Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Raad???????????

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 15 apr 2008 00:00

[offtopic]allemaal heel vervelend... maar, Fabian: stop aub met heb gebruiken van al die leestekens. veel mensen hebben nu subtiele en minder subtiele hints geplaatst om je te laten weten dat het erg vervelend is. gewoon een punt of een vraagteken en heel af en toe een uitroepteken is echt voldoende. zo krijg je dat mensen zich meer iriteren aan je posts dan dat ze het leuk vinden. [/offtopic]
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 15 apr 2008 03:45

Met welke conclusie moet ik minder voorbarig zijn? Ik trek helemaal geen conclusie. Ik geef een samenvatting van mijn telefooncontact met de oplichter en ik stel dat je waarschijnlijk niet gehacked bent omdat de oplichter alle informatie die hij nodig had voor zijn advertentie op marktplaats in dit topic (build list, foto's) en in je forumprofiel (voor- en achternaam) kon vinden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 15 apr 2008 11:23

Fabian, je hebt gelijk als ik wat voorbarig ben, maar door je 'schreeuwerige' manier van communiceren haal je wat vooroordelen in mij naar boven.

Misschien helpt het mij, wat forumleden en misschien ook jezelf als je jouw kant van het verhaal duidelijk, zonder leestekens, eens uit de doeken doet. Dan kunnen we je misschien ook nog voorzien van datgene je in de topictitel vraagt: Raad (met heel veel vraagtekens)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 15 apr 2008 12:03

Volgens mij is 'de kou uit de lucht', de advertentie op Marktplaats is verwijderd en op dit forum weet eenieder hoe het nu zit. Misschien wel een handige tip om je echte naam en woonplaats niet in je profiel te vermelden, want je ziet wat er mee kan gebeuren! Wanneer iemand hierin geïnteresseerd is stuurt hij/zij je wel een PM.

Succes met je Cerveloproject deel 2
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Plaats reactie