Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen vandaag in 2008

pim3
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 06 mei 2007 21:26

pim3 24 jun 2008 22:59

Allereerst veel beterschap, hopelijk kun je weer snel de fiets op. Terecht dat je pissed off bent man! Dit had ook een minder goede afloop kunnen hebben, alhoewel deze afloop ook niet echt geweldig is natuurlijk... En ehh, hoe ziet je fiets eruit?
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 24 jun 2008 23:02

Beterschap Waterman. Mooi k%^te!

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 25 jun 2008 01:19

Ik kan me helemaal aansluiten bij Gé.
Zelf vlak voor AGR hard onderuit gehaald (was 3e smak dit jaar) en geniet nog na, maar het mooie is dat ik een nieuwe helm eraan heb overgehouden. Ondanks de overige ongemakken waar ik nog van geniet ben ik iedere x blij met mijn helm, heb mijn plannen wat aangepast en ga voor wat komt.
Look forward, not back.

Beterschap.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 25 jun 2008 04:42

Bedankt allemaal
t'is makkelijker gezegd dan gedaan met het humeur. De eerste twee dagen
baal ik flink ervan. Lijkt mij vrij normaal. Maargoed, ik heb geluk gehad en
nu de derde dag ben ik alweer aan het plannen om vrijdag op de tacx
voorzichtig de benen bewegen.(proberen of dat gaat) Dus, aan motivatie niks
te weinig

PIM, fiets is afgeschreven. Was een mooie Stevens Aspin in bordeaux rood, 2 j.
oud model, zonde man!

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 17 aug 2008 14:53

Gisteren was ik dan aan de beurt, tijdens de Ronde van Staphorst.

In de laatste bocht voor de finish ging ik blijkbaar te hard en lag ik ineens op mn plaats. Heb de snelheid niet op de tellert gezien maar naar mijn gevoel reden we rond de 45. Ik raakte nog een stoeprand maar was gelukkig de meeste snelheid al kwijt. Ook knalden er nog een paar renners over mij heen. Resultaat: flink wat schaafwonden op mn linkaram en been (heup), diverse schrammen en blauwe plekken. Op mn rechterpols verder een soort van tattoo van mn tandwiel.

Mn fiets heeft een flinke deuk in de bovenbuis van het stuur dat erin is geslagen. Best zonde wat dit frame rijdt ik net 3 maanden op nadat de vorige ook was gecrashed. Verder zijn beide shifters (campa centaur) naar de bliksem.

Flink balen dus, was goed in vorm de laatste weken. Hopelijk kan is volgend weekend weer knallen. Nu is alles voorlopig ff knetters stijf.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 21 aug 2008 23:41

Het is mij vanavond ook overkomen plat met die hele zooi @&&*****:/
op het fietspad in een bocht met een beetje split loopt mijn voorband leeg !!!!
Schwalbe Stelvio,voordat ik het goed in de gaten had lag ik op het fietspad.
Shifters beschadigd incl linker pedaal,kniestuk naar de k..........e 1 maand oud,elleboog schaafplek en een zeer schouderblad maar volgens mij niets gebroken:rolleye::rolleye:
had de schrik ff te pakken as zondag gaan we ff op verkennig voor de friese forumtocht,ik hoop dat m'n schouder weer een beetje pijnvrij is

de gr de nepfries:rolleye::D:

janjr
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 30 jan 2006 20:25

janjr 30 aug 2008 19:06

Vorige week zaterdag m'n jaarlijkse valprtij gemaakt.
Tijdens een rustige toertocht ben ik in een afdaling op een vriend voor me gebotst tegen ongeveer 40km/h. Stom ongeval en volledig m'n eigen schuld.
Het ongeval zelf kan iklme niet zo klaar meer herinneren, maar ik had wel een 10-tal minuten nodig om terug bij m'n positieven te komen. Gelukkig reed ik met m'n trainingfiets en was de materiele schade beperkt. Uitendelijk ben ik terug op m'n fiets gekropen en nog een 10-tal kilometer verder gereden tot een plaats waar m'n echtgenote me is komen ophalen. Direct naar het ziekenhuis gereden, waar slechts een zware verstuiking van de linkerhand is vastgesteld, 8 hechtingen in m'n linker wijsvinger en schaafwonden op beide knieen, elleboog, heup ...
M'n volledige fietsgarderobe (trui, broek, handschoenen) heb ik maar in het ziekenhuis achtergelaten; te veel gaten en scheuren om te herstellen.
OP 28 september ben ik ingeschreven voor een 160km cyclo met 3500 hoogtemeters. Ik ben niet zeker of ik dat nog haal.

proxi
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 jul 2008 20:10

proxi 31 aug 2008 21:28

Ik ben niet helemaal gevallen.
Zat nog voor de helft op mijn fiets.

Een automobilist vond het leuk om mij geen voorrang te geven dus toen ik rechtdoor reed
en hij rechtaf reed ik tegen hem aan. Gelukkig was ik al vaart aan het minderen. Had
gevoel dat hij niet ging stoppen dus ik remde al en probeerde nog te ontwijken, maar helaas dat lukte maar voor een deel. Dus ik raakte hem eerst met mijn voorwiel en daarna mijn dijbeen.
Gelukkig ben ik verder heel en fiets ook doordat been de 2e klapje opving.
Been was alleen beetje gevoelig. Maar baal wel van voorwiel....

Ergste was nog dat de man die geen Nederlands kon en met gebaren probeerde uit te leggen dat ik fout zat en moest uitkijken. Hij snapte dus ook niet dat ik zijn gegevens wilde en ik had verder ook niets bij me om kenteken te noteren dus ik ben nu mooi de sjaak en kan nieuwe wiel gaan dokken, net nu ik dus geen geld heb.

Leuke laatste dag van vakantie.....

longue
Forum-lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 06 sep 2007 02:02

longue 14 sep 2008 13:02

Gisteren zwaar gevallen in de ECW koers in Werm. Ik weet eigenlijk niet hoe het gebeurd is. Maar ik vermoed tussen een spleet tussen twee betonplaten gerden. Ik kwam terug bij bewustzijn langs de kant... Ik zag wel een grote plas bloed liggen op de straat.
Hup de amublance in richting Tongeren. Daar foto's maken en een scan vn m'n hoofd. Gelukkig allemaal negatief!
Ben wel genaaid boven m'n oog, onder m'n kin en op m'n elleboog. En dan natuurlijk nog de overmijdelijke schaafwonden...
Zo toch weer een beetje meer wielrenner geworden :)

jappo
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2007 00:03

jappo 17 sep 2008 12:52

In de Ronde van Twello snoeihard onderuit gegaan. Veel grote schaafwonden en rechtersleutelbeen gebroken.. wat doet dat pijn!! :(

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 17 sep 2008 13:16

succes met je herstel

Plaats reactie