Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 11 okt 2006 14:43

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 10 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door soloist op 10 Oktober 2006Ja, Cervelo!!! Helaas dit jaar ook weer niet te bewonderen...
Kuota en De Rosa staan ook op mijn lijstje...
Dit jaar is Cervélo er wel bij. Je moet naar de stand van Conimex kijken: stand 1A89.... en ze staan zowaar ook in Brussel.

Oke Casran!!! Bedankt voor de info. Nu wordt het helemaal genieten!
Afbeelding

Gebruikersavatar
spinningfreak
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 10 apr 2006 00:23

Gebruikersavatar spinningfreak 12 okt 2006 00:17

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 09 Oktober 2006

IK had precies hetzelfde! Dacht ook spam, wegwezen Casran. Maar ik kom zaterdag wel even een handjes schudden.


Nou, een affiche van Bike Motion, verwijzing naar de volledige exposantenlijst en "Plaats hier al jullie foto's, afspraken en aanraders voor BIKE MOTIN UTRECHT" had toch wel moeten volstaan om aan te tonen dat het me niet om reclame te doen was.
@ Friso: ik hoef ook geen mensen naar onze stand te lokken; geïnteresseerden in onze producten zullen vanzelf wel even blijven hangen. Ik wil wel graag van de gelegenheid gebruik maken enkele frequente forumleden (zoals Colnago/G bv, van wie ik me weinig illusie maak dat hij ooit een van mijn frames koopt; niet zozeer forumleden van 1 post) in persoon te ontmoeten!Goed... ik hoop dat als ik binnenkort zeg "ik koers in Rotterdam; kom maar even langs als je 'r toch bent" ook niet geïnterpreteerd wordt als "kom naar mijn fiets en het merk kijken". Dat was niet de bedoeling.
 
 dan maar! Iemand een lijstje van de top 3 van wat ie wil zien?
Bij mij is dat:1. Peza Trading (LW, Tune)2. M5 Ligfietsen3. Van Nicholas titanium fietsen

Oh jee, nu durf ik helemaal niet meer langs te komen   

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 12 okt 2006 11:37

ach het gaat toch niet om een winkel, maar om een groothandel/ verdeler...

tony
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 16 nov 2005 20:19

tony 13 okt 2006 17:56

Kun je op de Bike Motion ook spullen kopen,ik wil wat nieuwe kleding en schoenen aanschaffen
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 13 okt 2006 17:59

Nee, je kan er alleen kijken en niks kopen.

Als je er iets leuks ziet kan je het toch de week erna in de winkel gaan kopen?

mpol
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 17 sep 2006 12:25

mpol 13 okt 2006 19:34

Mag je ook aanraken, en eventueel op een fiets zitten? Of mag je alleen maar kijken?

En is er iemand die zaterdag vanuit Zwolle gaat, waar ik mee mee kan rijden? Anders ga ik met de trein, is ook geen probleem.

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 13 okt 2006 20:40

Quoten: Origineel geplaatst door mpol op 13 Oktober 2006

Mag je ook aanraken, en eventueel op een fiets zitten? Of mag je alleen maar kijken?En is er iemand die zaterdag vanuit Zwolle gaat, waar ik mee mee kan rijden? Anders ga ik met de trein, is ook geen probleem.


          Nee , je mag die fietsen niet aanraken ze staan allemaal in een glazen vitrine zodat niemand er met ze vette vingers aan kan zitten.
Zondags zal ik er zijn op de bikemotion beurs

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 13 okt 2006 20:56

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 13 Oktober 2006
Nee, je kan er alleen kijken en niks kopen.

Als je er iets leuks ziet kan je het toch de week erna in de winkel gaan kopen?

Goh elk jaar zeggen ze dat wel weer, maar als ik alles zou kopen wat op de beurs kan ben ik toch best wel arm hoor. Elk jaar nog wel wat kleding en accesoires kunnen aanschaffen.

Maar in principe is het wel alleen een kijkbeurs ja waar je dus niets kan kopen.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 13 okt 2006 21:49

 Ik wil wel graag van de gelegenheid gebruik maken enkele frequente forumleden (zoals Colnago/G bv, van wie ik me weinig illusie maak dat hij ooit een van mijn frames koopt; niet zozeer forumleden van 1 post) in persoon te ontmoeten!
Hee Casran ik kom zeker een handje schudden! En ik ben op zoek naar een geschikt carbon frame! Dus wie weet alhoewel Colnago heeft wel hele mooie....
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 21 okt 2006 18:42

Ben vandaag op bikemotion geweest. Erg mooie spullen allemaal. De mooiste fiets ben ik nog niet helemaal over uit. ngetwijfeld de mooiste dame van de beurs stond bij de orbea orca bij de ingang.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 21 okt 2006 20:29

Vandaag geweest, leuk om Pieter even gesproken te hebben.

Mijn favorieten: in random order

Van Nicholas titanium
Litespeed / Merlin
Peza (LW, Isaac, Chris King)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

coureur1
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 okt 2006 20:06

coureur1 21 okt 2006 21:11

wie deed er ook mee aan de brompton sloopwedstrijd.
ik was samen met enkele andere forumleden op bikemotion.
de brompton ging in 11minuten uit elkaar. welke tijden hadden jullie (stelletje top experts hier he, wielercracks) en hoe staat de stand van vandaag? ben ik verslagen of maak ik nog kans op winst?  

Plaats reactie