Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gios

dario
Forum-lid
Berichten: 3822
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 21 sep 2007 17:29

Van roze gesproken, iemand een idee waar ik ergens roze stuurlint kan vinden? Volgend jaar zou ik nl. eens naar Italië gaan voor de Giro: paar bergritjes gaan kijken, en de fiets moet natuurlijk ook mee - en voor de gelegenheid leek een roze lintje me wel eens geestig (kwestie van ook mijn bescheiden bijdrage te leveren aan de Giro-feestambiance!)

(een geheel roze fiets gaat me dan weer wat ver!) ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 22 sep 2007 23:37

bike_add1ct schreef:@Giosbeast: al een goed plan dat je je banden hebt vervangen ten eerste :) profiel heb je echt niet nodig hoor, elk setje zwarte banden voldoet wel.
Je Bontrager pen staat van een afstandje eigenlijk best goed, van dichtbij zullen de decals wat minder in het Ita thema passen, je zou die er een keer vanaf kunnen schuren op zich. Ook bij jou geldt dat het stuurlint en zadel het liefst dezelfde kleur hebben. Maar goed, een zadel is zeer persoonlijk, als je op deze het liefst zit moet je dat vooral doen, en dan past een wit stuurlintje nog wel het beste denk ik. De gele stickers van je velgen zou ik eraf peuteren als dat kan, dan is hij wel helemaal af volgens mij ;)
Zwarte bandjes? Mmmm, michelin pro grips met zwart/lichtblauw die er nu opzitten zijn een stuk mooier. Kijk maar op de foto van Diekirch Valkenswaard 2007, ik rechts mijn pa links op de foto .En decals afschuren van carbon pen? Kan alleenmaar heel lelijk worden lijkt me (je haalt ook de laklaag weg), en kans dat je carbon beschadigt is ook aanwezig....

Die rose Gios is echt héél erg cool. Nooit meer wegdoen!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 sep 2007 23:48

Decals weg halen is gewoon een eenvoudig klusje, enige wat je niet moet doen is te ver door schuren. Na het schuren moet je pen natuurlijk wel weer lakken en het eindresultaat is een mooie zwarte pen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 26 sep 2007 18:41

Goh, maar drie Giosjes hier gepost, volges mij zijn we echt exclusief bezig als Gios rijder...:D

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 26 sep 2007 19:45

Mijn volgende fiets word zeker een gios. ik wou al een kopen, maar had toen het budget er niet voor. Maar ik ben aan het sparen en hij zal er komen. En het zal volledig italiaans zijn. Campa, deda, vittoria,.... Binnen een paar jaar moet hij in mijn garage staan!! het is mijn absolute droomfiets!

Grtz!!

P.S. De getoonde fietsen zijn uiteraard zeer schoon!
Excuse me while I kiss the sky

ymeb
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2007 13:55

ymeb 29 sep 2007 22:47

Volgens mij staan er al 5 in een week, dus zo exlusief is het ook weer niet.

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 05 okt 2007 01:19

Tipje voor de overge Gios bezitters: op www.bike24.net vind je veel gios accesoires. Gewoon even zoeken op Gios in de site..

giosbeast
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 apr 2007 22:10

giosbeast 20 okt 2007 01:04

En hier de lelijke standvan Gios importeur op Bike Motion

Plemp alle fietsen naast elkaar op een afzichtelijk heugafelt tapijtje en klaar...

Eeuwig zonde!

Plaats reactie