Alles over vakanties op én met de fiets

Hel van Twente woensdag 21 mei

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 mei 2008 21:36

Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 19 mei 2008 22:47

[quote="Timo 2.0"]Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.[/quote]

Juist een mooie dag, lekker vrij nemen en fietsen maar! :)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27521
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 mei 2008 23:36

Timo werkt in het onderwijs, dus vrij nemen zit er niet in. Staat tegenover dat hij in de zomer een maandje of 2 vrij heeft en in totaal zo'n 80 vakantiedagen heeft :D

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 19 mei 2008 23:45

[quote="havana"]Timo werkt in het onderwijs, dus vrij nemen zit er niet in. Staat tegenover dat hij in de zomer een maandje of 2 vrij heeft en in totaal zo'n 80 vakantiedagen heeft :D[/quote]

O, 80 maar ...............:rolleye:
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

campo
Forum-lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 aug 2006 23:11

campo 20 mei 2008 00:53

[quote="Timo 2.0"]Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.[/quote]

Dit is traditie, voortgekomen uit een tocht van mensen uit de hulpverlening, brandeweer, politie vanuit diverse landen.
Deze overnachten in het Preston Palces te Almelo.
Nu is dit een hele MOOIE tocht die een groot gedeelte door Duitsland gaat!!

Trouwens tijdens het NK wordt wederom het mooie Twente aangedaan!!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 mei 2008 02:22

[quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
En ik heb die vakantiedagen overigens hard nodig. Maar als jij lesgeven op een zwarte VMBO-LWOO school in Amsterdam Bos & Lommer ziet zitten dan mag je met mij ruilen hoor. Eens zien of je het dan nog zoveel vakantie vindt.

Campo, dank voor de toelichting. Ga jij over drie weken de Ronde van Overijssel (TC Rijssen) ook fietsen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 20 mei 2008 11:53

[quote="Timo 2.0"][quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
En ik heb die vakantiedagen overigens hard nodig. Maar als jij lesgeven op een zwarte VMBO-LWOO school in Amsterdam Bos & Lommer ziet zitten dan mag je met mij ruilen hoor. Eens zien of je het dan nog zoveel vakantie vindt.

Campo, dank voor de toelichting. Ga jij over drie weken de Ronde van Overijssel (TC Rijssen) ook fietsen?
[/quote]

Ze zijn je gegund hoor die tachtig dagen vrij, maar ben je gedwongen om op die school les tegeven?

Ik zelf werk in drie ploegen in een klein groepje, helaas zijn er twee ziek, maar het lijkt mij een prachtige tocht, aanstaande zaterdag is er in drenthe de kleine venetie tocht 160 km rijden door het mooie drenthe, ook leuk.

gr,

Koos

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 mei 2008 14:11

[quote="kalkko"]Ze zijn je gegund hoor die tachtig dagen vrij, maar ben je gedwongen om op die school les tegeven?[/quote]
Draai het eens om: waarom zijn al die mensen die het belachelijk vinden dat ik zoveel vakantiedagen heb (en ik kom er heel veel tegen die dat vinden) niet zelf leraar geworden? Precies. Niemand dwingt mij maar zonder die vrije dagen hou ik het niet vol.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27521
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 mei 2008 14:25

Precies, banen zat in het onderwijs (mits je de juiste papieren hebt).

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 20 mei 2008 21:09

Timo, Nee ik wil niet met je ruilen! Kom regelmatig op diverse ROC locatie's in A'dam en weet dan ongeveer waar je tegen aanloopt. Respect!

[quote="Timo 2.0"][quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
En ik heb die vakantiedagen overigens hard nodig. Maar als jij lesgeven op een zwarte VMBO-LWOO school in Amsterdam Bos & Lommer ziet zitten dan mag je met mij ruilen hoor. Eens zien of je het dan nog zoveel vakantie vindt.

Campo, dank voor de toelichting. Ga jij over drie weken de Ronde van Overijssel (TC Rijssen) ook fietsen?
[/quote]
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

wijnandvanderschee
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 nov 2007 00:08

wijnandvanderschee 20 mei 2008 22:06


Ik neem er ook een vrije dag voor.

De weersvoorspellingen zijn erg goed, dus gaan met die banaan!




noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 20 mei 2008 22:15

[quote="Timo 2.0"]Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.[/quote]

Het is ook pas de 20ste keer dat deze tocht gereden wordt.:/
kiekeboe

Plaats reactie