Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tacx Flow

laut
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 25 jul 2008 22:53

laut 18 okt 2008 22:17

Ik heb via utorrent amstel gold race en de alpine classic gedownload...
alleen nu de grote vraag: in welk programma speel je dit af?
Als ik er op klik wordt ik doorverwezen naar Limewire, waar ik vervolgens dit bericht in beeld krijg: LimeWire kan het torrentbestand TAcx...blabla.torrent niet downloaden; het is waarschijnlijk corrupt of LimeWire kan geen toegang tot het bestand krijgen..".
Echt raar omdat ik het via utorrent ook al gedownload heb :s
Heb ook al even bij FTN2Day zitten zoeken, maar daar kan ik 'm niet eens vinden :(
:D

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 21 okt 2008 00:26

laut schreef:Ik heb via utorrent amstel gold race en de alpine classic gedownload...
alleen nu de grote vraag: in welk programma speel je dit af?
Als ik er op klik wordt ik doorverwezen naar Limewire, waar ik vervolgens dit bericht in beeld krijg: LimeWire kan het torrentbestand TAcx...blabla.torrent niet downloaden; het is waarschijnlijk corrupt of LimeWire kan geen toegang tot het bestand krijgen..".
Echt raar omdat ik het via utorrent ook al gedownload heb :s
Heb ook al even bij FTN2Day zitten zoeken, maar daar kan ik 'm niet eens vinden :(


Afspelen van een gedownloade file.
Als het om een Tacx Video cycling DVD gaat doe je dit met een (softwarematige) DVD speler. Bijv. VLC media player of met een gewone stand alone DVD.
Als het om een RLV gaat dan speel je de hele handel af binnen het menu van de Fortius op de PC. Alhoewel het videofile wel ergens in een map staat.
Als limewire zich opent als je een videofile gaat afspelen dan staat er een instelling binnen limewire of windows verkeerd of het is gewoon een torrent file....als u mij nog volgt.
Als limewire zegt dat een torrent corrupt is dan zou de torrent wel eens corrupt kunnen zijn...

Plaats reactie