Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2008

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 21 okt 2007 21:28

Vandaag ook geweest. Topdag! Buiten bij onze eigen stand gestaan te hebben zelf natuurlijk ook gekweild. Heb hele mooie dingen gezien (modeshow:D) maar ook veel tegenvallers en de bekende snel-snel het moet klaar voor de beurs gevalletjes.

Mijn top is ongeveer;

Cannondale gpm barloworld
Grace zadel/pen combi
Isaac kelvin
Litespeed archon
Scott Scale ltd
Chopper (merk vergeten ) maar gemaakt van een schep, echt vet!
Deda champione
Sauser's epicade
Vaste vork mtb Storck
witte trek eqinox


Ik vond de nieuwe tt van redbull wel verdacht veel op tescher lijken, alleen de naam is anders. Bij tescher hadden ze wel flink zitten slapen, ducktape ipv spacers onder de stuurpen. Geen cassettes op de fietsen, overal tie-wraps. Bij canyon (tegenvallende stand) miste ik nogal wat top-caps. En in de poshbike storck zat geen remvloeistof in de leidingen. Ook hing de 7.5 redbull aan de weegschaal die op een gegeven moment alleen nog maar 0.417g aangaf (das pas licht voor een mtb, lekker betrouwbaar dus)
Pinarello, cervelo(veltec) en colnago hadden er geen zin in denk ik. Geen enthousiaste mensen bij de stands en ook de stands waren niet echt geweldig. Bij tacx nog ff een bidonhouder bij elkaar gereden:D
Ook verschillende forummers gesproken (eej, jij bent toch die photoshopper) stefan dus en ook casran en zijn conimex.

Heb dus heerlijk genoten en zo veel mooi materiaal gezien. Ook de fascenario met LEW's nog even vermelden net als de roze magura louise's, endorfin speed 3 en lighweight clinchers. Vergeet ik nog die gruwelijke Sram red cassette te vermelden en de 29'' crossmaxen en manitou minute 29(kwijl)

Morgen nog een dag op de beurs en dan is het gedaan. m'n honderden foto's komen van de week wel online

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 21 okt 2007 22:09

In de Roseversand gids staat er toch gewoon bij dat de RedBull TT's door Teschner zijn ontworpen... Ze stonden ook lekker naast elkaar.

menno
Forum-lid
Berichten: 330
Lid geworden op: 27 mar 2005 19:17

menno 21 okt 2007 22:43

waar blijven die foto's!!!

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 21 okt 2007 23:14

[quote="menno"]waar blijven die foto's!!![/quote]

Heb je niet genoeg aan 800 foto's?:


http://rapidshare.com/files/63928423/bi ... 7.rar.html

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 okt 2007 00:35

Erg leuke foto's Mensma....alleen die oranje achtergrond stoort een beetje ;-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

IBAN
Forum-lid
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 22 okt 2007 10:46

[quote="Rezne"]De tattoo-vrouw van fiets zat nog naast ons een broodje te eten :D

Al met al leuke dag gehad. [/quote]

Kreeg je nog wat weg? ..... brrr

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 22 okt 2007 11:00

Ik ga er zo makkie an heen ;)
ben benieuwd wat ik allemaal ga zien, ookal heb ik al een idee gekregen van de foto's en het commentaar hier.

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 22 okt 2007 11:29

[quote="Stefan"]Waarschijnlijk ben ik ook op expo-velo. Maar dan niet als bezoeker. Het is bijna zeker dat ik bij een groot Nederlands fiets bedrijf stage ga lopen. Op de Bikemotion krijg ik te horen of het wel of niet door gaat. Ze vroegen wel al of ik ook wil mee helpen bij expo velo. Welk bedrijf laat ik nog wel weten als het definitief is.[/quote]
Vanaf 5 november ga ik stage lopen bij Veltec. Mischien toch wel een idee om mijn avatar aan te passen.

[quote="TiesT"] Bij canyon (tegenvallende stand) miste ik nogal wat top-caps.
Ook verschillende forummers gesproken (eej, jij bent toch die photoshopper) stefan dus en ook casran en zijn conimex.[/quote]
Bij Canyon vertelde ze mij dat het zo hoorde. Een man van Canyon vond het zelf ook geen gezicht maar hij had al een idee: 'Misschien kan Canyon iets maken zodat je er een pompje in kan plaatsen.'
Ik was even je forum naam kwijt. ;)

@Danny: Jammer dat ik je niet heb gezien. Nick was er ook bij zo te zien op de foto's.

Uiteraard ook Rasmussen gezien. Maar ook o.a. Marcus Storck, Roel Paulissen (leuk teamvest had hij aan. Hangt ook nog ergens in mijn kast. :D) en Jakob Fuglsang

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 okt 2007 12:05

[quote="Stefan"]Bij Canyon vertelde ze mij dat het zo hoorde. Een man van Canyon vond het zelf ook geen gezicht maar hij had al een idee: 'Misschien kan Canyon iets maken zodat je er een pompje in kan plaatsen.'
Ik was even je forum naam kwijt. ;)[/quote]


Dat is een nieuwe lichter balhoofdsysteem, zonder topcap. Ook Storck heeft dit (al plaatsten ze er een topcap op op de beurs). Er zitten wat patentproblemen op, maar het is idd niet "per ongeluk" vergeten. Hele mooie vernieuwing.

Leuk dat ik hier voor het eerst op al die fora het "pomp-idee" hoor opperen... welnu, dat is eigenlijk al veel verder dan een idee. Canyon ism. Topeak beschikt al over een klein fietspompje dat er perfect in past; ze testen momenteel of het ook op de weg goed gebruikt kan worden. 't Werd me in Friedrichshafen getoond, maar zou eigenlijk nog binnenskamers blijven... maar als ze jou nu de lepel in de mond geven... ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 22 okt 2007 12:13

Die man had waarschijnlijk niet verwacht dat ik zoiets op een forum ga plaatsen. :p
Casran had ik uiteraard ook gezien gisteren. En nu schiet me te binnen dat ik Raydox ook nog heb gezien.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 22 okt 2007 12:16

C'dale heeft al een toolkitje dat in de balhoofdbuis van Lefty vorken past.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie