Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen vandaag in 2008

pim3
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 06 mei 2007 21:26

pim3 07 apr 2008 20:35

[quote="GastheerG"]ik was zeker 100.000km NIET gevallen en afgelopen winter 2 keer.
In dezelfde bocht. Ezel?
Allebei met ijzel!
Is een nieuw stuk fietspad met spekglad asfalt. Ligt ook altijd in de wind en om 7 uur sochtends dus ook glad.
Is ook een haakse bocht en smal dus je staat er bijna stil maar als er ijs ligt doe je in zo´n scherpe bocht niet veel. Met sneeuw op de weg ga ik gewoon fietsen maar olie, ijs en ijzer (putdeksels, rijplaten) blijven lastige dingen![/quote]

Voeg daar de witte wegmarkering maar aan toe! Met regen remmen nét op zo'n streep is niet echt een lolletje, zeker niet als je achterwiel los komt midden in een peloton, met 40 per uur.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 07 apr 2008 21:25

P I M ________4
O Sensei_____ 3
Dual_________ 2
Corniel_______ 1
Rizlaaf_______ 1
jaapie91______1

ik reed weg ergens, het had geregend, en er lagen van die leuke beton platen met een stalen rand erom heen. ik kom langs zo'n opstaande rand en daar ging ik...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

ghisallo
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 17 jul 2007 10:27

ghisallo 12 apr 2008 18:41

[quote="P I M"][quote="Anaszi"]Ach, als je met de mtb niet valt ga je niet hard genoeg ;)[/quote]

Dat zeg jij :p! Te hard de bocht in kan toch best vervelend zijn... Met de mtb val je idd niet erg hard, hoogstens een kneuzing als je vervelend valt. Wil je wat breken moet je al flink onderuit gaan. Vandaar dus ook mijn vraag of mtb meetelde :).[/quote]

nouw ik heb mijn scheenbeen d'er mee gebroken :( was het maar een kneuzingkje. Ik ben eingelijk bijna nooit gevallen
1 scheenbeen gebroken: in de bocht gevallen
2 pols zwaargekneusd: begonnen plotseling te remmen in de training en ja toen lag de hele groep.
3 al mijn knokkels gebroken van mijn rechterhand: iemand tikte mij aan in een bocht en toen gleed ik over het asfalt de bosjes in. daar ging de zomer.......
en 3 keer geopereerd.

Maar vander rest nooit gevallen. ;)

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 13 apr 2008 00:23

nouw ik heb mijn scheenbeen d'er mee gebroken :( was het maar een kneuzingkje. Ik ben eingelijk bijna nooit gevallen
1 scheenbeen gebroken: in de bocht gevallen
2 pols zwaargekneusd: begonnen plotseling te remmen in de training en ja toen lag de hele groep.
3 al mijn knokkels gebroken van mijn rechterhand: iemand tikte mij aan in een bocht en toen gleed ik over het asfalt de bosjes in. daar ging de zomer.......
en 3 keer geopereerd.

Maar vander rest nooit gevallen. ;)[/quote]


Tja, en dan bedenken er dat dat allemaal niet meetelt. Toch wel jammer hé.
Voor mij kun je ze gewoon in de lijst plaatsen hoor
:D
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 14 apr 2008 11:57

Zaterdagmiddag op mijn plaat gegaan, midden in het centrum van Arnhem rond een uurtje of 3, dus lekker druk.

Puur door onoplettendheidje van mijzelf fietste ik gelukkig erg langzaam door de stad en opeens doemde er een stoeprand op en die zag ik dus te laat, de voorband schuurde langs de stoep mijn gewicht ging de verkeerde kant op en ik kon mijn voorband niet meer optillen omdat ik al in een vallende beweging was...hoppa. Ik wilde nog even een loempia halen voor de V&D maar die heb ik toch maar overgeslaan, shit wat stond ik voor lul zeg, ben snel doorgefietst.
Schade : voorrem geschaafd en elleboog geschaafd.

Sensa

moretel
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 aug 2006 10:29

moretel 14 apr 2008 12:13

Afgelopen Zaterdagavond in de schemering in een plaatselijk speelbos gevallen, de jeugd aldaar legt allerlei takken over de paden die een leuke oefening zijn voor de MTB'er.
En gezien het tijdstip lekker rustig.
Nu was een van die takkenpassages wat lang, meestal lukt dat wel maar nu bleef mijn voorwiel steken en ging ik de lucht in, de snelheid was laag. Alleen een licht gekneuste rechterpink en een paar beurse plekken op armen en benen.
Alleen was de remhevel ontzet, ik schrok want ik had mijn fiets geprepareerd voor een mooie tocht in Duitsland komend weekend. Gelukkig kon ik het euvel verhelpen en zat ik zondag weer op de fiets, geen risico's meer genomen.

Gebruikersavatar
snellejelle1984
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 apr 2008 15:38

Gebruikersavatar snellejelle1984 15 apr 2008 12:03

Een paar weken geleden een bocht net iets te hard, en daardoor te ruim, genomen en de auto iets te laat gezien. Gevolg: vol in de zijkant van de auto gereden, hij flinke schade en ik 'slechts' wat kneuzingen in mijn schouder en heup. Maar mijn fiets leeft gelukkig nog!

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 19 apr 2008 21:36

Vandaag was het bij mij voor het eerst dit seizoen raak, in Zuid Friesland. Naar het ziekenhuis afgevoerd, na uitgebreid onderzoek gelukkig alleen een paar goede schaafwonden aan over gehouden, en al me kleding en schoenen kapot. Met ongeveer 55 a 60 in het uur onderuit gegaan, toen met het aanzetten waarschijnlijk me Time RSX. voor de zesde keer sinds dat ik die dingen heb is dat dat me plaatje afbreek. Ik weet nu wel dat ik gewoon weer overstap naar SPD-SL....
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 apr 2008 22:32

Wat is er dan afgebroken aan 't plaatje? Je bent de 1e waarvan ik hoor dat er wat breekt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 20 apr 2008 00:08

Vervolgens uit de pedaal geschoten en zo gesmakt?? Ben wel benieuwd wat er dan gebroken is aan je pedaal. Gelukig heb je zelf niks ernstigs.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 21 apr 2008 10:44

[quote="Amclassic-fan"]Wat is er dan afgebroken aan 't plaatje? Je bent de 1e waarvan ik hoor dat er wat breekt.[/quote]

Het voorste stuk van me plaatje is afgebroken van Time RSX ofzo, iig die World Champion Edition...

[quote="TiesT"]Vervolgens uit de pedaal geschoten en zo gesmakt?? Ben wel benieuwd wat er dan gebroken is aan je pedaal. Gelukig heb je zelf niks ernstigs.[/quote]

Pedaal niet he, die hebben niks, ik weet wel dat ik snel weer de overstap maak naar het oude vertrouwde SPD-SL...
Afbeelding

Plaats reactie