Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Littekens

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 28 nov 2006 21:03

Voor de littekens van het Koersen
Heb jij een valpartij gehad , waar je nu nog een litteken van hebt?

Ik wel... Een op hele ongelukkige manier gekregen ..

Achter een maat op het grind pad. Tak op weg schreeuwt hij. Ik zag hem niet , dus ik week maar uit naar links. Verkeert. Met mijn stuur tegen de Kliko aan, Stuur dwars. En daar lag ik , arm open!. En toen opstaan, en terug naar huis
gelukkig op het einde van de rit

Even kijken of ik er binnenkort nog een foto van kan maken.


wfvn
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2006 21:44

wfvn 28 nov 2006 22:16

Niet met koersen maar wel met fietsen.
Op twee wielen tussen een stel paaltjes door rijden is geen probleem toch? Lastiger wordt het echter wel als het om een driewieler gaat (ligfiets type 'sigaar'). Neus raakt paaltje in plaats van er langs te gaan. Fiets van neus tot staart bekrasd en ik zelf had m'n lip doormidden. Nu heb ik in m'n bovenlip een vertikaal litteken wat een klein beetje doet denken aan een 'hazenlip'
Maar goed; kwestie van dom doen dus.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 28 nov 2006 22:27

Mijn beide knieen zitten vol littekens. Verder nog wat op mijn armen en scheenbenen maar dat valt nog mee.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 nov 2006 22:34

Om m'n linker knie heen heb ik meer dan 15 cm aaneengesloten littekens. Rechterknie ook een aantal plekken. Natuurlijk net onder beide heupen ook behoorlijke littekens. Op m'n rechteronderarm staat nog een kras van een cm of 8, beide ellebogen zitten een paar plekjes op. Linker schouder aan de voorkant zit ook een licht litteken op. Snel gaan is leuk, maar asfalt blijft hard. Probleem bij mij is dat ik snel last heb van wildvlees als ik het asfalt heb bekeken, na een paar jaar wordt het langzaam aan weer wat minder gelukkig.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 29 nov 2006 20:10

Yes-Yes met de ATB en je nieuwe cross banden zul je snel naar de eeuwige golfbal velden worden gestuurd door de "clinic"mannetjes.
Ik heb ook eens in vorm van teambuilding zo'n clinic gevolgd in hemd zonder mouwen en in hardloop broekje dus je raad het al NIET meer welkom in Groesbeek bij de balletjes....
cornelli racing cycles Uden

contador120
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jan 2006 19:16

contador120 29 nov 2006 21:46

Vorig jaar sleutelbeen gebroken, operatie was nodig dus nu heb ik een litteken dat zo'n 10-tal cm lang is.

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 29 nov 2006 22:17

enkele lidtekens op knieen, scheenbenen, 5 cm achterzijde been (hamstring) gescheurde biceps en een aantal spieren in mijn schouder (hierdoor slechts 30% functionaliteit in mijn rechterarm) dit alles maakt dat ik bang ben in de bochten en een druk pelotonnetje
nulla tenaci invia est via

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 29 nov 2006 22:31

Quote: Origineel geplaatst door Dual op 29 November 2006
enkele lidtekens op knieen, scheenbenen, 5 cm achterzijde been (hamstring) gescheurde biceps en een aantal spieren in mijn schouder (hierdoor slechts 30% functionaliteit in mijn rechterarm) dit alles maakt dat ik bang ben in de bochten en een druk pelotonnetje

Wat is de oorzaak van je beperkte functionaliteit in je rechterarm (Erbse Parese), aangeboren of ongeluk?
What makes the boat go faster?

dual
Forum-lid
Berichten: 419
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:59

dual 29 nov 2006 23:47

Ongeluk.. ik ben twee maanden arbeidsongeschikt geweest...Mijn linker arm was ook in het verband..lachen... hoe moet je dan je brood smeren en billen afvegen???Je kan echt niets meer..o ja lopen ging pas na een week weer.
nulla tenaci invia est via

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37360
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 dec 2006 12:59

//Heren, kunnen we weer met z'n allen on-topic blijven over de littekens?
Less is bore

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 05 dec 2006 14:07

Ja mee eens, gewoon lekker kletsen hier over littekens. En om de feestvreugde nog wat te vergroten is het misschien leuk als we allemaal een foto insturen van onze littekens. Degene met het smerigste litteken krijgt een prijs

En nou kappen met dat geouwehoer over big rosa, dat gaat echt nergens over. Degene die zich storen aan eerlijk haagsch taalgebruik van een type ruwe bolster blanke pit hebben nog niet helemaal begrepen hoe het hier werkt. Niet te persoonlijk worden, gewoon eenieder respecteren om zijn/ haar mening. Discussies voeren we om inhoud. Tsjongejonge....

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37360
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 dec 2006 14:13

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 05 December 2006

En nou kappen met dat geouwehoer over big rosa, dat gaat echt nergens over. Degene die zich storen aan eerlijk haagsch taalgebruik van een type ruwe bolster blanke pit hebben nog niet helemaal begrepen hoe het hier werkt. Niet te persoonlijk worden, gewoon eenieder respecteren om zijn/ haar mening. Discussies voeren we om inhoud.


Als we discussies voeren op inhoud dan mag dat gebral ook achterwege blijven is mijn simpele mening. Heeft niks met ruwe bolster/blanke pit te maken.Maar hier graag ontopic blijven. Ik heb net de hele boel opgeschoond, dus graag weer over de littekens!
Vragen en opmerkingen kunnen het beste in het moderatordeel geplaatst worden, dan houden we de normale topics een beetje schoon.
Less is bore

Plaats reactie