Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Kuiper Trading

pim3
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 06 mei 2007 21:26

pim3 17 mei 2008 18:15

H3 schreef:Updates over de wielen post ik nog wel eerst maar eens grondig testen!! Ze ogen in ieder geval prachtig!


Nou, dat frame mag d'r ook wel zijn! Hartstikke mooie fiets! Zou je 'm ook nog eens van de andere kant willen fotograferen alsjeblieft :D?
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 17 mei 2008 23:47

echt een hele vette fiets H3!!! alleen denk ik dat hij met helemaal zwarte tubes nog mooier is.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 17 mei 2008 23:52

black beauty H3

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 18 mei 2008 01:42

Mooie bike! Die uitstraling staat mij erg aan. Wel jammer dat het achterwiel niet korter op het frame aansluit.

h3
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 aug 2007 01:22

h3 20 mei 2008 00:59

@ P I M Ik zal mogen of overmorgen even wat foto's schieten. Dit was even snel om te showen.

Wat betreft het achterwiel dat is idd jammer maar goed de meeste winst zit op de voorkant qua aerodynamica. Cervelo P3 en andere frames zijn toch te duur en op deze manier heb ik toch een soort Custom Triathlon bike. Bij wedstrijden blijven mensen vaak even staan kijken en dat is natuurlijk alleen maar mooi ;)

De fiets is opgebouwd met de volgende componenten:

Pro Time Machine Carbon Frame (Kuipertrading)
Vision Integrated Aero Bar + Remgrepen
Nokon Cables (All Black)
Shimano Ultegra
Rotor 54t Aero Buitenblad
Profile Design Aerostryke Zadel
FCT 85mm Carbon Velgen (Kuipertrading)

Ook heb ik nog een FFWD Disc en Hed 3 zodat ik voor diverse windsnelheden de juiste wielen kan steken.

Er komt nog een Aero bidon op en achter het zadel komen ook houders aangezien ik van de zomer een ironman 70.3 ga doen in Canada.

Foto's volgen morgen, de wielen gaan trouwens als een gek! Remmen is even wennen ten opzichte van clinchers.
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run

http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

vanderbulck
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 feb 2007 17:25

vanderbulck 21 jul 2008 23:47

Ondertussen nog iemand met nieuwe gebruikservaringen...?
en nog wat fototjes...
Ben misschien ook van plan een alu-carbon clincher setje aan te schaffen
Ik zie op sommige foto's namelijk grijze naven en op andere dan weer zwarte
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 22 jul 2008 02:52

Beste van der Bulck,

Om wat opheldering te geven betreft wat voor kleur de naaf heeft:
Alle wielsets worden momenteel met zwarte naaf uitgeleverd, de zilvere naaf werd uitgeleverd met wielsets die uitgeleverd zijn in 2007 en Januari 2008. Inprincipe is de naaf gewoon hetzelfde alleen de kleur is anders.

Om de levertijd zo kort als mogelijk te houden, kan ik de wielsets uit voorraad leveren.

Mocht je vragen hebben, voel je vrij me te contacteren. ( chris@kuipertrading.com )

vanderbulck
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 feb 2007 17:25

vanderbulck 23 jul 2008 01:25

Ondertussen nog mensen met gebruikservaringen...?

En zijn de wielen duurzaam?
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp

pieterello
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2008 16:58

pieterello 08 sep 2008 16:32

Beste fietsliefhebbers,

Heb deze week nogmaals een setje wielen bij Chris Kuiper(kuipertrading) aangeschafd.
Alles is super netjes geregeld en je hebt de factuur binnen een paar minuten via de mail binnen.Mijn vorige set was de 50mm tube uitvoering,heb nu de clicher aangeschafd.(ful carbon)De full carbon 50 mm(tube)doen niet onder voor mijn vorige set wielen.Mijn vorige set was het topmodel van Campagnolo,bora ultra.De bora's waren wel licht maar gingen snel kapot,ook bij het remmen zijn mijn huidige wielen van Kuiper stukken beter.De prijs kwaliteit verhouding is SUPER bij Kuiper Trading,ik heb nu 3 sets wielen voor 1 sets bora ultra wielen die belachelijk duur waren.
Chris veel succes met je verkoop! De wielen bollen super goed!

Groeten

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 08 sep 2008 22:44

Ik las op de 2é pagina dat ze zo'n 100 gr meer wegen dan opgegeven. Wie heeft een reeel gewicht voor de tubular 50 mm?
Mijn trainingen op bikeplanner.com

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 08 sep 2008 23:28

@ HenkV,

De huidige 50mm voor tubes die nu uitgeleverd worden, wegen gewogen met een Ultimate Support weegschaal tussen de 1410 en 1440 gram.
Het opgegeven gewicht is zonder snelspanner. (en velglint indien Clincher).

Graag wil ik nog opheldering geven over het volgende aangezien ik per mail hier vaak vragen over krijg hoe het wielset er nou uitziet: Nieuw is dat ik het wielset aanbied met 2 type spaken: optie #1 Zilveren ronde Sapim Laser of optie #2 Zwarte platte spaken. Standaard heeft het wielset een zwarte naaf. Met het wielset wordt het volgende meegeleverd: remblokken, snelspanners en een "spoke"-tool meegeleverd.

De invoering van de Zwarte platte spaken wordt eerst gedaan bij de Alu. en Full Carbon Clincher + 50mm Full Carbon Tubular. Mogelijkheid om zwarte platte spaken te kiezen voor 38mm & 85mm tube volgt later.

@ Bakker

Reeds heb ik slechts enkele foto's gehad van klanten die het wielset bestickerd hebben, zover bij mij bekend doet bijna niemand er een sticker op.
Hier wat voorbeelden:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Meer foto's op de website waar nog een aantal staan zonder of met sticker:
Overige > Fotogallerij (Klanten)

Met zwarte spaken:
Afbeelding
Fiets is van M. van Gorp. (/ Van gorp raceservice)

Plaats reactie