Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Museeuw racefiets

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 apr 2007 23:14

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 04 April 2007

mmm...geen peugeot dan 


Oh, waarom zou ie. Museeuw werkt niet meer bij QuickStep, Museeuw is geen rode rakker uit de kustgemeente (dan is Peugeot automatisch het aangewezen merk!) en Museeuw reed al met een VW Touareg vroeger.
En voor dat leeuwtje? Museeuws vader runt een Peugeot garage: http://museeuw-devoogdt.peugeot.be
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sebrakiller
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2006 18:18

sebrakiller 09 apr 2007 22:30

HEEFT ER IEMAND EEN GEDACHT VAN HET GEWICHT VAN DE FIETS EN/OF DE KADER

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 09 apr 2007 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door sebrakiller op 09 April 2007

HEEFT ER IEMAND EEN GEDACHT VAN HET GEWICHT VAN DE FIETS EN/OF DE KADER


Ouch, waarom roep je dat zo?
Ik meen me te herinneren dat op een infobrochure die ik op Expo-Velo kreeg 980gr voor het MF1 frame was opgegeven, en 370gr voor de vork. Alle verdere info: http://www.museeuwbikes.be
Ik heb gisteren trouwens een sprintje (lopen) getrokken tegen Johan Museeuw en dat met glans gewonnen!  Met zijn Audi was hij me dan weer wel te snel af... en oh ja, er bestaat ook een "Museeuw van", wel van Peugeot.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

coureurtjen
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 okt 2006 15:06

coureurtjen 12 apr 2007 23:42

Even korte Update van het verhaal Museeuw-bikes
eerste fietsen kwamern er aan (glansrijk) in februari. ondertss 50tal fietsen in omloop geweest. Waaronder er al 18-tal gesneuveld zijn... En de mijne heeft het vandaag begeven. Doe vandaag nog de test :p duw met 2(!!!) vingers op je achterbrug en hij kraakt zoieso door. Zwakke punt dus van de museeuws. zonder macht op te steken kraakt ie. Neem het van mij aan als de fietsen niet allemaal uit de omloop gehaald worden haalt museeuw ongelukken op zijn nek. Maar museeuw-bikes hebben ook voordelen: zelden een fiets gehad waar ik zo goed op zat. Als ik op kasseien rijd dan voel je geen schokken (het kader vangt het blijkbaar zo goed op dat de boel kraakt...).
(in mijn ploeg zijn der al 10fietsen van de 18 kapot... waarvan slechts een door valpartij...)
wie meer info wil: www.museeuw-bikes.krak
http://www.pelot&#111;n-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
gratis &#111;nline wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen :).

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 20 apr 2007 20:57

Wat ik vandaag allemaal gezien en gehoord heb, tis een schande. Ik ga hier niet met 'feiten' strooien waar ik niet voor m'n hand in het vuur durf te steken, daarvoor is het nog te vroeg.Als museeuw z'n aanpak niet volledig omgooit, dan zal hij wss spoedig zijn kaders aan de haak mogen hangen.... Er hangt hem nu al een stortbui boven het hoofd.
edit: coureurtjen vergezelde me op het ontdekkings-avontuur xD, bedankt om me mee te nemen!

coureurtjen
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 okt 2006 15:06

coureurtjen 22 apr 2007 15:47

graag gedaan. het is een echte schande. dat Museeuw nog fietsen MAG verkopen. Ik voel me koud gepakt.
http://www.pelot&#111;n-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
gratis &#111;nline wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen :).

