Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

handelaren op het forum

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 07 mar 2008 13:36

[quote="Specliffeddes"]Wanneer je voor jezelf zo uitstekend kun uitmaken wat SPAM is en wat niet, dan lees je toch selectief?[/quote]
Precies daarom lees ik het Cervélo topic niet meer. Maar als ik dan veilig denk te zijn voor EP Bike spam dan duikt in het Look topic zoiets op...
[quote="cervelootje"]Oja voor de mensen onder ons die de fiets in het echt willen zien, jullie kunnen hem bekijken in Zeist bij EPBike die dit weekend zijn deuren opent!!!! Zeker de moeite waard als je weet wat er allemaal voor moois binnen staat! :-)[/quote]
Maar dat is geen opmerkelijke mening natuurlijk voor iemand die onlangs nog melding maakte van een sponsordeal met EP Bikes. En daar wringt hem de schoen. Wat is onschuldig enthousiasme van een winkelier en zijn klanten en wat is doelbewust reclame maken. Ik vind dat EP Bike en vrienden de grens tussen wat normaal is en wat echt overdreven is ruim overschreiden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 07 mar 2008 17:05

[quote="GastheerG"]Ach ik begrijp de ergernis wel.
Maar zowel de zenders er de ergers overdrijven het effect van dit soort reclame.
Sterker het richt schade aan. Ik heb een beetje marketing in m’n bloed en dit soort reclame werkt niet. Echt niet!
Zal wel eens een klant opleveren maar hoeveel zijn er afgestoten?

En verder………….. ik wil niemand op z’n tenen gaan staan maar een Cervelo blijf ik een mislukt en spuuglelijk kinderfietsje vinden!
Zal kwalitatief best tot de top behoren maar mij doe je er geen plezier mee. Hou het op smaak!

En als er aanleiding is om een Cervelo WEL een smaakvolle fiets te vinden zou ik voor smaakvolle marketinginstrumenten kiezen!
[/quote]

DIKKE DUIM, ben het hier mee eens GastheerG:)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 07 mar 2008 20:39

Gastheer G, sluit ik me helemaal bij aan! Schreef enige tijd geleden al eens dat ik niet begrijp dat zo'n klein merk zo veel reacties op het Forum geeft. Maar het zijn wel heel vaak dezelfde mensen die het Cervelo topic voeden..................
Touwens is herhalen niet de kracht van de reclame?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 07 mar 2008 21:05

Mwah, volgens mij zijn veel van de reacties niet bewust als reclame bedoelt hoor. Het is denk ik eerder een combinatie van enthousiasme over eigen materiaal en tevredenheid over goede service.

Ok, er zitten inderdaad reacties bij die wel erg richting reclame gaan. En daarvan kan ik me voorstellen dat mensen daar niet op zitten te wachten. Daarvoor kom je niet naar het forum. Maar we moeten nu niet net doen alsof het één grote reclamecampagne is. Ik zie hier bijvoorbeeld dat die foto een probleem zou zijn. Moeten er dan eerst met photoshop een paar zwarte balken op worden geplakt? Dan slaan we denk ik ook een beetje door.

Het is een beetje geven en nemen. Van de ene kant een beetje opletten dat je niet al te enthousiast een dealer promoot en van de andere kant af en toe ergens overheen lezen als je je ergens aan irriteert. Dan valt het volgens mij allemaal prima vol te houden.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 07 mar 2008 21:19

Eens! Ben bij die 1% ook niet echt humor tegen gekomen.

[quote="GastheerG"][quote="Colnago/G"]Touwens is herhalen niet de kracht van de reclame?[/quote]

Als de MANIER van de herhaling charmant wordt uitgevoerd wel. Anders zorgt het alleen maar voor ergernis.

Daarnaast is subtiele variatie in de herhaling nodig. Sterke voorbeelden: "even Apeldoorn bellen" en de AH campagne.
Verder zijn finacieel krachtige consumenten erg gevoelig voor humor (zie twee eerdere voorbeelden) en 99% van de sluikreclame op dit forum ontbreekt het daar volledig aan. Sterker het is vaak erg zwaar op de hand.
[/quote]
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 07 mar 2008 21:22

Ik denk dat er in het algemeen een beetje teveel op elkaar gelet wordt de laatste tijd.
NIet alleen mbt SPAM maar in zo'n beetje alle topics. Loopt er iemand maar buiten de paden van de "regels" is er altijd wel een of andere azijnp*sser die je er op wijst.

Volgens mij moet gewoon iedereen doen waar hij zin in heeft, of dat nu alleen lezen is, op alles reageren, SPAM rapporteren of iemand wijzen op grammatica foutjes, houden zo.

Als iets mij niet bevalt lees ik het niet of reageer ik er op maar laten we in godsnaam nou een beetje minder op elkaar letten, we komen hier tenslotte voor onze gezamenlijke passie dacht ik....

FIETSEN...
"Try not. Do or do not......there is no try"

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 08 mar 2008 09:51

[quote="andromeda"]Ik denk dat er in het algemeen een beetje teveel op elkaar gelet wordt de laatste tijd.
NIet alleen mbt SPAM maar in zo'n beetje alle topics. Loopt er iemand maar buiten de paden van de "regels" is er altijd wel een of andere azijnp*sser die je er op wijst.

Volgens mij moet gewoon iedereen doen waar hij zin in heeft, of dat nu alleen lezen is, op alles reageren, SPAM rapporteren of iemand wijzen op grammatica foutjes, houden zo.

Als iets mij niet bevalt lees ik het niet of reageer ik er op maar laten we in godsnaam nou een beetje minder op elkaar letten, we komen hier tenslotte voor onze gezamenlijke passie dacht ik....

FIETSEN...[/quote]

Helemaal mee eens Andro! Dat gezeik hier over die reclame, het zijn tenslotte allemaal klanten die gewoon tevreden zijn over hoe ze gehölpen zijn en hun tevredenheid willen uiten. En het is precies zoals je het zegt er wordt hier veel teveeel op elkaar gelet. Is het geen reclame dan is het wel schrijf of spelfouten! En juist als mensen hier zo flauw lopen te mierenne..en over dit soort dingen, dan gaan er een aantal tevreden klanten gewoon op de sarcastische toer nog even verder. Mijn motto is: wat je niet wil lezen moet je niet lezen!
reclame

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 08 mar 2008 10:21

Maaarrr.... de mensen die nu kritiek hebben op het kritiek en klaag gedrag van anderen zijn zich stiekem zelf ook aan het iriteren en aan het klagen, alleen weer op een ander vlak.
Of stook ik dan een beetje teveel in een goed huwelijk?
Ik besef me nu eigenlijk pas dat GastheerG hierboven wellicht hetzelfde bedoelde.:D

Plaats reactie