Voor al je afspraakjes

fietsbuddy amsterdam

molle
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:17

molle 22 okt 2006 19:54

Beste fietsers,
Is er iemand (of meerdere) in de omgeving van amsterdam die een beginnende vrouwelijke fietsbuddy op sleeptouw wil nemen?? De fietsverenigingen zijn 'uit seizoen' en het lijkt me een goed idee om in gezelschap in vorm en in tempo te komen.
 
das just.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 23 okt 2006 01:20

Lijkt me leuk.

Enige tijd geleden hebben Cas, Timo en ik het er ook over gehad om eens samen te fietsen, maar toen sloten de trainigschema's niet op elkaar aan.
Dus wie weet nu een goed moment om het weer eens te proberen.

In de winter is het voor mij conditie op peil houden, dus paar keer per week woon - werk verkeer en in het weekend een tochtje (bijv naar Noordwijk via de duinen of naar 't Kopje en daar een aantal keren omhoog). Maat 't hoeft echt niet iedere keer ver of hard

molle
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:17

molle 23 okt 2006 11:32

Ik vind het allemaal prima klinken. Ik probeer in tussentijd wel een beetje de conditie op te bouwen zodat ik iedereen niet ophoud... Geef anders maar een paar data voor wanneer je/jullie willen afspreken, ik ben een studente dus, ik denk dat ik me nog het makkelijkst aan jullie planning zal kunnen aanpassen.
das just.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 23 okt 2006 17:21

.......en ik fiets nog steeds in omg. Amsterdam. De trainingen zijn voorbij maar met www. SKITS . nl  wordt er 's winters zo goed als elke zondag om 11u vanaf het Kalfje vertrokken. Meestal rijd ik wel mee. Deze zondag vermoedelijk ook......Kom een keer meerijden........of we spreken eens wat af.Gr.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

molle
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:17

molle 23 okt 2006 18:20

Hey Cas, leuk! Bedankt voor de invitatie. Ik ben wel in voor een ritje zondag. Ik heb gelezen dat helm etc verplicht is als je met de skits fietst? Als ik zondag, tegen een normale prijs de hele handel al bij elkaar heb (moet ook nog van die malle fietsschoenen), ben ik van de partij. Welke afstand fietsen jullie gemiddeld tijdens zo'n ritje? Ik moet wel weten of het doenbaar voor me is, anders zou mijn perzik wel eens jam kunnen worden.
das just.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 okt 2006 19:21

He Cas, ik heb ooit van Kees een mail daarover gekregen, maar daarna nooit meer iets gehoord. Hoe zit het nou met die zondagtrainingen? En hoe daar daar gereden vergeleken met de reguliere trainingen?
Ben nu vol in looptraining maar zou heel graag een beetje blijven fietsen, dus lijkt me zeker leuk. De winterkleding is in mijn bezit, dus heb weer zin om een stukje te peddelen...

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 24 okt 2006 02:52

He.Zondag is geen officiele training. Helm is dus niet verplicht.......natuurlijk wel zeer aan te raden en wordt zeker gewaardeerd (met name als je niet gewend bent in groepen te rijden). De officiele trainingen zijn van het sportcentrum VU (gegeven door Kees) en zijn nu afgelopen.Op zondag is een vanuit SKITS-leden georganiseerd "toergroepje" meestal met zwem/appeltaart/terras stop tussendoor. De lengte varieert van 60 tot 100 km.@Havana: hier: http://www.skits.nl/  -> Algemen leden vergadering en dan de bijlage daar zit een (door mij geschreven) stuk bij over het hoe-en-wat wbt het SKITS wielrennen en de plannen.Ik laat hier nog weten of ik zondag meerijd.
 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

molle
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:17

molle 24 okt 2006 10:30

Merci voor de info Cas. Ik kijk wel of ik alles bij elkaar krijg tegen zondag maar, als het deze zondag niet lukt, dan vast de volgende. Ik sta immers te popelen.
Ik hoor het wel als je meefietst.
Gr. molle
das just.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 okt 2006 11:14

@ Cas
Deze trainingen blijven dus gewoon de hele winter doorgaan? Kees had daar dus ook een mail over gestuurd maar dat staat hier los van begrijp. Lijkt me wel leuk om mee te gaan. Helm heb ik natuurlijk altijd op, ook als ik alleen fiets

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 25 okt 2006 22:11

Leuk.. ben benieuwd met hoeveel we zijn.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Als er niets vreemds gebeurt, ben ik er zondag ook. tot dan .
En ik fiets/train de hele winter door, dus wie weet blijft het niet bij deze ene keer.



Plaats reactie