Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 15 jan 2013 09:09

LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.
Indien het anders uitdraait zal mijn eigendunk betreffende mijn mensenkennis een heel ferme knauw krijgen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jan 2013 09:36

fiedoo schreef:LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.
Indien het anders uitdraait zal mijn eigendunk betreffende mijn mensenkennis een heel ferme knauw krijgen.
Tenzij hij zich enorm genaaid voelt door de bobo's en in zijn val Pat, Hein en de rest van die corrupte bende mee wil nemen....
Less is bore

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 15 jan 2013 09:46

Dat zou hij alleen maar doen wanneer hij er financieel beter van wordt. Op het moment is zijn verdien capaciteit laag doordat hij niet meer mag sporten en daardoor geen sponsors meer kan aantrekken. Wanneer Usad en wada als eis stellen dat hij de bobos moet aangeven om weer te mogen sporten zal hij dat zeker doen. Het gaat Armstrong om geld, zijn eigendunk ontleend hij aan zijn bankrekening niet aan iets anders.
Do kin der mar druk mei weze

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 jan 2013 09:46

Ik ben onder de indruk van de klus die de advocaten van LA aan het klaren zijn.

Interview levert hem genoeg op om die advocaten te betalen
Bekennen in ruil voor geen vervolging op meineed
Boek uitbrengen om de eerste schuldeisers te betalen
Film om de rest te betalen

Alle centen die er nu zijn kan hij zo lekker houden. Komende jaren wat lezingen geven tegen toptarieven. Komt goed met LA

Overigens maakt het niet uit wat hij in het interview zegt. Het is een systematische leugenaar en een theaterman. Hij heeft wat dat betreft wel het juiste platform gekozen om z'n weg terug te bevechten.

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 15 jan 2013 09:49

Zo zit dat!

Het 30 seconden advertentie tarief van oprah is 1 mln dollars, daar kan hij makkelijk een claim van de Sun en van die verzekeraar van betalen. het lijkt een uitstekende deal die Armstrong gekozen heeft.

meineed is trouwens verjaard en de federale rechtszaak is gestaakt die kan niet zomaar weer opgestart worden
Do kin der mar druk mei weze

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 15 jan 2013 09:52

Thijs vandaag Nu.nl http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3 ... oprah.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Laatste 2 alinea's helemaal mee eens.

Maar het blijft een mooie sport en kijk nog eens naar de mooie foto's van Coppi!
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jan 2013 09:55

liviolivius schreef:Thijs vandaag Nu.nl http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3 ... oprah.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Laatste 2 alinea's helemaal mee eens.
Een van de weinige keren dat ik het met Thijs eens ben.
Less is bore

roodhoofd
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 07 feb 2009 02:25

roodhoofd 15 jan 2013 10:12

liviolivius schreef:Thijs vandaag Nu.nl http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/3 ... oprah.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Laatste 2 alinea's helemaal mee eens.
De laatste twee alinea's zijn helemaal juist - ik ben het daar ook mee eens. It's Lance time... en iedereen kijkt.
Maar al lezend vond ik vooral dit beeld heel mooi:

"Lance bij Oprah staat gelijk aan Johannes de Bultrug die aanspoelt op de middenstip van Wembley waar Angela Merkel en de Dalai Lama net op dat moment Lady Gaga's bikinilijn ontharen met een plofkip."

Verder vond ik dit stuk in Cycling news (http://www.cyclingnews.com/news/report- ... -interview) interessant - over de reden waarom Lance nu bekent. Omdat de enige manier waarop hij een deel van zijn straf kwijt kan raken (zodat hij weer kan sporten). En omdat hij 'the key to his own redemption' in handen heeft en wil omdraaien. Lance's eigen Wiedergutmachung, waarna de wereld voor hem open ligt.

Ik bedoel, George Bush jr. was alcoholist en stelde weinig voor. Toen zag hij het Licht en werd president. Dat kan Lance toch veel mooier en beter?!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 jan 2013 10:21

fiedoo schreef:LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.
materialist schreef:Dat zou hij alleen maar doen wanneer hij er financieel beter van wordt. Op het moment is zijn verdien capaciteit laag doordat hij niet meer mag sporten en daardoor geen sponsors meer kan aantrekken. Wanneer Usad en wada als eis stellen dat hij de bobos moet aangeven om weer te mogen sporten zal hij dat zeker doen. Het gaat Armstrong om geld, zijn eigendunk ontleend hij aan zijn bankrekening niet aan iets anders.
Beide wel erg ferme uitspraken die op weinig feiten gestaafd zijn. Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 15 jan 2013 10:24

amclassic-fan schreef:Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.
Waarbij de uitzending zelf ook weer vooraf gecensureerd is. Kale versie zullen we nooit te zien krijgen.
What makes the boat go faster?

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 15 jan 2013 10:27

amclassic-fan schreef:
fiedoo schreef:LA zal NOOIT expliciet zijn dopinggebruik bekennen, misschien ergens een in de rand gemompeld " een tour winnen zonder doping is heel moeilijk, zoniet onmogelijk" en "iedereen in die tijd zat aan de dope" en daar zal het stoppen.
materialist schreef:Dat zou hij alleen maar doen wanneer hij er financieel beter van wordt. Op het moment is zijn verdien capaciteit laag doordat hij niet meer mag sporten en daardoor geen sponsors meer kan aantrekken. Wanneer Usad en wada als eis stellen dat hij de bobos moet aangeven om weer te mogen sporten zal hij dat zeker doen. Het gaat Armstrong om geld, zijn eigendunk ontleend hij aan zijn bankrekening niet aan iets anders.
Beide wel erg ferme uitspraken die op weinig feiten gestaafd zijn. Laten we die uitzending 1e maar eens afwachten.
Waarom ferm? Volg de weg van het geld zeiden de Romeinen. Oprah haalt 36mln dollar advertentie gelden binnen in die anderhalf uur, nog zonder spinoffs en buitenlandse rechten, het gaat alleen maar over geld
Do kin der mar druk mei weze

Max 2.0
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 sep 2011 17:32

Max 2.0 15 jan 2013 10:54

Gastheerg schreef:Ik ben onder de indruk van de klus die de advocaten van LA aan het klaren zijn.

Interview levert hem genoeg op om die advocaten te betalen
Bekennen in ruil voor geen vervolging op meineed
Boek uitbrengen om de eerste schuldeisers te betalen
Film om de rest te betalen

Alle centen die er nu zijn kan hij zo lekker houden. Komende jaren wat lezingen geven tegen toptarieven. Komt goed met LA

Overigens maakt het niet uit wat hij in het interview zegt. Het is een systematische leugenaar en een theaterman. Hij heeft wat dat betreft wel het juiste platform gekozen om z'n weg terug te bevechten.
Een paar jaar geleden erkende jijzelf (en nog een aantal andere forumploeggenoten) doping te zullen nemen als je daarmee de Tour zou winnen en na 20 jaar het harde bewijs geleverd wordt dat je destijds gebruikt hebt. Dan ben ik eigenlijk toch wel een beetje benieuwd hoe jij zou reageren na de definitieve ontmaskering. Moszkowicz inhuren en wat losse flodders ophoesten bij Albert Verlinde, of...?

Plaats reactie