Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

gast
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 23 mei 2006 11:15

gast 27 sep 2008 01:12

Oh ik vergat te zeggen dat het wel een erg mooie fiets is ;-)

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 27 sep 2008 01:18

gast schreef:Maar ultegra combineren met record op zo'n kar?


Het is meer record combineren met ultegra...., die paar keer dat ik tussen de 12 en 15 schakel. Crank was in de aanbieding en in 180mm, precies wat ik wilde, en schitterend crank imho... kon het niet laten liggen ;)

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 27 sep 2008 01:19

LVGH schreef:Magnifiek! Als dat nog geen goede klassering bij de MTR oplevert..;)


Heb er nog niet veel mee getrained, maar het is zeker geen garantie tot succes... De MTR wordt weer afzien, met of zonder een bekend fietsmerk... En zolang gasten als Joost van Weert en Steven Sloof meedoen, haha, nou dan hoef ik niet voor het eremetaal in de rij te gaan staan. Een nieuw PR (3:22) zou allang mooi zijn!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 27 sep 2008 01:35

Auke schreef:
LVGH schreef:Magnifiek! Als dat nog geen goede klassering bij de MTR oplevert..;)


Heb er nog niet veel mee getrained, maar het is zeker geen garantie tot succes... De MTR wordt weer afzien, met of zonder een bekend fietsmerk... En zolang gasten als Joost van Weert en Steven Sloof meedoen, haha, nou dan hoef ik niet voor het eremetaal in de rij te gaan staan. Een nieuw PR (3:22) zou allang mooi zijn!

Dat is wel een risico, door met zo'n fraai monster aan de start te staan wordt er ook iets van je verwacht ;)
Lijkt me trouwens leuk om ook eens mee te doen, volgend jaar wil ik erbij zijn.

ruudverstegen
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37

ruudverstegen 27 sep 2008 01:49

@ Auke: Schitterende fiets, en misschien nog wel mooiere foto's...
Echt klasse!!
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 27 sep 2008 01:51

LVGH schreef:
Auke schreef:
LVGH schreef:Magnifiek! Als dat nog geen goede klassering bij de MTR oplevert..;)


Heb er nog niet veel mee getrained, maar het is zeker geen garantie tot succes... De MTR wordt weer afzien, met of zonder een bekend fietsmerk... En zolang gasten als Joost van Weert en Steven Sloof meedoen, haha, nou dan hoef ik niet voor het eremetaal in de rij te gaan staan. Een nieuw PR (3:22) zou allang mooi zijn!

Dat is wel een risico, door met zo'n fraai monster aan de start te staan wordt er ook iets van je verwacht ;)
Lijkt me trouwens leuk om ook eens mee te doen, volgend jaar wil ik erbij zijn.


Haha, wat anderen van me verwachten zal me een worst zijn...., maar hoop wel lekker en snel te kunnen rijden, daar koop je zo'n ding voor....., maar ik kan ook reuze genieten van een schoon gepoetst fietsje! ;) En het is vooral het idee, dat het nu niet aan het materiaal mag liggen, haha. Die MTR, krijg al pijn in mijn benen als ik er aan denk...., misschien moet ik gewoon een pitspoes meenemen voor bij de start en dan gewoon lekker in 30kmh mijn rondjes rijden en dan na de tijd laten masseren ofzo..., m.a.w. een beetje flaneren met de p2c, haha.

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 27 sep 2008 15:08

Mooie fiets :) veel mooier dan de nieuwe p4 en stiekum ook mooier dan de p3c

Zet je nog wel je bontrager bidon over, lijkt toch wat blitzer :P

persoonlijk vindt ik de cranks wat minder.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 sep 2008 15:21

Prachtige fiets! Ik vind die cranks juist mooi :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 27 sep 2008 21:51

Zeker vette bike Auke.

Maar na 3 jaar forum nog steeds niet geleed hoe je, je zadle fatsoenlijk waterpas zet;)

Mooie afmontage, lekkere crank!

pim3
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 06 mei 2007 21:26

pim3 28 sep 2008 11:56

TiesT schreef:Zeker vette bike Auke.

Maar na 3 jaar forum nog steeds niet geleed hoe je, je zadle fatsoenlijk waterpas zet;)

Mooie afmontage, lekkere crank!


Het is niet ongebruikelijk op TT fietsen om het zadel iets naar voren te kantelen hoor ;). Op deze manier spaart het je "zaakje" wat meer.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 28 sep 2008 13:06

P I M schreef:
TiesT schreef:Zeker vette bike Auke.

Maar na 3 jaar forum nog steeds niet geleed hoe je, je zadle fatsoenlijk waterpas zet;)

Mooie afmontage, lekkere crank!


Het is niet ongebruikelijk op TT fietsen om het zadel iets naar voren te kantelen hoor ;). Op deze manier spaart het je "zaakje" wat meer.

Het hoogteverschil zadel/stuur is hier ook wel heel fors waardoor dat nog wat noodzakelijker wordt.

Plaats reactie