Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 05 jan 2007 11:36

hey, ik was net aan het denken zou het niet tof zijn een "site" te maken over onze tt fietsen . want ik zie overal time site colnago site en etc opduiken.  nu leek het me wel intressant omdat nu eens alleen over tt fietsen te maken .
hopelijk zijn er hier nog mensen die dat vinden. zodat we kunnen kijken hoe andere mensen der tt fietsje pimpen en er uitziet en betere sugesties voorstellen.
ik zal alvast mijn tt fiets posten. ( nog altijd te koop )

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 05 jan 2007 12:28

Goed idee, zal binnenkort mijn tijdritfiets laten zien.
Nu zit ik nog te wachten op het stuur dat op de post zit vanuit de VS.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 05 jan 2007 15:14

Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 05 Januari 2007Goed idee, zal binnenkort mijn tijdritfiets laten zien.
Nu zit ik nog te wachten op het stuur dat op de post zit vanuit de VS.welk stuur heb je besteld IK ben wel voor het hed tt stuurtje te vinden :) evenals het walser tt stuur maar o zo kostelijk. :)

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 05 jan 2007 15:59

hey
ik vind net een droom fietsje van me . als ik mijn huidige tt fiets verkocht krijg wordt het wss 8 op 10 deze . alleen zal het achterwiel vervangen worden door denk ik een comete en voraan een cosmic carbonne sl (van de ploeg)
en het tt stuur staat me ook wel aan . wat denken jullie

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 05 jan 2007 17:49

Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 05 Januari 2007Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 05 Januari 2007 Goed idee, zal binnenkort mijn tijdritfiets laten zien.
Nu zit ik nog te wachten op het stuur dat op de post zit vanuit de VS. welk stuur heb je besteld IK ben wel voor het hed tt stuurtje te vinden :) evenals het walser tt stuur maar o zo kostelijk. :)
Zelfde stuur als Cubebiker: Profile Design Cobra Wing icm met PD T2+ Cobra.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 jan 2007 19:32

Allé vooruit dan... hieronder mijn Litespeed Blade zoals hij er tot voor kort uit zag:


... en maar snel die Ultegra cranks vervangen door een SRM.


Vanaf morgen ziet hij er compleet anders uit:- Xentis wielen- Bontrager stuur > Oval A900- Bontrager stuurpen > Oval stuurpen- Reynolds Ouzo Pro > Oval JetStream voorvork- Record remhoeven > Oval TT remhoeven- SRM Pro > FSA SRM
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 05 jan 2007 19:36

ik kan niet wachten tot de foto's komen.. blijft een ongelofelijk mooie fiets. top casran

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 05 jan 2007 21:17

Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 05 Januari 2007


Zelfde stuur als Cubebiker: Profile Design Cobra Wing icm met PD T2+ Cobra.

Hé, is het em toch geworden? Ik hoop dat het bevalt, ik heb em zelf nl ook nog niet kunnen proberen. Ik wacht nl nog steeds op een centaur crankstel dat maar niet binnenkomt .

Gebruikersavatar
wezep
Forum-lid
Berichten: 1633
Lid geworden op: 04 mei 2005 10:06

Gebruikersavatar wezep 05 jan 2007 21:34

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 05 Januari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 05 Januari 2007


Zelfde stuur als Cubebiker: Profile Design Cobra Wing icm met PD T2+ Cobra.

Hé, is het em toch geworden? Ik hoop dat het bevalt, ik heb em zelf nl ook nog niet kunnen proberen. Ik wacht nl nog steeds op een centaur crankstel dat maar niet binnenkomt .

Ook nog bij dezelfde verkoper gekocht: 250 dollar volgens mij, incl verzenden. En nu maar hopen dat er geen kosten bijkomen (wel rekening meegehouden). Weet je nog hoelang het duurde voordat het pakketje bij jou binnen was?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

kristofw
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jul 2006 17:33

kristofw 05 jan 2007 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 05 Januari 2007


hey
ik vind net een droom fietsje van me . als ik mijn huidige tt fiets verkocht krijg wordt het wss 8 op 10 deze . alleen zal het achterwiel vervangen worden door denk ik een comete en voraan een cosmic carbonne sl (van de ploeg)
en het tt stuur staat me ook wel aan . wat denken jullie


Vandaag gaan trainen op de piste te Blaarmeersen(we waren op stage) voor de 2de keer deze week. Laurent Vanden Bak kwam er ook trainen en hij had zen tt-fiets bij. Een Cervelo P3 zoals hierboven( andere kleur), vol Zipp acherwiel en hoog Zipp voorwiel. Ik weet wel niet precies welk stuur erop zat. Ze waren de fiets nog in orde aan het maken, want hij ging er namelijk mee op de piste rijden en daarvoor moesten er nog wat aanpassingen gebeuren. Een meckanieker was de remmen er aan het afhalen en versnelling aan het goed zetten. Het was dus een gewone tt-fiets.
Ik vind het echt prachtfietsen. Het frame alleen al is top, en dan nog met zo'n wielen. Toen wij vertrokken(half 12) was hij al testrondjes aan het maken.
Dinsdag was Nico Eeckhout ook rondjes aan het draaien in de voormiddag, toen wij er ook aan het trainen waren.

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 06 jan 2007 09:46

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Januari 2007


Allé vooruit dan... hieronder mijn Litespeed Blade zoals hij er tot voor kort uit zag:
... en maar snel die Ultegra cranks vervangen door een SRM.
Vanaf morgen ziet hij er compleet anders uit:- Xentis wielen- Bontrager stuur > Oval A900- Bontrager stuurpen > Oval stuurpen- Reynolds Ouzo Pro > Oval JetStream voorvork- Record remhoeven > Oval TT remhoeven- SRM Pro > FSA SRM

Ik ben benieuwd naar die oval jetstream voorvork. Die zag er wel 'chic' uit.

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 06 jan 2007 14:41

ben blij dat jullie dit een mooi gedacht vinden van me een "siteje" maken over alleen tt fietsen en matriaal. :) :) 
hopelijk komen er nog veel posts binne met foto's  :) :)
nu heeft cervelo ook een piste kader zoals de p3 alleen het trapas ligt hoger t o v de baan ook mooi

Plaats reactie