Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

handelaren op het forum

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 09 mar 2008 19:40

+1 Voor Litespeed!

Ik volg dit topic nu een tijdje, en ik ben blij dat Speric gewoon gereageerd heeft. Het kan in jullie (andromeda en Speric) ogen azijnpisserij zijn, door mensen die weinig posten, maar wees blij dat die discussie redelijk volwassen gevoerd kan worden. Het maakt voor mij niet uit of je veel of weinig post.

Ik vind het fantastisch dat Speric en Andromeda van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Dat wil ik ook wel! maar als gerespecteerd forumlid en eigenaar van een bedrijf bevindt je je snel in een grijs gebied: wanneer is het nog goede raad en wanneer maak je reclame?

Opmerkingen als: "Ik kan je daar wel mee helpen, PM me maar even.", dan gaat bij mij de alarmbel af. Natuurlijk is het niet de bedoeling daar een hele klantenkring mee op te bouwen, maar het is wel degelijk reclame maken.

Foto's met reclame op de wielen van je eigen fiets, dat moet nog kunnen. Foto's van een fantastisch nieuw product dat je hebt binnengekregen gaat voor mij te ver. Hoe mooi het ook is en hoe graag je het met iedereen wilt delen. Je zal je moeten neerleggen bij de beperkingen die het hebben van een eigen bedrijf oplevert. Je kan het niet iedereen naar de zin maken, maar een beetje extra overwegen wat je wilt vertellen, daar is niets mis mee!

Zo, nu ga ik fietsen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 09 mar 2008 19:51

Andromeda, die is goed. Je hebt het over "de forumleden die het meeste moeite hiermee hebben" en dan mag ik mij - als groot klager over de spam en met slechts 84 berichten op mijn nieuwe account -niet aangesproken voelen. Echt, ik ben verder klaar met je.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 19:54

@ Wouter, bedankt voor je positieve reactie.

Dat grijze gebied is inderdaad erg moeilijk te bepalen. Ik was al forumlid voordat ik een eigen zaak had en ook toen hielp ik mensen als dat kon. Uiteraard was het destijds geen reclame maar nu dan wel?. Ik besef dat het soms als reclame gezien kan worden maar is in geen geval de bedoeling.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 19:57

@ Timo, dat is wederzijds, dus laten we deze "discussie" als de laatste beschouwen die wij hier op dit forum "samen" voeren.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 mar 2008 20:14

[quote="andromeda"]ik heb je al eerder uitgelegd dat jij in het dagelijkse leven bijzonder weinig te vertellen moet hebben om hier op dit forum je gal steeds te komen spuwen.
En met dat soort mensen wil ik helemaal niets te maken hebben nu je het toch zo op de man gaat spelen.
[/quote]

Tja en door op zo'n manier te reageren dan voorkom je iig de nodige reacties, want zo gaan mensen gewoon hun mond houden. Een directe persoonlijke aanval omdat je 't ergens niet mee eens bent???

Je kan zeggen wat je wilt, maar EPBike wordt door een aantal personen gewoon overdreven vaak genoemd. Dat heeft helemaal niets met hobby van iemand of wat dan ook te maken. Er is een grijsgebied, iemand die goede ervaringen bij een FM heeft mag dat zeker posten. We hoeven niet alleen de verhalen te horen van de FM's die 't volledig verkloten. Maar als je nu in ieder bericht je FM een veer in z'n reet gaat zitten te steken...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 09 mar 2008 20:25

[quote="Amclassic-fan"]

[...]

Je kan zeggen wat je wilt, maar EPBike wordt door een aantal personen gewoon overdreven vaak genoemd. Dat heeft helemaal niets met hobby van iemand of wat dan ook te maken. Er is een grijsgebied, iemand die goede ervaringen bij een FM heeft mag dat zeker posten. We hoeven niet alleen de verhalen te horen van de FM's die 't volledig verkloten. Maar als je nu in ieder bericht je FM een veer in z'n reet gaat zitten te steken...[/quote]

Dat was precies wat mij opviel en wat de aanleiding was voor mijn oorspronkelijke vraag. Deze was in eerste instantie niet bedoeld als aanval op EPBike/Speric, wie goed leest ziet namelijk dat het een vraag was gericht aan de beheerders. Ik was inderdaad enigszins geergerd en verbaasd over de hoeveelheid publiciteit voor EPBike en was benieuwd naar de reactie van de beheerders..

