Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2008

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 20 okt 2007 21:01

Bedankt, voor de foto's ik ga ze snel bekijken.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 okt 2007 21:12

Oja, ik heb de foto's vrij veel verkleind aangezien ik in totaal aan 1,2 gig aan foto's had. Als je een bepaalde foto graag groter wilt hebben kan ik je die eventueel wel mailen.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 20 okt 2007 21:52

Vandaag ben ik naar de beurs geweest.
Leuke beurs. Teveel mooi materiaal gezien:D

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 21 okt 2007 12:26

@mensma, foto's gedownload maar waarmee kan ik e.e.a. openen?

Is al gelukt :D!

Zijn er nog meer die foto's hebben gemaakt? Graag plaatsen aangezien ik zelf niet in de gelegenheid was/ben om te gaan.
What makes the boat go faster?

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 21 okt 2007 12:44

[quote="GastheerG"][quote="Wesley"]Het is een initiatief van Fiets en niet van Bike Motion, meer info is hier te vinden.[/quote]

Kan waar zijn en zeker leuk maar ik moet toch ZONDER een initiatief van Fiets op de fiets naar een fiestbeurs kunnen? En dan moet ik toch op de site van zo´n beurs buiten de route met de auto en OV een veilige route met de fiets kunnen vinden. Ik moet dan toch kunnen vinden hoe, waar en tegen welke voorwaarde ik m´n fiets kan stallen?[/quote]

Er is ook een caravan beurs. Ik heb niemand gezien die met de caravan de beurs bezocht.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 21 okt 2007 13:13

Nou, het was weer 6.5 uur sjokken langs de standjes op vrijdag. Foto's moeten nog komen. Mooiste fietsen hebben we gezien bij Kuota, Isaac, BMC uiteraard, Bianchi, Gios en opmerkelijk genoeg Pinarello (ben geen Pina liefhebber, maar dit jaar was het voor het eerst dat ik de designs echt mooi vond). Beetje tegenvallen deed Cinelli.. Hun designs in vorige jaren vond ik mooier. Verder krijgt het X-lite frame van RedBull vanaf januari een mooi design met onze kleur oranje, mooie kleur. En natuurlijk onovertroffen qua afmontage. De vergelijkbare fietsen van de concurrent zetten bijvoorbeeld Aksiums tegenover de Easton wielen a 500 euro. Ook opmerkelijk hoe verzot Bianchi is op de Shimano whr500 wielen. Ze monteren ze tot ver boven de 1000 euro... Echt jammer. Bij de Tacx stand zijn we dit keer niet zo lang blijven staan, aangezien we de Fortius al goed kennen.. Opmerkelijk waren toch wel onze merken Gazelle en Batavus. Qua design en prijstechnisch hebben ze het echt goed voor mekaar. En ik ben echt benieuwd naar de werkelijk prachtige Batavus Professional, heel mooi en qua vormen uniek carbon frame, tegen een redelijke prijs. Als het frame niet al te zwaar is (laten we zeggen niet te ver van de 1000 a 1100 gram), dan doet Batavus goede zaken.

En dan SRAM Red natuurlijk. Ziet er heel mooi uit. Jammer genoeg hadden nog maar enkele merken de groep gemonteerd. Bij Isaac effe de 4.95 kg zware fiets opgetild. Waanzinnig ding, kost net geen 10.000 euro. Ook mooi: De RedBull MTB van 7.6 kg. Bij de Museeuw stand de Leeuw himself zien staan, met volgens mij een hele bende Belgen om zich heen. En ik moet zeggen: Ondanks de niet zo beste testen (in FIETS?) zien zijn frames er heel goed uit (NB: het Belgische Cyclosprint is wel degelijk lyrisch over het frame...!?!).

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 21 okt 2007 13:32

[quote="Colnago/G"]
Er is ook een caravan beurs. Ik heb niemand gezien die met de caravan de beurs bezocht.[/quote]
Buiten op de parkeerplaats heb ik zeker wel campers zien staan.
:p

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 21 okt 2007 14:16

Aantal mooie dingen gezien. De Storck Fascenario 0.7 geweldig wat een gewicht! Of liever het ontbreken van gewicht! Ook mooi de Pina's en vond Colnago tegenvallen. De Duitsers hadden mooie fietsen staan voor hele concurerende prijzen met mooie afmontage. Veltec vond ik tegenvallen met name de Cervelo's. Jan Jansen had een aantal mooie Magics staan in goede kleuren. Specialized veel fietsen maar zo onbereikbaar!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

timor3
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:29

timor3 21 okt 2007 16:37

Specialized had idd een mooie stand,helaas geen angels gezien ;)

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 21 okt 2007 17:54

Ik ben net terug en het was erg gaaf. Het was mn eerste keer bij een dergelijke beurs, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Die addict limited, Pina's, Isaac Impulse (allebei) waren voor mij de toppers. Ook Red Bull was sterk vertegenwoordigd vond ik. Ik heb ook eindelijk een echte lightweight vast gehouden. Dat gat in mn leven is eindelijk opgevuld ;)

't Viel ons op dat er nogal veel wit, zwart en rood voorkwam op de fietsen. Niks mis mee trouwens.
De tattoo-vrouw van fiets zat nog naast ons een broodje te eten :D

Al met al leuke dag gehad.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 21 okt 2007 20:24

Vandaag geweest.

Even met Casran gesproken en hij vertelde me het een en ander over wat hij uit mag gaan testen. Over deze ervaringen zullen we hem binnekort wel horen denk ik.

Dan over de fietsen, de Scott Addict Limited vond ik met voorsprong de mooiste fiets op BikeMotion.

Nog even met Rasmussen op de foto geweest, bij wie overdreven veel bewaking was. Op het moment dat ik met hem op de foto ging was ik de enige, dus wil ik dezelfde kant teruglopen maar ik word vastgepakt door een van de bodyguard en hij zegt mij dat ik via de andere kant terug moet lopen. Beetje overdreven, maar goed.

Ik vond de grote merken zoals Colnago en Pinarello tegenvallen.

Mijn foto's kunnen jullie hier vinden:
http://picasaweb.google.com/BoelensCycl ... ionUtrecht


pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 21 okt 2007 20:30

Mooie foto's Danny..

Rasmussen ziet er weer een stukje 'menselijker' uit dan afgelopen juli.
Anti-Spacers!

Plaats reactie