Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Zwaar balen!!!

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 30 mar 2008 23:18

serbak schreef:Eerst zou FM er een carbon sticker over plakken en een klem plaatsen, heb toen verteld dat ik daar niet mee akkoord was. Toen heeft JJ hem zo gerepareerd.


Dus JJ heeft deze fiets zo gerepareerd???? Ik geloof er helemaal niets van!!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 31 mar 2008 00:36

Tjonge, tjonge.... dit soort broddelwerk daar heb ik geen FM voor nodig. Dat zou ik zelf nog wel voor elkaar krijgen. Voor vakwerk zou je verwachten dat je naar een FM moet, prutsen kun je zelf wel.

Trouwens ook een keer een probleem gehad met JJ Vector frame. De carbon Achtervork trilde los. De eerste dealer had 'm al een keer geprobeerd te repareren (bleek dat ie de schroefdraad gemold had waardoor de klacht alleen maar erger werd). Vervolgens bleek deze dealer failliet.

Via JJ naar een andere dealer verwezen om de garantie af te handelen. Werd door dealer opgestuurd naar JJ. Toen ik het frame weer kwam halen (netjes gerepareerd door JJ), moest ik van de dealer 75 euro afrekenen voor de kosten die hij had gemaakt (Ik had het frame kaal ingeleverd). Van tevoren was daar niks over verteld. Na bezwaar bij de dealer en wat stennis (gezegd dat ik daar JJ over zou bellen) liet hij de 75 euro opeens vallen en kreeg ik het frame gewoon mee. Vreemde gang van zaken.

Kortom, twee dealers (de eerste molt mijn frame en is vervolgens failliet, de tweede probeert kosten te berekenen die hij vooraf niet meldt), twee niet zo positieve ervaringen met JJ-dealers. Vraag is hoe JJ dealers selecteert ?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1121
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 31 mar 2008 21:28

Vanochten direct JJ gebeld, excuus was dat ze dachten dat ik haast had met mijn fiets en vandaar de snelle/rommelige reparatie. Nu moet ik hem weer naar mijn FM brengen, die brengt hem dan weer naar JJ, dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Ik hou jullie op de hoogte....

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 31 mar 2008 21:39

ze kunnen na dat prutswerk nog maar 1 ding doen en zorgen voor een nieuw vergelijkbaar frame

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 31 mar 2008 22:28

hmmmmm... leest je dealer dit forum soms ook?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 31 mar 2008 22:30

Wat mij verbaast is dat dit prutswerk dus blijkbaar door JJ gedaan is (of lees ik het verkeerd?). Ondanks de smoes/het excuus dat men dacht dat je je fiets snel nodig had, hadden ze dit nooit zo mogen afleveren. Dan maar een eerlijk verhaal waarom een reparatie wat langer duurt. Althans, dat zou ik bij de firma JJ wel verwachten

(of hebben ze ook stagiaires?)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 31 mar 2008 22:54

Als dit echt werk is van JJ, nou dan koos ik voor een ander merk fiets. Dit geknoei komt zijn naam niet ten goede. Zou proberen JJ zelf te pakken te krijgen. Waarschijnlijk weet hij zelfs niets af van deze hele historie. En als de grote baas er zich mee gaat moeien,.................;o)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 31 mar 2008 22:55

Watikjebrom schreef:Wat mij verbaast is dat dit prutswerk dus blijkbaar door JJ gedaan is (of lees ik het verkeerd?). Ondanks de smoes/het excuus dat men dacht dat je je fiets snel nodig had, hadden ze dit nooit zo mogen afleveren. Dan maar een eerlijk verhaal waarom een reparatie wat langer duurt. Althans, dat zou ik bij de firma JJ wel verwachten

(of hebben ze ook stagiaires?)


Ja ik heb al twee keer de vraag gesteld of JJ of de FM dit zo gerepareerd heeft. Ik lees JJ maar krijg niet echt de bevestiging. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen van JJ ik heb namelijk hele andere ervaring met ze!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

torch
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 jan 2007 00:04

torch 31 mar 2008 23:11

hij zegt toch echt duidelijk dat dit door JJ zo is gerepareerd, ze dachten dat hij haast had............
mijn god, wat een kl*tebedrijf......

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 31 mar 2008 23:40

Heb JJ om commentaar gevraagd.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 01 apr 2008 20:45

ben benieuwd hoe dit afloopt.......... zonde van een mooie fiets.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1121
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 01 apr 2008 23:33

JJ heeft de reparatie uitgevoerd. Ik heb met hen afgesproken dat ik hem weer naar mijn dealer breng, die brengt hem weer naar JJ en daar gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Ik ga nog niet op de zaken vooruit lopen en ga er maar vanuit dat alles goed zal komen. Ik had dit helemaal niet verwacht dat mijn fiets zo zou terugkomen. Ik heb altijd enkel maar goede berichten over JJ opgevangen en daarom mijn keuze op een JJ laten vallen. Ik laat zeker weten hoe het afloopt....

Plaats reactie