Maar goed, Speric bedankt voor je uitnodiging! Wellicht kom ik inderdaad een keer langs als ik in de buurt ben.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 20:29

[quote="Amclassic-fan"][quote="andromeda"]ik heb je al eerder uitgelegd dat jij in het dagelijkse leven bijzonder weinig te vertellen moet hebben om hier op dit forum je gal steeds te komen spuwen.
En met dat soort mensen wil ik helemaal niets te maken hebben nu je het toch zo op de man gaat spelen.
[/quote]

Een directe persoonlijke aanval omdat je 't ergens niet mee eens bent???

[/quote]

Heb jij het hele topic gelezen Mark? dan weet je waar mijn persoonlijke aanval vandaan komt.
"Try not. Do or do not......there is no try"

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 09 mar 2008 20:38

[quote="Corniel"]Zelf niet zo'n moeite met het 'geval' EPBike (..)

Algemeen gezien, denk ik niet dat het een groot probleem is (op dit moment). En ja, af en toe moet er een verkoop draadje dicht. Zolang de mods dat geen probleem vinden, klaag ik niet.[/quote]

Onder het mom: ik kan het opnieuw verwoorden, maar ik had het eigenlijk al gezegd, dus doe ik het nogmaals.

Ik vind het overigens flauw/laag bij de grond zoals sommige kritische leden hier worden weggezet. Er is veel voor te zeggen wat ze aankaarten, want er wordt in grijs gebied geopereerd. En belangrijk? Voor een goed lopend forum zeker wel, in vergelijking tot de grote problemen die de wereld in hun greep houden wellicht niet. Ik zou dat niet als een doorslaggevend argument gebruiken. Niet voor, en niet tegen.

Ik vind het sportief dat EPBike reageert en wellicht kom ik een keer een kopje thee halen (hopelijk schenk je dat ook), maar ik denk dat hij de kritiek toch ook een beetje ter harte moet nemen.

En dat het er op fora meestal zo aan toegaat in het eigen leven, dat mag toch nauwelijks een verrassing heten. :D (hoewel het geen kwaad kan het soms aan te stippen)

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 09 mar 2008 20:46

[quote="andromeda"]Heb jij het hele topic gelezen Mark? dan weet je waar mijn persoonlijke aanval vandaan komt.[/quote]
Het is maar net wat je als een begin ziet. Niet voor niets refereer ik naar de irritante manier waarop je mij in het recente verleden al via de pb wist te vinden. Maar dat weet je verdraaide goed gezien jouw reactie...
[quote="andromeda"]Ik heb dus ook geen interesse in JOUW emailadres en locatie, ik heb je al eerder uitgelegd dat jij in het dagelijkse leven bijzonder weinig te vertellen moet hebben om hier op dit forum je gal steeds te komen spuwen.[/quote]
Mij een week terug via pb's voor alles uitmaken wat lelijk is, in dit topic insinueren dat ik een verborgen agenda heb en dan nu klagen dat ik de man speel en niet de bal.Maar goed, hier komt vast weer een reactie van jou op maar ik ben er verder klaar mee.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 21:22

[quote="Timo 2.0"] Echt, ik ben verder klaar met je.[/quote]

[quote="Andromeda"]@ Timo, dat is wederzijds, dus laten we deze "discussie" als de laatste beschouwen die wij hier op dit forum "samen" voeren.[/quote]
"Try not. Do or do not......there is no try"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 mar 2008 21:34

Hier geef je toch zelf het antwoord!

Dat grijze gebied is inderdaad erg moeilijk te bepalen. Ik was al forumlid voordat ik een eigen zaak had en ook toen hielp ik mensen als dat kon. Uiteraard was het destijds geen reclame maar nu dan wel?. Ik besef dat het soms als reclame gezien kan worden maar is in geen geval de bedoeling.

ik besef dat het soms als reclame gezien kan worden
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Plaats reactie