Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2008

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 15 okt 2007 18:16

[quote="b-ram"]Je racefiets veilig parkeren is niet zo 1-2-3 geregeld.

Voor zondags is het inderdaad een initiatief van Fiets dat wordt ondersteund door de organisatie van Bike Motion. Die ondersteuning hebben wij ook wel nodig, ivm locatie van veilige fietsenstalling en douche en het aanbieden van een gratis toegangsbewijs voor alle mee-fietsers. Dit doen wij als Fiets dan graag voor iedereen die vanaf het startpunt met ons meefietst, maar organisatorisch een aardig gebeuren dus doen we het één dag.[/quote]
En dat is een fantastisch initiatief van Fiets!

[quote="b-ram"]Om te veronderstellen dat er zeker een fietsparkeerplaats wordt verzorgd op de andere dagen is te gemakkelijk. [/quote]
Ik veronderstel net niet dat er een fietsparkeerplaats wordt verzorgd ;-)
[quote="b-ram"]Naar 'Jumping Maastricht' kom je toch ook niet zomaar te paard? Of de vissersclub, daar ga je toch ook niet met de vissersboot heen? Het is wel een wens van de organisatie om hier iets in op te bouwen in de komende jaren.[/quote]
Ik wil wel nog eens zien hoeveel sportieve fietsers naar hun werk gaan met de fiets, tegenover ruiters of vissers die met hun paard of boot naar hun werk gaan. De fiets wordt op deze beurs blijkbaar niet gezien als transportmiddel, maar als luxe'paard' voor de vermogende en gesettelde yup zijn vrije uren. Ik ben echter niet te leeg om 65km enkel naar de beurs te fietsen, en de mannen van Fiets denken blijkbaar ook dat het zo kan.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

laurenss
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 aug 2007 17:01

laurenss 15 okt 2007 18:34

Ik denk ook dat het verkeerd is ingeschat door de organisatie van BM.
Fiets doet juist een goede daad door dat gat gedeeltelijk op te vullen!

Hopelijk gaan er zondag veel mensen met Fiets mee zodat de organisatie van BM ziet dat er animo is voor een fietsenstalling en omkleed faciliteiten.


soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 15 okt 2007 23:26

[quote="de zwarten"]Heb heel de site van bikemotion doorploegd. NERGENS vind ik info over het met-de-fiets komen! Er staat niets in over je fiets veilig parkeren, of routeplanner met de fiets. Ik zal zaterdag maar met de trein komen zeker? :-([/quote]
Deze gedachte had ik ook al.
Ik wil ook graag op de fiets naar de jaarbeurs gaan maar durf mijn fiets er echt niet neer te zetten. Helemaal omdat aanstaand weekend toch wel weer mooi droog weer word...
Jammer. Ik zal nu maar met de trein naar de beurs gaan.
:(

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 15 okt 2007 23:35

[quote="Soffatti"][quote="de zwarten"]Heb heel de site van bikemotion doorploegd. NERGENS vind ik info over het met-de-fiets komen! Er staat niets in over je fiets veilig parkeren, of routeplanner met de fiets. Ik zal zaterdag maar met de trein komen zeker? :-([/quote]
Deze gedachte had ik ook al.
Ik wil ook graag op de fiets naar de jaarbeurs gaan maar durf mijn fiets er echt niet neer te zetten. Helemaal omdat aanstaand weekend toch wel weer mooi droog weer word...
Jammer. Ik zal nu maar met de trein naar de beurs gaan.
:([/quote]

Ik zal morgen eens ff kijken wat er nu precies geregeld is ( ik werk op de JB).

(en nee, ik kan geen kaarten/entree regelen)
:D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 16 okt 2007 02:38

[quote="SuperGrover1"]
Ik zal morgen eens ff kijken wat er nu precies geregeld is ( ik werk op de JB).

(en nee, ik kan geen kaarten/entree regelen)
:D[/quote]

Wij horen het graag !
Kaartje heb ik al gekocht in de voorverkoop.:p

Zowiezo een aandachtspuntje voor volgend jaar lijkt me.

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 16 okt 2007 03:10

Even nog ontopic:

Koga-Miyata moet verstek laten gaan op de bikemotion.

De fietsliefhebber zal op de komende Bike Motion tevergeefs zoeken naar de het merk Koga-Miyata. Het groeiend aantal (inter-)nationale dealershows waar Koga haar collectie dit najaar presenteert bleek dit jaar niet te combineren met de data van de Bike Motion.
In goed overleg met de beursorganisatie is daarom besloten de geplande deelname in te trekken. Opvallend 2008 nieuws is de totaal vernieuwde MTB-collectie, met de ultralichte XTCarbolite (9,9 kg). Geheel nieuw is ook de fullcarbon RoadRacer, onder meer leverbaar met Campagnolo Centauer afmontage. Het unieke, interactieve Signature ‘droomfiets’concept (www.koga-signature.com is uitgebreid met nieuwe carbon en stalen frames. De 2008 collectie is in zijn geheel te zien op www.koga.com

Dit vind ik wel jammer.:(

seens
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2006 18:51

seens 16 okt 2007 17:43

Ik hoorde van mijn fietsmaten dat er niets te kopen valt op de Bike Motion. Klopt dat?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 16 okt 2007 17:47

In principe is er niets te koop idd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

seens
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jul 2006 18:51

seens 16 okt 2007 17:51

"In principe", betekent dat geheel niet of bepaalde dingen zoals kleding wel?

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 16 okt 2007 17:53

Vorig jaar kon je Rainlegs kopen, maar verder heb ik niks te koop gezien.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5576
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 16 okt 2007 19:56

[quote="Scepticus"]Vorig jaar kon je Rainlegs kopen, maar verder heb ik niks te koop gezien.[/quote]

Was nog op zoek naar regenbenen! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie