Alles over vakanties op én met de fiets

Coast to coast

kome
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 16 feb 2007 21:16

kome 16 feb 2007 21:31

Ik ben op zoek naar een organisatie waarbij je als individu kunt aansluiten om van de middelandse naar de atlantische zee te rijden . Natuurlijk moeten al de belangrijke pyreneeen cols gedaan worden. liefst op een dag of 7, niet langer. En dan met de racefiets.

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 17 feb 2007 00:17

Quote: Origineel geplaatst door KOME op 16 Februari 2007
Ik ben op zoek naar een organisatie waarbij je als individu kunt aansluiten om van de middelandse naar de atlantische zee te rijden . Natuurlijk moeten al de belangrijke pyreneeen cols gedaan worden. liefst op een dag of 7, niet langer. En dan met de racefiets.


Succes,neem aan dat en-route en cyclo-sportief je bekend zijn en dat die er 14 dagen over doen. 7 dagen max lijkt dan ambitieus, of lijkt dat maar zo?

kome
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 16 feb 2007 21:16

kome 17 feb 2007 07:23

Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 16 Februari 2007


Succes,neem aan dat en-route en cyclo-sportief je bekend zijn en dat die er 14 dagen over doen. 7 dagen max lijkt dan ambitieus, of lijkt dat maar zo?

Het is ambitieus, maar mogelijk. Col d'Extrême organiseert dit maar enkel voor groepen.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 17 feb 2007 07:49

Bij de Britten is dit populair, zelfs soms in minder tijd. Als permanent brevet, de Raid Pyryneen. Dit is een Brevet van een Franse fietsclub. De Britse reisorganisatie Graham Baxter organiseert geheel verzorgde reizen om deze permanente te doen.

proosi
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mar 2007 22:14

proosi 11 apr 2007 02:18

Ik overweeg met cyclotours mee te gaan. Vind alleen 4 weken om op en neer te gaan wel lang. Dus ik twijvel nog een beetje. Als ik meer mensen vind die vooral om de bekende pyreneeen bergen daar naar toe gaan, dan sluit ik mij daargraag bij aan. Anders meld ik mij aan bij die organisatie. Lijkt mij in ieder geval erg gaaf om van zee naar zee op en neer te gaan. Lekker in de hitte, hhmm heb er nu al zin in.

Plaats reactie