Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Look

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 18 jan 2008 11:45

Echt een heel mooi frame die 986! De 585 is meer klassiek.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 18 jan 2008 23:43

Hahhaha neee jongens en vrouwke, Cervelo SLC SL is er nog want daar kan ik na een 3 kwart jaar nog geen afstand van doen. Dat de 986 er tijdloos uitziet was voor mij een reden om deze dan ook direct aan te schaffen.Ik wil ´m waarschijnlijk afmonteren met xtr maar ik moet even kijken wat mijn budget (wat al aardig is uitgedunt) toelaat:-)
Anders zou het xt worden iig komt er voor Nederland een starre carbon fork in en denk ik aan mijn bontrager race x lite wielen(tubless) van 1460 gram en SLR kit carbonio ligt al klaar. Verder denk ik aan of een Oval of Bontrager stuur/stem van carbon. De banden zijn michelin comp S light want daar heb ik goede ervaringen mee. De Wielen van Bontrager zijn perfect en komen van mijn Trek 9.8 van 2006 af(19.5") Die trouwens te koop is:-) Heb er overigens weinig mee gereden dus als er een liefhebber voor is..... Ik zal ´m trouwens later even op het forum te koop zetten voor de formaliteit. Maar hij zal te koop komen staan met XTR ´06 en thompson zadelpen en een SLR, Bontrager stuur/stem, Manitou Skareb super met tpc lock out en chris king balhoofd en time atac pedalen. De wielen gaan over in de look.
Anyway bedankt voor jullie leuke reacties! Dat geeft mij het gevoel dat het geen verkeerde investering is geweest.


Rezne schreef:
Cervelootje schreef:Mooi ook Look rijders op het forum waarmee ik mijn genot kan delen wat betreft mijn nieuwe look 986 frame en mijn 586 fiets.
Ben nog wel steeds een Cervelo liefhebber hoor! Maar Look mag er ook zijn denk ik. Hier wat foto van mijn nieuwe aanwinsten. PS let niet op zadelhooget moet nog afgezaagd worden. En er moet nog een pedaal opgezet worden maar ik kan niet meer wachten met de foto´s te posten! :-)

*KNIP*


Wat een prachtig frame zeg die 986! Mooie kleuren en spuitwerk! Ik zal er wel voorbij gelopen zijn op Bike-motion.
De 586 mag er natuurlijk ook zijn ;).

Is de Cervelo de deur uit dan? Dat was ook een kunststukje :)
reclame

bergg
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 sep 2007 22:49

bergg 24 jan 2008 22:44

Hier dan mijn afgemonteerde Look 595 :)

Afbeelding
http://i225.photobucket.com/albums/dd23 ... 180001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 25 jan 2008 17:48

Hoeveel speling behoud je zo op je zadelhoogte?

@cervelootje (rare naam voor iemand met zon mooie look)
wat een stuurdrop :o

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 26 jan 2008 13:09

meeuh schreef:Hoeveel speling behoud je zo op je zadelhoogte?

@cervelootje (rare naam voor iemand met zon mooie look)
wat een stuurdrop :o


Als je de zitbuis/zadelpen hebt afgezaagd dan heb je met je spacers die meegeleverd worden nog zo´n 5cm. speling dus dat is aanzienlijk.

Hahaha ja rare naam voor iemand met zo´n mooie Look maar dan heb je mijn Cervelo zeker nog niet gezien!

Trouwens, Bergg das een mooie 595 man die je daar hebt!!
reclame

bergg
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 sep 2007 22:49

bergg 26 jan 2008 14:40

Dank u :) en hij fietst ook heerlijk !

groeten,

Mart
http://i225.photobucket.com/albums/dd23 ... 180001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 26 jan 2008 15:07

bergg schreef:Hier dan mijn afgemonteerde Look 595 :)
KNIP


Mooi! De onderdelen zijn prachtig bij elkaar gezocht.
Cervelootje schreef:
meeuh schreef:Hoeveel speling behoud je zo op je zadelhoogte?

@cervelootje (rare naam voor iemand met zon mooie look)
wat een stuurdrop :o


Als je de zitbuis/zadelpen hebt afgezaagd dan heb je met je spacers die meegeleverd worden nog zo´n 5cm. speling dus dat is aanzienlijk.

Hahaha ja rare naam voor iemand met zo´n mooie Look maar dan heb je mijn Cervelo zeker nog niet gezien!

Trouwens, Bergg das een mooie 595 man die je daar hebt!!


Hoe staat 't ervoor met de 986? Al vorderingen? :)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

rusman
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:52

rusman 26 jan 2008 16:42

bergg schreef:Hier dan mijn afgemonteerde Look 595 :)

Afbeelding


Wat voor groep zit erop? is dat de Ultegra SL?

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 27 jan 2008 01:17

Rezne schreef:
bergg schreef:Hier dan mijn afgemonteerde Look 595 :)
KNIP


Mooi! De onderdelen zijn prachtig bij elkaar gezocht.
Cervelootje schreef:
meeuh schreef:Hoeveel speling behoud je zo op je zadelhoogte?

@cervelootje (rare naam voor iemand met zon mooie look)
wat een stuurdrop :o


Als je de zitbuis/zadelpen hebt afgezaagd dan heb je met je spacers die meegeleverd worden nog zo´n 5cm. speling dus dat is aanzienlijk.

Hahaha ja rare naam voor iemand met zo´n mooie Look maar dan heb je mijn Cervelo zeker nog niet gezien!

Trouwens, Bergg das een mooie 595 man die je daar hebt!!


Hoe staat 't ervoor met de 986? Al vorderingen? :)


Hey Rez,

Nee nog geen vorderingen dan alleen mijn stuur en stuurpen en grips die ik binnen heb. Groep zit ik nog over te twijfelen. Maar het zal niet eerder zijn als over een maand dat ie helemaal klaar is. Mijn tijdritfiets heeft voorrang en die komt in de eerste week van februari. Dat is een Cervelo P2C en daar heb ik ook alle componenten al van behalve de groep. Dus nog even geduld:-) Ik kan zelf eigenlijk ook niet wachten maar ja.......
reclame

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 27 jan 2008 01:18

Ga slapen man, morgen 9 uur weer op die fiets!
"Try not. Do or do not......there is no try"

bergg
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 sep 2007 22:49

bergg 27 jan 2008 16:18

Op mijn Look 595 zit idd de Ultegra Sl groep.
http://i225.photobucket.com/albums/dd23 ... 180001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 27 jan 2008 18:44

andromeda schreef:Ga slapen man, morgen 9 uur weer op die fiets!


Hey wil jij je niet meer op dit topic begeven! Dit is een topic alleen voor Lookrijders! :-)
reclame

Plaats reactie