Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iemand al de Garmin edge 705??

kogafanaat
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 13 jun 2008 00:02

kogafanaat 18 jan 2011 23:06

[quote="D.S."]2 vraagjes

- hoe pas je de afstand aan van de 'ronden'

- na het vervangen van mijn batterij in de borstband, krijg ik geen hartslag meer te zien. Hoe komt dit ?

EDIT: opgelost[/quote]

En hoe heb je dat opgelost. Ik heb nl hetzelfde probleem. Eeveneens met mijn cadansmeter.
fietsfanaat

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2436
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 19 jan 2011 20:54

[quote="kogafanaat"][quote="D.S."]2 vraagjes

- hoe pas je de afstand aan van de 'ronden'

- na het vervangen van mijn batterij in de borstband, krijg ik geen hartslag meer te zien. Hoe komt dit ?

EDIT: opgelost[/quote]

En hoe heb je dat opgelost. Ik heb nl hetzelfde probleem. Eeveneens met mijn cadansmeter.[/quote]

Ik denk dat je gewoon je garmin opnieuw moet laten scannen achter je borstband en candansmeter.
Je kan dit doen door in het menu te gaan naar
Instellingen > ANT+Sport > Accessoires

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 20 jan 2011 11:34

Vraagje aan de Edge 705 gebruikes. Kan je deze ook uitlezen op een ipad. Je moet dan natuurlijk Garmin connect op een Ipad dowloaden maar kan dat of heeft iemand hier ervaringen mee.

Ik zoek een laptop/tablet voor vakantie voor alleen internet en geen andere zooi.

Ik dacht aan een Ipad 32 GB.

Ik hoor graag.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 jan 2011 13:22

Dat is wel een erg dure oplossing. Ik zou in dat geval een netbook of een goedkope laptop kopen. Die heb je al voor minder dan de helft van 't geld, 't is wat zwaarder, maar je kan er een stuk meer mee.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 20 jan 2011 13:29

[quote="Amclassic-fan"]Dat is wel een erg dure oplossing. Ik zou in dat geval een netbook of een goedkope laptop kopen. Die heb je al voor minder dan de helft van 't geld, 't is wat zwaarder, maar je kan er een stuk meer mee.[/quote]

Klopt dat ben ik ook bewust maar voor alleen internet, geen bestanden enz kan ik de ipad ook thuis gebruiken op mijn wifi netwerk.

Ik ben benieuwd of Garmin Connect en Training center op een Ipad passen en dan toegankelijk zjn met een USB aansluiten.

Ik snap je punt en deel je mening dan is een laptop goedkopen en is er meer mogelijk mee. Dank voor je reactie.

Alleen nu nog antwoord op de vraag kan GC en TC op een Ipad icm USB
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

antaresf
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 sep 2010 00:53

antaresf 25 jan 2011 21:37

Hallo,

heb een probleem met mijn toestel. gebruik dit al half jaar zonder problemen.
Wanneer ik normaal mijn toestel aan pc hang krijg ik 2 schermen. 1 van garmin geheugen en 1 van geheugenkaart. Deze doe ik toe en daarna ga ik naar garmin connnect om mijn ritgegevens te uploaden. ook zie ik op het scherm dat mijn garmin verbonden is.

Nu wanneer ik deze aan de pc hang start mijn garmin direct op...
Krijg ik geen 2 schermen te zien...
En op de site van garmin connect vind hij mijn toestel niet.

Iemand hier een oplossing voor?
Heb recent wel een update gedaan naar 3.30 versie.... kan dit ermee te maken hebben?
Toestel werkt verder volledig zoals het hoort.


Mvg
Focus Izalco Team 2011 3T Team Campa SR 2011 Campa Bora two 2011

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 26 jan 2011 07:20

[quote="AntaresF"]Hallo,

heb een probleem met mijn toestel. gebruik dit al half jaar zonder problemen.
Wanneer ik normaal mijn toestel aan pc hang krijg ik 2 schermen. 1 van garmin geheugen en 1 van geheugenkaart. Deze doe ik toe en daarna ga ik naar garmin connnect om mijn ritgegevens te uploaden. ook zie ik op het scherm dat mijn garmin verbonden is.

Nu wanneer ik deze aan de pc hang start mijn garmin direct op...
Krijg ik geen 2 schermen te zien...
En op de site van garmin connect vind hij mijn toestel niet.

Iemand hier een oplossing voor?
Heb recent wel een update gedaan naar 3.30 versie.... kan dit ermee te maken hebben?
Toestel werkt verder volledig zoals het hoort.


Mvg[/quote]

Al geprobeerd die 2 schermen niet toe te doen om te zien wat hij dan als resultaat geeft ???

Ik laat die 2 schermen namelijk altijd zichtbaar ( werkbalk ) staan tot ik helemaal klaar ben.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jan 2011 11:07

Je moet ze gewoon af kunnen sluiten. De schijf blijft gewoon actief als je de schermen weg drukt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

antaresf
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 sep 2010 00:53

antaresf 26 jan 2011 13:27

Dat is als hij normaal werkt ;) Nu komen die schermen er niet op...
Focus Izalco Team 2011 3T Team Campa SR 2011 Campa Bora two 2011

vdsb007
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 sep 2007 14:30

vdsb007 26 jan 2011 13:42

Hi, het lijkt mij eerder een communicatie probleem te zijn dan een probleem met je Edge.
Zie je de garmin en/of SD-kaart in je windows verkenner ?
Mogelijk is er wat met de USB-kabel aan de hand. Kan je eens met een andere kabel testen.
Heb je al eens een andere USB-poort van je PC geprobeerd om te zien of het dan werkt meestal zijn er een paar aanwezig op de PC.
Werk je via een USB-hub en heb je recent een extra apparaat bij in gebruik genomen dan kan het zijn dat de voedingsspanning van de USB-poort te laag is waardoor het toestel niet herkend wordt. Oplossing kan dan zijn USB-hub met externe voeding.
Heb je al eens geprobeerd in de hardware-configuratie van je PC te scannen naar nieuwe apparaten ? Soms helpt dit.
Colnago & Campagnolo een perfect huwelijk

antaresf
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 sep 2010 00:53

antaresf 27 jan 2011 00:00

USB poort werkt wel... als ik men gsm aansluit via die usb poort werkt deze wel via pc.

Probleem zit hem idd dat de pc de garmin nu niet meer herkent.. niet meer vind.
Maar heb geen idee hoe ik de pc deze opnieuw kan laten vinden... :(
Kan het te maken hebben met die update naar 3.30? probleem is dat ik de 3.10 versie niet terug kan zetten op garmin omdat pc deze niet vind ;)

Focus Izalco Team 2011 3T Team Campa SR 2011 Campa Bora two 2011

Gebruikersavatar
newd
Forum-lid
Berichten: 336
Lid geworden op: 12 nov 2007 10:33

Gebruikersavatar newd 27 jan 2011 11:48

Zelf dit probleem ook een keer ondervonden toen mijn apparaat net nieuw was. Het was toen idd een communicatie probleem zoals vdsb007 hierboven omschrijft.

De oplossing was om alle USB apparaten via apparaatbeheer (configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer) te deïnstalleren (rechtermuistoets op iedere USB toepassing - installatie ongedaan maken), pc opnieuw op te starten en alle usb toepassingen één voor één opnieuw aan te koppelen en in windows te laten installeren.

Plaats reactie