Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

SPIN Intro

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 04 jul 2007 00:09

Tsja, wat zal ik er nog van zeggen, nagenoeg perfecte fiets. Hier wil ik uiteindelijk (hopelijk binnen een aantal jaren) ook heen, dit is dus eigenlijk gewoon m'n droomfiets! Alleen dan nog met Schmolke stuur, AX zadel en ZG remmen.

Wat zullen de laatste maanden lang voor je duren...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jul 2007 00:17

Ziet er heel mooi uit, Mave. Hoe lang heb je die al in bestelling en wat is de vooropgestelde leverdatum?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jul 2007 00:57

Mave schreef:@ Mensma
Hellaas heeft het Schmolke stuur geen klassieke bocht/vorm en schijnt het naverloop van tijd oranjeachtig te verkleuren.
voor het Ax zadel ben ik helaas te zwaar maar ik heb wellicht een goed alternatief, MLD Corsa SL Carbon via fairwheelbikes
Ik twijfel nog steeds tussen de Skeletons en AX brakes, maar we hebben nog tijd genoeg :/

Schmolke sturen die oranje uitslaan? Da's nieuw voor mij... de mijne heeft het althans niet. Het is wel goed even op te merken dat Schmolke een nieuwe stuurvorm gebracht heeft, zoals te zien op deze fiets: http://www.light-bikes.de/files/pics/fa ... o_4_54.jpg
Meer info: http://fairwheelbikes.com/forum/viewtopic.php?t=2804

Ga voor Skeleton brakes... of '06 Record brakes.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 04 jul 2007 00:59

Dat is lang wachten....
Maar dan heb je ook iets fantastisch! echt schitterend ik denk overigens dat je volledig "stealth" bent als je met die machine rijdt.

Deze mag in het topic "Ultieme droomfiets"
"Try not. Do or do not......there is no try"

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 04 jul 2007 10:19

"voor het Ax zadel ben ik helaas te zwaar "

Als je te zwaar bent voor het AX zadel zie ik zo drie onderdelen op de foto waar je ook te zwaar voor bent..... (maar dat mag de verkoper je vertellen).

Voor de rest is het een fraai resultaat geworden maar dat mag ook wel voor de prijs van een kleine auto.....

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3072
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 04 jul 2007 22:28

Persoonlijk vind ik de voorvork niet helemaal perfect bij de fiets passen(beetje smal bij de overgang naar balhoofdbuis), maar hij is wel superlicht natuurlijk. Dat is overigens een kleinigheidje. Verder echt heel mooi kan niet anders zeggen. Kunnen die SPIN fietsen niet helemaal op maat en gewicht afgestemd gemaakt worden ?

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 07 dec 2007 19:27

Wauw! stuur die kerstman ook langs mij...................
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

fredericdavid
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 06 okt 2006 18:43

fredericdavid 07 dec 2007 19:41

Wat een indrukwekkende build-up list ;)
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !

Plaats reactie