museeuwbikes
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2007 17:22

museeuwbikes 26 apr 2007 17:38

Geachte heren,
De bewuste kwaliteitscontrolle door u uitgevoerd is een schandelijke zaak, kwaliteitscontroles worden bij mijn weten altijd uitgevoerd door gekwalificeerd personeel, en deze worden gevolmachtigd door Museeuwbikes zelf.  De bewuste kaderbreuken zijn allen veroorzaakt door een kwaliteitscontroleur van uw kaliber - bewijze de neerlegging van een klacht bij de onderzoeksrechter te Gent.  Het valt ons op dat alle breuken zich manifesteren bij dezelfde handelaar, en binnen hetzelfde team.
Wij exporteren momenteel naar 5 landen en hebben tot op heden 4 effectieve echte kaderbreuken, waar wij via het labo in zurich de oorzaak van achterhaald hebben, elke framebouwer zal u tevens melden dat u geen kwaliteitscontrolle uitvoerd, maar gewoon het frame stuk maakt, wat op zich strafbaar is.  U kunt voor alle info steeds contact met mij opnemen.
Hopelijk zijn uw uitlatingen gebaseerd op echt kennis terzake, en zijn uw sportieve prestaties rechtevenredig met uw uitlatingen, en hebt u de moed om ook dit te publiceren.
Hoogachtend,
Fangio Reybrouck
Sales Museeuwbikes.
 

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 26 apr 2007 17:54

?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 apr 2007 15:23

Lol, jongens jullie mogen niet meer zo hard trappen, want dan maken jullie de frames kapot en dat mag niet. Foei
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

galibier
Forum-lid
Berichten: 340
Lid geworden op: 18 feb 2006 21:09

galibier 27 apr 2007 15:39

Quoten: Origineel geplaatst door museeuwbikes op 26 April 2007


Geachte heren,
De bewuste kwaliteitscontrolle door u uitgevoerd is een schandelijke zaak, kwaliteitscontroles worden bij mijn weten altijd uitgevoerd door gekwalificeerd personeel, en deze worden gevolmachtigd door Museeuwbikes zelf.  De bewuste kaderbreuken zijn allen veroorzaakt door een kwaliteitscontroleur van uw kaliber - bewijze de neerlegging van een klacht bij de onderzoeksrechter te Gent.  Het valt ons op dat alle breuken zich manifesteren bij dezelfde handelaar, en binnen hetzelfde team.
Wij exporteren momenteel naar 5 landen en hebben tot op heden 4 effectieve echte kaderbreuken, waar wij via het labo in zurich de oorzaak van achterhaald hebben, elke framebouwer zal u tevens melden dat u geen kwaliteitscontrolle uitvoerd, maar gewoon het frame stuk maakt, wat op zich strafbaar is.  U kunt voor alle info steeds contact met mij opnemen.
Hopelijk zijn uw uitlatingen gebaseerd op echt kennis terzake, en zijn uw sportieve prestaties rechtevenredig met uw uitlatingen, en hebt u de moed om ook dit te publiceren.
Hoogachtend,
Fangio Reybrouck
Sales Museeuwbikes.
 

Hopelijk is de kwaliteit van uw frames niet recht evenredig met de kwaliteit van uw spelling.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 27 apr 2007 16:06

Quoten: Origineel geplaatst door museeuwbikes op 26 April 2007


elke framebouwer zal u tevens melden dat u geen kwaliteitscontrolle uitvoerd, maar gewoon het frame stuk maakt, wat op zich strafbaar is.  U kunt voor alle info steeds contact met mij opnemen.
Hopelijk zijn uw uitlatingen gebaseerd op echt kennis terzake, en zijn uw sportieve prestaties rechtevenredig met uw uitlatingen, en hebt u de moed om ook dit te publiceren.
Hoogachtend,
Fangio Reybrouck
Sales Museeuwbikes.
 


hahahahaha, beste lol in jaren: VERBODEN je museeuw fiets kapot te rijden! hahaha, ze gaan de politie bellen als dat nog gebeurt... en iedereen moet een papier ondertekenen dat je maximaal 25/h mag op een museeuw
grapjassen, die bij museeuw daar
En als uitlatingen moeten evenredig zijn met sportieve prestaties, ga ik vandaag nog even bijtrainen en dan kom ik nog wat meer lachen.  
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 27 apr 2007 16:31

Gebaseerd op de museeuw moppen: Man, zwijg!

Plaats reactie