Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Wielen voor 150 euro..

koersklak
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 jul 2004 01:03

koersklak 19 feb 2007 17:27

Quoten: Origineel geplaatst door voermanb op 19 Februari 2007

Het zijn toch Mavic Aksium wielen geworden, wel iets duurder dan 150 Euro trouwens, maar nog wel goed te doen, ik was met nieuwe Cassette binnen en buiten banden, € 270,- kwijt.


Welke kleur van wielen heb je.  Het is namelijk zo dat je voor de zwarte versie meer moet betalen. Maar voor max 175 moet je ze toch kunnen kopen (vaak goedkoper)
Dus hoe jij aan die 270 euro komt is mij toch een vraag.  OFwel heb je je dure banden laten aansmeren? Ik zou mijn factuur toch nog eens inspecteren als ik jou was.
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

jonytj
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 14 okt 2006 23:18

jonytj 20 feb 2007 15:39

Quoten: Origineel geplaatst door koersklak op 19 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door voermanb op 19 Februari 2007

Het zijn toch Mavic Aksium wielen geworden, wel iets duurder dan 150 Euro trouwens, maar nog wel goed te doen, ik was met nieuwe Cassette binnen en buiten banden, € 270,- kwijt.


Welke kleur van wielen heb je.  Het is namelijk zo dat je voor de zwarte versie meer moet betalen. Maar voor max 175 moet je ze toch kunnen kopen (vaak goedkoper)
Dus hoe jij aan die 270 euro komt is mij toch een vraag.  OFwel heb je je dure banden laten aansmeren? Ik zou mijn factuur toch nog eens inspecteren als ik jou was.


wel als je rekend dat je wielen 170 kosten, binnenbanden 10 euro en buitenbanden 50 euro en je casette 50 is dat toch niet zo veel
grtz jony
flanders, campa the best !!!!!!!!

Plaats reactie