Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Diverse kleding prijzen

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 18 mar 2007 21:49

Bij deze wil ik me wat kleding aanschaffen, en daarbij graag wat advies
Nike onderhemp met moutjes [kleur: wit]Nike handschoenen [kleur: wit of zwart]Sidi Overschoenen [kleur: wit]Nike sokken [kleur: WIT (zwarte sokken )
groeten
ram0n

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 19 mar 2007 12:07

Die nike handschoentjes is in elk geval een goede keuze. Ik heb ze zelf met gel pads in de handpalm. Ze zitten perfect en blijven mooi. Hat aan/uittrekken van die handschoentjes gaat wel weer wat moeilijk maar als ze eenmaal zitten, zitten ze als gegoten. Hiervoor heb ik verschillende andere merk handschoentjes gehad maar geen van allen waren vergelijkbaar met deze nike handschoenen.
Ik heb ze hier gekocht:
http://www.12gotrading.nl/?page=record& ... derby=merk
 

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 19 mar 2007 12:09

Jaa daar heb ik het ook gezien, maar de verzendkosten zijn gewoon ziekelijk hoog, weet iemand of je dit ook bij Salden krijgt? Daar krijg ik 10 en daar is het al goedkoper..
http://www.12gotrading.nl/?page=record& ... =sub_soort
 

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 19 mar 2007 18:05

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 18 Maart 2007
Bij deze wil ik me wat kleding aanschaffen, en daarbij graag wat advies



En wat is je vraag precies?

Ik vind die Nike Pro Vent hemdjes in ieder geval erg prettig. Maar zeker als t een shirtje is waar je er niet al eentje van hebt lijkt t me wel nuttig om ff te passen voor de juiste maat enzo....
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 19 mar 2007 19:19

Ja qua advies bedoel ik, hoe het bevalt? gaat het lang mee?Daarbij wilde ik vragen, hoeveel moet ik er aanschaffen als ikzeg maar elke dag ga trainen?
grtz
ram0n
en weet iemand of salden dit heeft+prijs?

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 19 mar 2007 21:18

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 19 Maart 2007
en weet iemand of salden dit heeft+prijs?
Gewoon even naar Salden bellen of mailen, lijkt mij de beste manier om er achter te komen.

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 19 mar 2007 21:21

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 19 Maart 2007


Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 19 Maart 2007

en weet iemand of salden dit heeft+prijs?

Gewoon even naar Salden bellen of mailen, lijkt mij de beste manier om er achter te komen.

dat ga ik morgen doen!  meteen eens vragen of het nog een tijdje kan duren wat betreft mijn fiets... bedankt iedereen

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 19 mar 2007 21:23

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 18 Maart 2007
Bij deze wil ik me wat kleding aanschaffen, en daarbij graag wat adviesNike onderhemp met moutjes [kleur: wit]
Nike handschoenen [kleur: wit of zwart]
Sidi Overschoenen [kleur: wit]
Nike sokken [kleur: WIT (zwarte sokken )groetenram0n


Hoeveel je van alles nodig hebt.... stuk of 2 ondershirtjes korte mouw, 2 paar handschoentjes, 5 paar sokken, 0 paar witte Sidi overschoenen (koop gewoon zwarte, witte Sidi's of Sidi / Sapim overschoentjes zijn echt té standaard tegenwoordig)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 19 mar 2007 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 19 Maart 2007


Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 18 Maart 2007


Bij deze wil ik me wat kleding aanschaffen, en daarbij graag wat advies
Nike onderhemp met moutjes [kleur: wit]Nike handschoenen [kleur: wit of zwart]Sidi Overschoenen [kleur: wit]Nike sokken [kleur: WIT (zwarte sokken )
groeten
ram0n

Hoeveel je van alles nodig hebt.... stuk of 2 ondershirtjes korte mouw, 2 paar handschoentjes, 5 paar sokken, 0 paar witte Sidi overschoenen (koop gewoon zwarte, witte Sidi's of Sidi / Sapim overschoentjes zijn echt té standaard tegenwoordig)


ok.. kheb voor morgen opstaan:
1 paar handschoentjes (heb nog 1 set liggen om te trainen, die van nike voor wedstrijden)2 ondershirtjes van nike met mouwtjes, worden er later 3. (Hoeveel dagen kan ik 1 dragen?)5 paar sokken (die andere 2 dagen geen sokken?  ?
nog geen overschoenen..

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 mar 2007 22:00

Met handschoentjes trainen? Daar ben ik al lang geleden mee opgehouden omdat het resultaat is dat ik dan bruine arme en vingers heb maar witte handen. Na een poosje zonder rijden vond ik zonder rijden ook veel fijner dan met. Ik heb alleen nog handschoenen aan tijdens wedstrijden, want als je tegen het asfalt gaat is het wel fijn als de handschoen kapot is ipv je hand. In de bergen rijd ik niet met handschoenen, de kans dat het mis gaat is heel klein en als het misgaat zal het me een worst wezen dat ook m'n handen open liggen.
Heb je wel op z'n minst 1 thermoshirt met lange mouwen van bijv Craft of Odlo? Die zijn voor mij onmisbaar, zeker in het voor- en najaar.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 19 mar 2007 22:06

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 19 Maart 2007


Met handschoentjes trainen? Daar ben ik al lang geleden mee opgehouden omdat het resultaat is dat ik dan bruine arme en vingers heb maar witte handen. Na een poosje zonder rijden vond ik zonder rijden ook veel fijner dan met. Ik heb alleen nog handschoenen aan tijdens wedstrijden, want als je tegen het asfalt gaat is het wel fijn als de handschoen kapot is ipv je hand. In de bergen rijd ik niet met handschoenen, de kans dat het mis gaat is heel klein en als het misgaat zal het me een worst wezen dat ook m'n handen open liggen.
Heb je wel op z'n minst 1 thermoshirt met lange mouwen van bijv Craft of Odlo? Die zijn voor mij onmisbaar, zeker in het voor- en najaar.


ik train altijd met handschoentjes, ik vind het gewoon fijner.verder interseert me dat bruin/wit niet zoveel. Dat heb ik altijdgehad maar dan niet alleen vingers, maar ook armen/benen.maar hoelang kan ik zon zweethemp aanhouden?en 5 sokken over 7 dagen, de laatste 2 dagen rij jezonder sokken ofwat

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 mar 2007 22:14

Ik weet niet, maar bij ons thuis hebben we een wasmachine.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie