Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wat ik nu weer op Marktplaats zag....

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 18 nov 2007 17:09

[quote="SpEric"]dat kan toch niet...
der ook aan de verkeerde kant achter ...

voor linkshandigen ?

soort spiegelbeeld. De remmen zitten ook verkeerd om namelijk. De kabelinvoer daarvan zit normaal ook aan de andere kant.
Achter links, voor rechts.. Als je kijkt naar het kabelverloop, dan heeft iemand een heel leuk ( of perongeluk) foto-tje geplaatst..[/quote]

Denk inderdaad dat het spiegelbeeld is, maar het ziet er wel echt bizar uit.
Die muur zal dan ook de andere kant op moeten staan bij de 3e foto of niet? Die is dan weer niet in spiegelbeeld
Train ze!

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 18 nov 2007 17:28

Kijk maar naar de letters op het opzetstuurtje, daar zie je dat alle foto's in spiegelbeeld staan.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 18 nov 2007 17:55

Op Fixedgeargallery.com staan fietsen die de drivetrain echt links hebben zitten! :D

Voorbeeld
Voorbeeld
Voorbeeld
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 18 nov 2007 18:59

[quote="Scepticus"]Op Fixedgeargallery.com staan fietsen die de drivetrain echt links hebben zitten! :D

Voorbeeld
Voorbeeld
Voorbeeld
[/quote]

wat een fietsen :D
Train ze!

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 18 nov 2007 19:42

Niet op Marktplaats maar in de krant.
Vind niet meteen een topic waar ik het kwijt kan, hier dan maar...

Man koopt voor 48.511 euro bij Blokker, en betaalt 60 cent

MERKSEM - Norbert Verswijver, een zelfverklaarde Robin Hood, heeft donderdagavond de Blokker op de Bredabaan in Merksem geplunderd. Met een zak vol kortingbonnen kocht hij voor 48.511 euro tv-toestellen, cdwriters... . De man betaalde slechts 60 cent. Dat meldt Gazet Van Antwerpen.

Norbert had opgemerkt dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet cumuleerbaar zijn. Een foutje dat Blokker zich zal beklagen.'Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een televisietoestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt', aldus Verswijver.

De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken. De winkeluitbaatster probeerde de koop nog tegen te houden, maar zelfs een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Verswijver is niet aan zijn proefstuk toe. Eerder kocht hij met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in de Match, ook op de Bredabaan. Binnenkort plant hij nog meerder acties. 'Ik doe dit alleen maar omdat ik winkels wil houden aan de beloftes in hun folders', vertelt hij in Gazet Van Antwerpen. Norbert noemt zichzelf Robin Hood omdat hij niet rijk zou worden van zijn acties, maar zijn buit deelt met anderen.

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 18 nov 2007 21:01

[quote="herbawife"]Niet op Marktplaats maar in de krant.
Vind niet meteen een topic waar ik het kwijt kan, hier dan maar...

Man koopt voor 48.511 euro bij Blokker, en betaalt 60 cent

MERKSEM - Norbert Verswijver, een zelfverklaarde Robin Hood, heeft donderdagavond de Blokker op de Bredabaan in Merksem geplunderd. Met een zak vol kortingbonnen kocht hij voor 48.511 euro tv-toestellen, cdwriters... . De man betaalde slechts 60 cent. Dat meldt Gazet Van Antwerpen.

Norbert had opgemerkt dat op de bonnen niet werd vermeld dat ze niet cumuleerbaar zijn. Een foutje dat Blokker zich zal beklagen.'Ik heb alle kleine lettertjes gelezen. Ik koop bijvoorbeeld een televisietoestel en gebruik een bon voor 20% korting. Voor het resterende bedrag gebruik ik een andere bon, en zo verder, tot de prijs nul euro bedraagt', aldus Verswijver.

De man had zich vooraf geïnformeerd bij Test-Aankoop en was met een deurwaarder naar de winkel getrokken. De winkeluitbaatster probeerde de koop nog tegen te houden, maar zelfs een telefoongesprek met de directeur van Blokker leverde niet veel op. Als de goederen niet geleverd worden, stapt Verswijver naar de rechtbank. Hij is er vrij gerust in dat hij gelijk krijgt.

Verswijver is niet aan zijn proefstuk toe. Eerder kocht hij met bonnetjes al massaal veel diepvriesproducten in de Match, ook op de Bredabaan. Binnenkort plant hij nog meerder acties. 'Ik doe dit alleen maar omdat ik winkels wil houden aan de beloftes in hun folders', vertelt hij in Gazet Van Antwerpen. Norbert noemt zichzelf Robin Hood omdat hij niet rijk zou worden van zijn acties, maar zijn buit deelt met anderen. [/quote]


Geniaaaal!!
Train ze!

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 18 nov 2007 23:32

[quote="SpEric"]dat kan toch niet...
der ook aan de verkeerde kant achter ...

voor linkshandigen ?

soort spiegelbeeld. De remmen zitten ook verkeerd om namelijk. De kabelinvoer daarvan zit normaal ook aan de andere kant.
Achter links, voor rechts.. Als je kijkt naar het kabelverloop, dan heeft iemand een heel leuk ( of perongeluk) foto-tje geplaatst..[/quote]

Idd, foto is in spiegelbeeld .

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 19 nov 2007 15:17

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

airjay
Forum-lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:23

airjay 19 nov 2007 15:57

De meeste van ons begrijpen het wel, de verkoper echter niet!
TE KOOP twee race wielen voor en achter het voor wiel is met en klap naaf het achter wiel is met en vaste pion zie de foto
http://link.marktplaats.nl/128619891

joukebuissink
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 28 jul 2004 16:21

joukebuissink 19 nov 2007 23:37

[quote="Scepticus"]Corima Bora Ultra.....

[/quote]

Waar zie jij corima staan?

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 19 nov 2007 23:39

Volgens mij wil hij zeggen dat het geen Campa wielen zijn, maar corrima.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 20 nov 2007 12:14

die corima bora's zijn eigenlijk bedrog. Ik hoop maar dat de verkoper het zelf niet doorheeft, anders kan je hem zo voor valse informatie aanklagen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie