Alles over vakanties op én met de fiets

Bike Motion 2008

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 13 okt 2007 02:15

Zondag komt Rasmussen langs op de beurs lees ik....

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 13 okt 2007 05:14

Vandaag Johan Museeuw tegen het lijf gelopen op de fitnessvakbeurs, hij is er ook volgende week met zijn stand. Die zondag rijdt hij mee in de Boogerdafscheidswedstrijd...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 13 okt 2007 14:30

Zijn er forummers die mee rijden met de Fiets redactie? als het droog weer is ga ik mee rijden vanuit amsterdam.

de voorspellingen zijn op dit moment goed.

http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
kiekeboe

timor3
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:29

timor3 13 okt 2007 15:56

GVD,ik dacht dat het juist vandaag was ..
Dus ik vanuit Eindhoven naar Utrecht ..

Helemaal niks,maar ik was niet gelukkig de enigste volgens de lokale leuke "miepen" ;)

Dit komt wel weer terug in mijn jaarboek van "meest beste akties 2007 "

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 14 okt 2007 01:28

[quote="Kuiper"][quote="TiesT"]Kom gerust is kijken. we zullen vooral ons eigen merk promoten. (en daar zullen een paar leuke nieuwe modellen bijzitten.)

Bij specialized zal ook aandacht uitgaan naar onze winkel aangezien wij de eerste specialized conceptstore van centraal europa worden.

Ikzelf zal er niet bij zijn hoorde ik vrijdag. ik zal die dagen in de winkel blijven om daar m'n ding te doen[/quote]

Ik zelf ga maandag de 22ste naar Bike Motion
TiesT, ben je er maandag? dan kom ik wel even langs mail me standnummer maar naar: info@kuipertrading.com

[/quote]


Helaas zal ik niet op BM zijn maar in de winkel blijven om daar de klanten van dienst te zijn.

Groeten Rob

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 15 okt 2007 16:58

Heb heel de site van bikemotion doorploegd. NERGENS vind ik info over het met-de-fiets komen! Er staat niets in over je fiets veilig parkeren, of routeplanner met de fiets. Ik zal zaterdag maar met de trein komen zeker? :-(
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 15 okt 2007 17:34

Het is een initiatief van Fiets en niet van Bike Motion, meer info is hier te vinden.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 15 okt 2007 17:43

Ik verwijt FIETS in deze niets hoor, integendeel! Ik zou zaterdag willen gaan, en met het mooie aanbod van fiets ben ik nu geneigd me nog proberen in te schrijven om zondag vanuit Rotterdam mee te rijden...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

laurenss
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 aug 2007 17:01

laurenss 15 okt 2007 17:48

ik zie een gat in de markt voor iemand die het weekend niks te doen heeft en een aantal ongebruikte hekken in de achtertuin heeft liggen ;)
Wel bizar idd dat daar geen faciliteiten voor zijn (of iig niet duidelijk aangegeven)
Kan je niet contact opnemen met de jaarbeurs zelf?

b-ram
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 20 apr 2005 14:23

b-ram 15 okt 2007 17:49

Je racefiets veilig parkeren is niet zo 1-2-3 geregeld.

Voor zondags is het inderdaad een initiatief van Fiets dat wordt ondersteund door de organisatie van Bike Motion. Die ondersteuning hebben wij ook wel nodig, ivm locatie van veilige fietsenstalling en douche en het aanbieden van een gratis toegangsbewijs voor alle mee-fietsers. Dit doen wij als Fiets dan graag voor iedereen die vanaf het startpunt met ons meefietst, maar organisatorisch een aardig gebeuren dus doen we het één dag.

Om te veronderstellen dat er zeker een fietsparkeerplaats wordt verzorgd op de andere dagen is te gemakkelijk. Naar 'Jumping Maastricht' kom je toch ook niet zomaar te paard? Of de vissersclub, daar ga je toch ook niet met de vissersboot heen? Het is wel een wens van de organisatie om hier iets in op te bouwen in de komende jaren.
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie