Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 21 aug 2013 13:53

http://www.ebay.com/itm/Garmin-Edge500- ... 232e4fb6a4


De Gamin wordt in Taiwan geproduceerd.
Deze specifieke advertentie heeft alleen een Chinese en Engelse interface

je kunt verder zelf zoeken in ebay, er zijn talloze aanbieders.
Je kunt links in het menu op ebay kiezen voor zoeken Worldwide.
Maar ook kun je even kijken op bijv ebay.uk Misschien vind je zo nog andere interface talen. Misschien kan een andere firmware het taalprobleem oplossen? Persoonlijk zou ik een Engelse interface geen probleem vinden, maar zoek dan wel uit of je ook km als optie hebt en niet alleen miles.

stansfieldd
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 15 aug 2012 22:17

stansfieldd 21 aug 2013 14:42

Ik zal eens wat rond gaan zoeken. Maar ik ga daar geen risico in nemen dat ik alleen engelse taal kan instellen of bijvoorbeeld alleen miles kan selecteren.

Dus voorlopig is die van SportXL mijn beste keuze.

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 21 aug 2013 15:02

stansfieldd schreef:Ik zal eens wat rond gaan zoeken. Maar ik ga daar geen risico in nemen dat ik alleen engelse taal kan instellen of bijvoorbeeld alleen miles kan selecteren.

Dus voorlopig is die van SportXL mijn beste keuze.
Tja dat is jouw keuze. Ik vraag me alleen af wat het werkelijke verschil tussen Engelse en Nederlandse interface taal nu uitmaakt. (afgezien van het units verhaal dan)

Maar goed ik heb dingen als mijn smartphone interface dan ook bij voorkeur op Engels staan. :)



Ik lees dat dit model software heeft die alleen Taiwanese edite kan updaten en geen Amerikaanse (staat in de ad) Elders lees ik dan dat garmin niet wil dat je een product bestemd voor de ene markt (bijv Azie) op een ander marktdeel (biiv America) gebruikt. Ivm gps licenties ed. Toch kan het zo zijn dat je zonder veel poespas andere software kunt installeren, je zou naar die info kunnen zoeken . . Soms zijn dingen eenvoudiger dan je denkt. Soms ook eenvoudig onmogelijk ;)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 aug 2013 15:39

De vertalingen van Garmin zijn tot nu toe om te huilen. Ik heb ze altijd gewoon op Engels staan.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 aug 2013 15:44

amclassic-fan schreef:De vertalingen van Garmin zijn tot nu toe om te huilen. Ik heb ze altijd gewoon op Engels staan.
De beste vond ik toch wel toen ik mijn Elite+ via ANT+ wilde pairen met mijn Garmin 705 enige jaren geleden

Ik had bij wijze van uitzondering de taal op Nederlands staan en zocht me rot. Wat in het Engels 'Power Sensor' was hadden ze nogal idioot vertaald: 'Stroommeter' :o :lol:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

stansfieldd
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 15 aug 2012 22:17

stansfieldd 21 aug 2013 21:57

Ok dus engelse taal is geen punt en zelfs beter dan de nederlandse vertaling. Maar krijg je dan geen problemen met updates enz?

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 22 aug 2013 11:34

Fulcrum Racing 1 wielset met zilveren spaken, model 2012. Goedkoopste voor 599 bij bike-components. Set is goedkoper bij Mantel/Hopmans maar das volgens mij de 2013 uitvoering met zwarte spaken.

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 24 aug 2013 13:48

Kask Vertigo Helm. BIj FKS.nl voor 149 euro! Trouwens sympathieke en correcte mensen daar bij FKS.Kan je wat mee.

Bij Wiggle kosten deze zelfs 232 euro! Zelfs Salden is duurder met zijn aktie van deze helm.

Super helm die wordt gedragen door de Sky ploeg(en).

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 24 aug 2013 17:23

Ja inderdaad fijn helmpje ik draag hem nu een halfjaar :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
cornelli racing cycles Uden

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 24 aug 2013 18:25

Iemand nog een goed adresje waar de ultegra dark grey voor een nette prijs te koop is en op voorraad?
Anders wordt het dinsdag Salden mits die hem nog op voorraad heft
Hopmans heeft hem dus niet meer in compact :(
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 24 aug 2013 20:12

stansfieldd schreef:Ok dus engelse taal is geen punt en zelfs beter dan de nederlandse vertaling. Maar krijg je dan geen problemen met updates enz?
Voor dat genoemde model (TWN) moet je softwareupdates van de Taiwan site hebben, staat er volgens mij ergens bij, (maar misschien heb ik het ergens anders gelezen) In ieder geval vind je die info ruimschoots online. Rechtstreekse link naar laatste update >> http://my.garmin.com.tw/myGarmin/downlo ... 0-00829-04

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 aug 2013 20:14

zorroi schreef:
amclassic-fan schreef:De vertalingen van Garmin zijn tot nu toe om te huilen. Ik heb ze altijd gewoon op Engels staan.
De beste vond ik toch wel toen ik mijn Elite+ via ANT+ wilde pairen met mijn Garmin 705 enige jaren geleden

Ik had bij wijze van uitzondering de taal op Nederlands staan en zocht me rot. Wat in het Engels 'Power Sensor' was hadden ze nogal idioot vertaald: 'Stroommeter' :o :lol:
Ze willen vermogen ook wel eens met 'voeding' of 'kracht' vertalen ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie