Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen vandaag in 2008

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 03 jun 2008 16:30

Holy shit...

(ben even sprakeloos)

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 03 jun 2008 17:02

Hier is de link
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/ameri ... index.html

Het lijkt wel echt te zijn.

kappa-man
Forum-lid
Berichten: 855
Lid geworden op: 04 dec 2007 23:16

kappa-man 03 jun 2008 18:37

Nou dat is inderdaad heel erg!

Een hele andere categorie dan mijn eerste val van dit jaar.

Vandaag woon-werk een haakse bocht op natte, met mos bedekte klinkers, ging niet goed. Ik had beter schaatsen mee kunnen brengen.
Knie en elleboog geschaaft en een deuk in mijn imago!
Fiets heeft het er goed van af gebracht
Opgeven is geen optie!

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 03 jun 2008 18:58

[quote="lior63"]Hier is de link
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/ameri ... index.html

Het lijkt wel echt te zijn.[/quote]

In nederland is het ook een keer gebeurd met een ambulance met sirene en lichten aan. Ik dacht dat het in Lek en IJssel was. ( correct me if i'm wrong) gelukkig liep het toen niet met een dode af. Omdat de desbetreffende met een patiënt in levensgevaar lag kreeg deze toestemming van de politie om door te rijden. Het peloton was daar niet van op de hoogte en reed er vervolgens op in.
Afbeelding

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 03 jun 2008 20:23

Heb de foto's gezien van de gewonden... Verschrikkelijk.

comebackkid
Forum-lid
Berichten: 153
Lid geworden op: 15 aug 2007 16:30

comebackkid 03 jun 2008 20:48

Dat zijn echt verschrikkelijke ongelukken. Bijna even erg is 't commentaar erop bij sites zoals geenstijl en dumpert: http://www.dumpert.nl/mediabase/130471/ ... wling.html. Beetje te veel 'eigen schuld' 'k*twielrenners ook altijd' enzo....

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 04 jun 2008 01:16

Echt wat een respect voor wielrenners wat is het land als nl toch zoo mooi om in te fietsen, in belgie moedigen ze nog is gewoon aan van kom op enzo. Hier is het 1e woord homo en kut fietsertje..
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

timnagtegaal
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2008 13:16

timnagtegaal 08 jun 2008 21:48

Vandaag overkwam mij een zeer stom foutje; was aan het afremmen om af te stappen maar stond al bijna stil voordat ik me los kon klikken... boem daar lag ik op mijn zij. gelukkig niks bijzonders alleen wat krasjes op mn remhendel en de snelspanner van mn achternaaf. In hoeverre kan een fiets trouwens tegen een dergelijke val? ik heb gewoon een alu frame met carbon voorvork.
Red Bull Pro SL 3000 Custommade Black Edition

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 12 jun 2008 18:56

Kan geen kwaad, tenzij je toevallig net met je carbon vork op een scherpe of uitstekende rand valt of iets dergelijks. Is waarschijnlijk iedereen wel eens overkomen. Mij ook, in het begin tijdens het mountainbiken.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 12 jun 2008 19:06

[quote="perik"]Ik was nog nooit gevallen met de racefiets, maar gisteravond heb ik er ook aan moeten geloven.

Ik reed met een fietsmaatje rustig naast elkaar op het fietspad (koningsweg, bij Arnhem). Op een meter of 50 voor ons zat een kat op het fietspad, die in eerste instantie van fietspad af liep. Toen we vlak bij kwamen besloot deze toch om weer het fietspad op te springen. Ik kon het arme beest niet meer ontwijken en ben er vol op in gereden. Mijn voorband klapte en ik ging over de kop. Met 35 km/u geeft dat toch een aardige klap. Die kat heeft het blijkbaar overleefd, want die heb ik niet meer teruggezien.

Nu zit ik hier met een onderarm die helemaal is afgeschaafd en ik ben behoorlijk stram. Verder heb ik gelukkig niks gebroken o.i.d. Mijn fiets is er ook nog redelijk vanaf gekomen. Het zadel is geschaafd, er zit een slag(je) in het voorwiel, en de shifters zijn behoorlijk bekrasd. Verder kon ik mijn shirt wel weggooien, maar dat maakt allemaal niet zoveel uit.

Vanmiddag maar eerst de fiets weer even op orde maken en dan morgen kijken of ik die stramheid er een beetje uit kan trappen![/quote]

Als je weet van wie die kat is kun je volgens mij de schade verhalen op de eigenaar. Ik ken iemand die zo door een hond is onderuitgegaan. Maar ja, een baasje van een hond is altijd wat makkelijker terug te vinden.
Ik moest zondag in de remmen voor een eekhoorn. Begon te slippen, maar de eekhoorn was op tijd weg zodat ik de remmen weer op tijd los kon laten. Het malle beest hield halverwege ook nog even in om te kijken wie/wat dat ik was. Mooie beestjes, ik rem er graag voor.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 24 jun 2008 21:54

Gisteravond met fietmaat onderweg, en een klootzak op zn scooter rijd
op onze weghelft mij frontaal in de fiets met hoge snelheid. Ik weet niet
meer wat zich daar afspeelde verder. Ben vandaag uit het ziekenhuis met
lichte hersenschudding, en diverse kneuzingen in de beenspieren gekomen.
Ik heb verdomd geluk gehad, had net zo goed invalide kunnen zijn. De klap
moest enorm zijn geweest.
ik ben hier echt pissed off over.


Plaats reactie