Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Zwaar balen!!!

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 30 mar 2008 21:29

Fiets is nog geen 2 jaar oud, er zit 5 jaar garantie op. Er is niet eens iets met mij besproken over de reparatie dat vind ik nog het ergste! Ik ga zo snel mogelijk JJ bellen voor tekst en uitleg...

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 30 mar 2008 21:37

Colnago/G schreef:Is je frame bij JJ geweest of is dit de actie van de FM??


Nogmaals deze vraag. Mooi is zeker anders.....
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
serbak
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 07 aug 2006 15:06
Contact

Gebruikersavatar serbak 30 mar 2008 21:40

Eerst zou FM er een carbon sticker over plakken en een klem plaatsen, heb toen verteld dat ik daar niet mee akkoord was. Toen heeft JJ hem zo gerepareerd.

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 30 mar 2008 21:56

Een echte schande vind ik deze reparatie. Zou het hier zeker niet bij laten. Als ik van u was zou ik rechtstreeks naar JJ rijden en de herstelling laten zien. Als ik de foto's goed bekijk zit ten er op het carbon waar de beugel gereveteerd is talloze krassen. Waarschijnlijk hebben ze het gedeelte ruw gezet om een betere hechting van de lijm te verkrijgen. En dan hebben ze nog het lef om de lijmresten te laten zitten. Serbak, actie ondernemen man tegen deze klodderpraktijken.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 30 mar 2008 22:02

De lijm lijkt mij SILICONENKIT !!!!!! als dit vastzit never en nooit meer los te krijgen,ja los snijden met een scherp mes maar dan de rest nog!!!

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 30 mar 2008 22:06

Diamond schreef:De lijm lijkt mij SILICONENKIT !!!!!! als dit vastzit never en nooit meer los te krijgen,ja los snijden met een scherp mes maar dan de rest nog!!!

Aangezien het een vakman betreft (??), met hamer en beitel moet dit los te maken zijn.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

kool486
Forum-lid
Berichten: 929
Lid geworden op: 17 dec 2006 11:44

kool486 30 mar 2008 22:13

ik zou hier ook geen genoegen mee nemen.
het is inderdaad silconenkit, niet iets voor fietsmakers.
die zouden betere industieele lijmen als loctite gebruiken.

het enige positive vind ik de kwaliteid van de foto's
Funny the way it is

dstentler

dstentler 30 mar 2008 22:28

Dit is echt bizar.
Ik had echt het idee dat wanneer je je centen in een Jan Janssen stopte je hier een bepaalde kwaliteit voor terug zou krijgen. Dit geldt natuurlijk voor het frame en de onderdelen verder, maar ook voor bepaalde nazorg bij bijvoorbeeld gevallen als deze.

Die reparatie is echt niet goed uitgevoerd. Ik heb geen verstand van de klemmen/carbon en dat soort dingen, maar aan de afwerking en lijmresten te zien is hier echt niet al te veel tijd voor genomen.

Gewoon Jan Janssen onwaardig. Ongelofelijk gewoon dat ze dit hebben gedaan zonder overeenstemming...

bianchi_1885
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 05 mar 2008 22:46

bianchi_1885 30 mar 2008 22:32

wat een knoeiboel nooit accepteren!!!!
popnagels zijn gemaakt voor alluminium niet voor carbon
ik denk dat zonder de silliconekit je de zooi er zo aftrekt
carbon is naar mijn meening te dun om een popnagel te gebruiken
dit is echt balen voor jou .zie nou je gelijk maar weer eens ergens te halen.
succes ermee!!

beukje
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:16

beukje 30 mar 2008 22:35

Je hebt gewoon recht op een nieuw frame. Jan Janssen zal dit beamen. De zitbuis kan beschadigd en verzwakt zijn. Wat je FM doet is echt van de zotte! Als je FM geen contact met Jan Janssen opneemt dan maar buiten hem om. Jan Janssen staat goed bekend wat service en garantie betreft.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 30 mar 2008 23:10

Stuur een mailtje naar JJ met daarin jouw verhaal vergezeld met foto's. Het lijkt me niet dat JJ dit op deze manier verholpen heeft.
JJ kennende komt hij vast met een zeer goede oplossing.
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie