Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 31 jan 2009 17:52

Hij straks weer op onder een andere naam schrijft maurice. Moet eerst onderduiken om weer op te kunnen duiken. Hij staat nog steeds op MP met dezelfde 44 stuks aan advertenties.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 31 jan 2009 18:28

gewoon gaan vervuilen met onzin bedingen en niet op reageren als hij daarom vraagt,
gewoon een Hooge prijs bieden dat niemand daar overheen gaat dan wordt hij het gouw zat
ik heb een keer ook met een persoon op MP te maken gehad die niet de betaalde crankstel
had geleverd, er was ook niets aan te doen,
ik heb toen mijn naam in oplichter veranderd en met deze naam gaan bieden hij was gouw weg en een hoop mensen geholpen.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

vantuyl1
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 dec 2006 21:24

vantuyl1 31 jan 2009 19:55

probleem is dan alleen dat als jij iets wilt verkopen je naam oplichter is! , lijkt me ook niet echt aanlokkelijk voor potentiele kopers;)
koga kimera road 1k

patatje0101
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:47

patatje0101 31 jan 2009 21:24

Jullie zijn stakkers he julie hebben het niet door dat het verbeterd meer positieve berichten hier en alles wordt zomaar de kop weer ingedrukt net of hij nog steeds onbetrouwbare dingen verkoop

Het moet nu is afgelopen zijn! Volgens mij hebben veel van jullie nooit wat bij hem gekocht maar wel arogant over hem praten!
Tengusa 3K fullcarbon

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 31 jan 2009 21:27

Amclassic-fan schreef:
den thuur schreef:vandaag bij avr geweest.
is zeker de moeite om een keer heen te gaan.
zit gewoon in een middelgrote schuur achter zijn monumentale boerdrij, waar hij alles heeft staan/hangen en liggen.................. moet je doorheen kunnen kijken.
hij heeft hele mooie spullen staan voor hele betaalbare prijzen!!

ging heel tevreden naar huis met een mooie pinarello prince .
in het verleden is hij erg veel in het nieuws geweest als zijnde slechte service, maar ik heb hier weinig van gemerkt.
mijn pina is helemaal op mijn wensen gebouwd en afgesteld.

ik denk dat AVR heeft geleerd van dit forum en op de goede weg is.

AVR petje af voor de tijd en moeite die je hebt gedaan voor me.


Heel erg slim van je om zo door te blijven zagen, anders had ik namelijk niet de moeite genomen om even te kijken wat je e-mail adres was waarmee je dit account geregistreerd had: avrwielersport@tele2.nl Geheel verrassend is ook het IP-adres hetzelfde. Je bent zelfs zo stom geweest om je eigen achternaam in 't profiel in te vullen.
Dus AVR wielersport doet nu ook aan zielige spam acties om z'n naam te proberen te verbeteren, wat overigens natuurlijk compleet mislukt is.


Heb je wat gemist Patatje? Of kun je niet lezen? AVR heeft het zelfs toegegeven dat hij de kluit belazert....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jan 2009 21:36

Hij verkoopt nu ook nog kaartjes voor het WK veldrijder die vandaag geldig waren, dus ik denk dat hij gewoon niet helemaal de snelste is.

Je zou denken dat ie onderhand wel moet kunnen lezen, want zo te zien is Patatje 14 of 15...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 31 jan 2009 21:36

Patatje0101 schreef:Jullie zijn stakkers he julie hebben het niet door dat het verbeterd meer positieve berichten hier en alles wordt zomaar de kop weer ingedrukt net of hij nog steeds onbetrouwbare dingen verkoop


Kan je dit even vertalen, ik snap er geen fluit van.:rolleye:

patatje0101
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:47

patatje0101 31 jan 2009 21:45

Amclassic-fan schreef:Hij verkoopt nu ook nog kaartjes voor het WK veldrijder die vandaag geldig waren, dus ik denk dat hij gewoon niet helemaal de snelste is.

Je zou denken dat ie onderhand wel moet kunnen lezen, want zo te zien is Patatje 14 of 15...


Nou je bent goed bij de hand als je goed kijkt staan deze kaartjes er al een week op maar ja zo dom zijn jullie er wel misschien zijn er mensen hier die nog wat nuttigs doen tijdens de dag zo te zien jullie niet
Tengusa 3K fullcarbon

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 31 jan 2009 21:45

Patatje, patatje kom je van de maan of zo?
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

patatje0101
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:47

patatje0101 31 jan 2009 21:48

nee ik uit de boerenkool jij? en ben een plant van vorig jaar voor de mensen die dat graag willen weten he MARK
Tengusa 3K fullcarbon

soilworker
Forum-lid
Berichten: 309
Lid geworden op: 07 aug 2006 21:16

soilworker 31 jan 2009 22:00

Patatje gebruik eens een punt aan het einde van een zin. Zo wordt het wat duidelijker en begrijpen mensen wat je wil zeggen.
Ik snap jou reactie ook niet en dan ook nog iedereen gaan uitmaken voor stakkers?? tut tut

patatje0101
Forum-lid
Berichten: 180
Lid geworden op: 14 sep 2007 22:47

patatje0101 31 jan 2009 22:02

waarom staat er achter tut tut geen punt dan?. ben niet bijdehand maar ik wijs je even op het feit dat er geen punt achter staat
Tengusa 3K fullcarbon

Plaats reactie