Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bulls

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 09 feb 2009 17:12

Foosho schreef:Mooiste Bulls die ik gezien heb so far, chapeau!
(rode lintje + achterlichtje even daargelaten! ;))


Gaan we nou lopen katten ? :)
Nee zoals je kan lezen ben ik daar zelf ook niet echt 100% tevreden mee.
bedankt voor het compliment.


FF OT
Nu we het toch over verlichting hebben .
Ikzelf heb iets met Led's in elkaar gebakken( crea bea met Hema spul ) maar zit eventjes te worstelen met de plaatsing .
Ikzelf zit te denken om dat onderaan het stuur te doen daar waar de houder voor de polar vastzit aan het stuur MAAR HOE?

foto

Afbeelding
Afbeelding

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 09 feb 2009 17:31

martinovibes schreef:
Rikkert schreef:Hey Martinovibes,

Je stuur/shifters staan niet meer op half zeven. Ziet er beter uit. Kan trouwens ook niet anders met de stuur/pen-combi die je hebt.


Klopt , eigenlijk moeten ze nog ietsjes hoger want met hard remmen komen de schakelaars tegen het stuur aan !

Ben trouwens wel een beetje trots op mezelf want ik heb echt heel die fiets zelf gedaan ( op een ring voor het crank stel na dan want er was wat speling , hebben ze bij mijn FM helemaal voor niks opgelost )

Dat rode lint op dat stuur ........
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje TE vind , de hele kleurstelling van de fiets is een beetje uit het lood ( zwart - geel )
je moet op een gegeven moment tevreden zijn met wat je hebt! maar ik ga nog wel even kijken hoe het staat met zwart lint, heb ik toch nog liggen.
Nu KM's maken!




Heel knappe fiets. Ik vond al dat er zo weinig veranderingen waren op de Bulls site. Maar goed. Ik vindt idd ook het rode stuurlint wat te. Ik denk dat het met donker grijs heel mooi zou staan, omdat je dat ook in de kleur van de fiets hebt zitten. Zwart is ook maar zo zwart. :)
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5744
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 09 feb 2009 17:54

Of gewoon een geel lintje en zwarte rubbers, dan is het één geheel qua kleurstelling.
Deze mooie fiets kan alleen maar mooier worden.

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 09 feb 2009 18:32

Ik denk dat hem gaat worden Teo
Moet ik maar eens even gaan zoeken naar zwarte rubbers want ik heb ze nog wel liggen maar er is er eentje gescheurd ( verdorie kan ik weer alles uit elkaar gaan trekken )
Wie weet waar ik die kan krijgen ?

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 09 feb 2009 21:37

Idd, mooi gedaan met uitzondering van het stuurlintje....:-)
Laat hem eens zien met een geel/zwart lintje!
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

jeroen82
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 jan 2009 18:45

jeroen82 24 feb 2009 22:32

Ik heb een zilveren Harrier uit 2008 op het oog. Die er op het eerste zicht nog netjes uit ziet, is 500 euro een eerlijke prijs? 600 is de vraagprijs.

Hoe zit het met die alu vork? Zou je die meteen vervangen door een carbon exemplaar (en wat kost zoiets)?
En die Shimano wielen?

Het zou mijn eerste fiets zijn, heb dus nog totaal geen ervaring.

jeroen82
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 jan 2009 18:45

jeroen82 25 feb 2009 20:12

Niemand ervaring met de Harrier 2008 - ben echt benieuwd naar de alu voorvork?

Volgens mij is die zilveren uitvoering een LTD?

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 25 feb 2009 21:51

Wat is de afmontage van die Harrier? 105?
Lijkt me een redelijk scherpe prijs voor een nieuwe fiets met 105. De alu voorvork zal wat stijver rijden dan een carbonnen exemplaar. Spreek uit ervaring, heb zelf 2 jaar met een Gitane mach 1500 gereden en die had ook een alu exemplaar. Niet echt comfortabel, maar wel snaarstrak. Tis maar net hoeveel waarde je aan comfort hecht....

Die wielen, hangt er vanaf hoe zwaar je bent en waarvoor je de fiets wilt gaan inzetten...
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

jeroen82
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 jan 2009 18:45

jeroen82 25 feb 2009 22:19

Inderdaad Harrier heeft 105 afmontage.
Ik weeg ongeveer 78kilo , fiets is tweedehands ;)

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 26 feb 2009 10:13

Probeer anders of je er een proefritje op mag maken...Krijg je een beetje een idee hoe het rijdt...Hoeveel ben je van plan erop te gaan rijden? Voornamelijk korte ritjes of juist veel 100 km+ ritten. Dit alles bepaalt hoe belangrijk zaken asl comfort gaan tellen.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

jeroen82
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 jan 2009 18:45

jeroen82 26 feb 2009 11:47

Voorlopig korte woon/werk ritjes en wat langere ritten 50/80 km. Later opbouwen naar +/-100 km.
Wil er me vooral op amuseren - ontspanning door inspanning.

Heb me voorgenomen dat als ik 1000km heb gereden er een carbon voorvork op komt en na 5000km nieuwe wielen (of andersom). Het is mijn eerste fiets dus ik wil er niet meteen (nog meer) geld inpompen als blijkt dat ik het niet graag doe.

Gebruikersavatar
bull
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:38

Gebruikersavatar bull 26 feb 2009 20:30

Lijkt me een verstandig uitgangspunt om zo te beginnen. Ik denk dat jer veel plezier aan gaat beleven. Laat ons je ervaringen weten!

ennuh, wel een fotootje posten zodra je de fiets hebt!

Succes.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

Plaats reactie