tussen Shimi, Sram of Campa. Aangezien ik volgend jaar mijn groep wil gaan vervangen en ik eigenlijk neigde naar een Sram groep ben ik nu zeer ernstig aan het twijfelen geslagen en staat Campa toch weer iets voor! De nieuwe Shamal wielen zijn erg lelijk....dat goud is aweful! Daarentegen was ik toch wel een beetje geschrokken toen ik voor het eerst een lightweight wiel in het echt zag, de campa bora ultra zag er stukken beter afgewerkt uit. Over de kwaliteit kan en wil ik niet oordelen, maar de Campa Bora wint op uiterlijk met een KO en ook nog eens in de 1e ronde.
Verder vond ik de ironie van het motto van Mavic erg leuk; 'a better bike begins here'....hahaha volgens mij begint een betere fiets toch echt bij jezelf en hoe goed jij je fiets onderhoud en jezelf prepareert!
Toch ook leuk nog een echte wereldkampioen te zien in Gunn Rita Dahl (spel ik het goed, ik doe het ff uit mijn hoofd) op de Merida stand.
Erg onder de indruk ook van de Cube fietsen, voor mij "het" Duitse merk!
You can never be too Specialized

georges
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:18

georges 22 okt 2006 22:48

Ikzelf was er zaterdag vanuit Belgie,samen met mijn schoonbroer op zoek voor hem voor een racefiet en ikzelf voor een MTB.En wat zie ik daar KTM ja hoor knappe MTB mooi afgewerkt,alleen een probleem nog geen dealer in Belgenland.

 
 
duwd zere lopt zere

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 22 okt 2006 23:51

Jullie allemaal maar aanschuiven voor een kaartje
Ik ben dit weekend zowel zaterdag als zondag geweest, van het openingsuur tot ver na het sluitingsuur. Btw, vandaag was er een receptie bij BBB waar ik een paar lekkere glazen champagne heb gedronken.
Ook te horen gekregen dat ik gesponsord kan worden door LAS helmen.
En een vriend  van me 2e bij de elite trial
En natuurlijk de "legendarische" casran tegen gekomen, zeer leuk om hem eens te ontmoeten.
Kortom een zalig weekend
 
Ps: nu ken ik elke centimeter van de beurs, en wie weet waar de volgende beurs plaats vind?
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 22 okt 2006 23:55

OW ja, het M5 crankstel ruled, ongeloofelijk hoe licht het is, en toch nog stijf oogt
Ik ga me ook een stel wielen aanschaffen, was namelijk aan het twijfelen tussen een Mach r 1.1 velg met ti pillar spaken en tune naven. Maar nu... op de stand van m5....
De remmen liggen ook ver voorop om aan te schaffen, maar ook een setje speedcomposites velgen met cx ray spaken en m5 naven....
Iemand ervaring met deze velgen of met de c38 velgen voor draadbanden van m5 zelf?
Overigens zeer leuke mensen die me een stevig woordje hebben toegestaan.
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

bhouse
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2006 01:39

bhouse 23 okt 2006 00:10

Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 21 Oktober 2006


Zag ook iemand lopen met een trui aan van www.cyclopics.nl
Mooie foto's heeft die man gemaakt, hier staan ze:http://www.mijnalbum.nl/Album=GV6EIWLN
 


 Bedankt, jammer dat je camera kapot was en je mobieltje moest gebruiken
 dat is erg lastig om daar mooie foto's mee te nemen.
Wielerfoto website: http://www.cyclopics.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie