Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Waar op letten

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 28 feb 2007 21:06

Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 28 Februari 2007



 


hallo bedankt voor het compliment (over welk stukje was het)
verder rij ik bij kvc de zeemeeuw en ben nieuwelig 2de jaar
jij ?
grtz jony


over je eerste stukje in dit topic
ik rij voor hand in hand baal (het baal van nys) en ben ook 2de jaars nieuwling

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 feb 2007 22:01

@BikeBoss, ik zag vanochtend foto;s van een Tour etappe van 2005 (1e dag dat lance toen in het geel ging), wie rijdt er 140 km in z'n eentje als kip zonder kop voorop, ja hoor Flecha met een minuut of wat erachter 3 man. Nooit tactisch koersen zou ik niet doen, slim koersen moet je ook leren.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bikeboss
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 08 okt 2006 16:21

bikeboss 01 mar 2007 13:59

@Amclassic-fan
Ik denk dat wij op dezelde golflengte zitten, hoor. Ik stel het misschien wat zwart-wit voor, maar als een jonge gast die nog nooit heeft gekoerst om raad vraagt zie ik hem toch liever aanvallen dan cijferen. Natuurlijk moet je niet rijden als een kip zonder kop. Als je op een gegeven dag in een positie zit dat de overwinning er echt in zit, moet je uiteraard niet gek gaan doen in de finale. Alleen blijf ik erbij dat het er pas vanaf de beloften echt op aan komt een palmares bij elkaar te fietsen met het oog op een mogelijke toekomst bij de elite, en je wordt er alleen maar sterker van als je er bij de nieuwelingen en junioren op tijd en stond goed invliegt, waardoor je kansen stijgen om bij de beloften goed uit de verf te komen.
Dat je bij de elite niet moet rijden op zijn Flecha's is voor ieder weldenkend mens evident, me dunkt. Dat geldt trouwens ook voor de beloften.

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 02 mar 2007 15:12

@AC fanHet voorbeeld dat je aanhaald is gewoon perfect! Dus we zullen het anders verwoorden: rij aanvallend maar met verstand!

vinny
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 dec 2006 22:02

vinny 04 mar 2007 00:00

Hey bedankt voor de info.
Ik rij in Belgie 

Plaats reactie