Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 04 apr 2022 17:20

Jan en Bobbie die samen commentaar doen erger kan het niet.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

marcmarc
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 okt 2007 14:20

marcmarc 04 apr 2022 17:23

"voogens" Bobbie was Remco de eerste die onder de 10 "seconden" zou duiken !

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 04 apr 2022 17:25

Bobbie wordt toch wel wat irritant met zijn uitspraak
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 apr 2022 18:28

El Pistolero schreef: 04 apr 2022 17:20 Jan en Bobbie die samen commentaar doen erger kan het niet.
Jij hebt duidelijk nog geen F1 gekeken bij Viaplay…… absoluut erger :-(
Less is bore

Gebruikersavatar
stakie75
Forum-lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 15 jan 2012 08:55
Locatie: Valkenswaard
Contact

Gebruikersavatar stakie75 04 apr 2022 20:13

JPAR schreef: 04 apr 2022 17:25 Bobbie wordt toch wel wat irritant met zijn uitspraak
Hij kan zijn Remco fascinatie moeilijk wegsteken.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 04 apr 2022 22:07

Ik heb de finale van de ronde van Vlaanderen via de radio (VRT 1 Sporza) moeten volgen vanwege onderweg zijnde in de auto. Maar daarna uiteraard nog wel even de beelden bekeken op tv met commentaar. Wat me daarbij opviel was dat op Sporza tv het commentaar een beetje een anticlimax was. Op NOS werd ik gek van het geblèr van Joris van den Berg.
Nee dan toch liever Christophe Vandegoor op de radio, die mens weet de spanning echt tot een hoogtepunt te brengen zoals een goed radiocommentator betaamd!!
En Ruben Van Gucht samen met Lieselot Decroix kan ik ook goed hebben bij de vrouwenkoersen.
Eigenlijk vind ik wielrennen op de radio veel spannender dan voor de tv hangend kijken. Ik was in mijn jeugd al enorme fan van Radio Tour de France op de NOS met toen nog de legendarische Theo Koomen die vanalles bij elkaar verzon om het maar spannend te maken ;)
Tegenwoordig luister ik alleen nog naar Sporza radio voor de koers (als ik geen beeldscherm bij de hand heb voor tv) en dat bevalt me prima!

En radio Tour op de VRT vind ik echt heel prettig met Gert Geens en Bart Schols (veel humor en zelfreflectie). En Sven Nys, Serge Pauwels en Frank Hoste als sidekick van Christophe Vandegoor vind ik ook altijd erg goed.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 05 apr 2022 09:15

daniel1975 schreef: 04 apr 2022 18:28
El Pistolero schreef: 04 apr 2022 17:20 Jan en Bobbie die samen commentaar doen erger kan het niet.
Jij hebt duidelijk nog geen F1 gekeken bij Viaplay…… absoluut erger :-(
Ik erger mij niet snel aan commentaar. Iedereen mag van mij zijn eigenaardigheden hebben maar die twee figuren ontstijgen het niveau van een toneelstukje op de basisschool nog niet eens. In snap ook niet waar ze zulke saaie mensen met zo weinig kennis vandaan getoverd hebben. Zijn dat uitzendkrachten die daar voor minimumloon zitten?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5219
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 apr 2022 09:28

Ernie C. schreef: 05 apr 2022 09:15
daniel1975 schreef: 04 apr 2022 18:28
El Pistolero schreef: 04 apr 2022 17:20 Jan en Bobbie die samen commentaar doen erger kan het niet.
Jij hebt duidelijk nog geen F1 gekeken bij Viaplay…… absoluut erger :-(
Ik erger mij niet snel aan commentaar. Iedereen mag van mij zijn eigenaardigheden hebben maar die twee figuren ontstijgen het niveau van een toneelstukje op de basisschool nog niet eens. In snap ook niet waar ze zulke saaie mensen met zo weinig kennis vandaan getoverd hebben. Zijn dat uitzendkrachten die daar voor minimumloon zitten?
They are pay commentators :winkthumb:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 05 apr 2022 09:47

Eerste GP vond ik het echt héél slecht en tenenkrommend, 2e was wel iets beter.

Mol was ook niet alles met zijn theatrale geblèr en zijn Verstappen-fascinatie...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 apr 2022 10:25

Klopt, maar als je dan even tussendoor overschakelt naar GPradio dan word je langzaam weer een beetje zen. Mol houdt veel vaker zijn waffel dicht dan die 2 kletskousen, waardoor het veel rustiger wordt om naar te kijken/luisteren. Om over de analyses van Kwalbers maar niet te spreken. Doornbos kan dat echt véél beter.
Ik heb nu even het gratis opstartstukje Viaplay gepakt om de opstartgekte bij F1tv te omzeilen, maar aangezien dat goed lijkt te gaan ga ik switchen. Ik gun Viaplay mijn centen ook niet.
Less is bore

i-mac

i-mac 05 apr 2022 10:43

Enzzo schreef: 04 apr 2022 22:07 Ik heb de finale van de ronde van Vlaanderen via de radio (VRT 1 Sporza) moeten volgen vanwege onderweg zijnde in de auto.
Nee dan toch liever Christophe Vandegoor op de radio, die mens weet de spanning echt tot een hoogtepunt te brengen zoals een goed radiocommentator betaamd!!

Tegenwoordig luister ik alleen nog naar Sporza radio voor de koers (als ik geen beeldscherm bij de hand heb voor tv) en dat bevalt me prima!

En radio Tour op de VRT vind ik echt heel prettig met Gert Geens en Bart Schols (veel humor en zelfreflectie). En Sven Nys, Serge Pauwels en Frank Hoste als sidekick van Christophe Vandegoor vind ik ook altijd erg goed.
Niets leuker dan tijdens het fietsen te luisteren naar Sporza radio. Vooral bij Radio Tour is dat echt heerlijk. Naast de steevast goede verslaggeving ook goeie muziek, aangename tussendoortjes (quiz, interviews). Telkens de Tour de France voorbij is, is het weer wennen.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12477
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 05 apr 2022 12:06

Ik vind dat viaplay echt niet zo slecht. Nu was ik na bijna 25 jaar Olaf en jack wel zat.
Olaf maakte op het laatst wel echt veel fouten, goed het is niet makkelijk al die schermen in de gaten te houden en ook nog te praten.
Het is geen wielrennen, daar is het weer lastig wat je af en toe moet zeggen.

Ze hebben echt wel kennis bij viaplay en zeker die dames weten meer dan fanboy Jack.
De interviews met de rijders zijn meer dan prima. Co commentatoren zijn ook wel echte kenners.
Je kan een hoop zeggen maar iemand die 2 x wereldkampioen is geworden, nog een met 7 keer de overwinning le mans en een schot met aardig wat ervaring weten echt wel waar ze over praten. En veel neutraler dan ziggo en een stuk goedkoper dan ziggo voor mij als niet ziggo klant.
Ik ben er wel blij mee. Het is inhoudelijk echt wel op orde.

Plaats reactie