Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Tacx Grand Excel

evbaars
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2005 19:49

evbaars 09 jan 2007 22:56

Ik heb de mogelijkheid een Tacx Grand Excel aan te schaffen.
Heb echter geen idee wat de kosten zouden mogen zijn in vergelijking tot de vergelijkbare nieuwe modellen. Zie de functies van de T1640 wel helemaal zitten gezien mijn momentele fietsloze bestaan dat ivm verwachte telg nog wel even aanhouden zal en ik me toch enigszins verantwoord wil bezighouden met fit worden en zijn.
Wie kan me helpen?
Erik

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 18 jan 2007 11:38

Ja joh dat weer van vandaag zie ik ook niet zo zitten dus maar een beetje hangen op de bank en zappen  en misschien vanavond de tacx toch maar voor de dag toveren ( het zij zo).Zelfs op geenstijl .nl praten ze er over dit is een leuke site voor op een fiets vrije dag ( lachen)
cornelli racing cycles Uden

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 18 jan 2007 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door evbaars op 09 Januari 2007


Ik heb de mogelijkheid een Tacx Grand Excel aan te schaffen.
Heb echter geen idee wat de kosten zouden mogen zijn in vergelijking tot de vergelijkbare nieuwe modellen. Zie de functies van de T1640 wel helemaal zitten gezien mijn momentele fietsloze bestaan dat ivm verwachte telg nog wel even aanhouden zal en ik me toch enigszins verantwoord wil bezighouden met fit worden en zijn.
Wie kan me helpen?
Erik


Als je er één via marktplaats o.i.d. gaat aanschaffen zou ik de prijzen in ieder geval goed vergelijken met de verschillende webshops. Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een Fortius en het valt mij op dat er geregeld 2e hands modellen worden aangeboden voor een hogere prijs dan je momenteel in de winkel betaald.
 

marcx
Forum-lid
Berichten: 375
Lid geworden op: 02 nov 2006 16:23

marcx 18 jan 2007 20:26

Heb vorige week de fortius gekocht.Betaalde €530 bij Van Eyck in Tessenderlo(Bel) en dit is de goedkoopste prijs.Heb je ook meteen een volwaardige garantie want het is en blijft toch electronisch gestuurd. En het is een aanrader....kan het makkelijk 1h30 uithouden waar vroeger een 20min mijn strot uitkwamen op de tacx sirius.
 

lambiek
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 aug 2005 19:26

lambiek 23 jan 2007 20:25

Ik heb de tacx grand excel via marktplaats voor 125 euro gekocht. Heb je in ieder geval een richtprijs

Plaats reactie