Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 21 jul 2010 00:24

de Jong is een goede presentator, en als Mart het stokje over geeft een prima alternatief
Maar in mijn ogen is Mart Smeets de persoon die de avondetappe de avondetappe maakt.
Voor mij gewoon Mart (ja, de lelijke blousjes neem ik voor lief ;))
mijn Flickr

em
Forum-lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 21 jul 2010 00:27

Mart Smeets en het stokje overgeven aan een ander..?!? Deze man gaat pas stoppen als hij het loodje legt. En hem kennende doet hij dat het liefst nog live op tv...;)

jasperr
Forum-lid
Berichten: 1078
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:51

jasperr 21 jul 2010 00:28

Degtyarev schreef:
Fructus schreef:Ik stem voor Wilfried de Jong als presentator van de avondetappe van 2011.


Daar ben ik een ontzettende voorstander van.


+1!!

degtyarev
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2006 17:33

degtyarev 21 jul 2010 00:31

Over de kijkcijfers van de Martshow gesproken: het schommelt sterk tussen de 500.000 en 900.000 mensen (SKO). Ik ken er geen een. Die 400.000 man zijn dus geen vaste kijker van het programma (weer buiten, specifiek etappe, verloop tour, vakanties). Er is dus een kijkerspotentieel van bijna een miljoen kijkers... maar de Avondetappe weet daar maar de helft van te binden. Dan doe je toch iets niet goed.

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 21 jul 2010 00:31

EM schreef:Mart Smeets en het stokje overgeven aan een ander..?!? Deze man gaat pas stoppen als hij het loodje legt. En hem kennende doet hij dat het liefst nog live op tv...;)


Ja, daar komt het op neer.
Maar het stokje hoeft toch ook niet worden overgenomen omdat Smeets niet meer zou willen?
Voor mij smeets voor het ultieme tourgevoel :)
mijn Flickr

fructus
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 27 dec 2009 14:18

fructus 21 jul 2010 00:51

EM schreef:Mart Smeets en het stokje overgeven aan een ander..?!? Deze man gaat pas stoppen als hij het loodje legt. En hem kennende doet hij dat het liefst nog live op tv...;)


Wellicht heb ik een elegantere oplossing:

Wilfried de Jong als presentator.

Mart Smeets als dagelijkse stukjesmaker in plaats van Fifi. Kan ie lekker zijn enorme kennis en netwerk in het wielrennen etaleren. Wordt ie ook niet meer lastig gevallen door al die tafelgasten.

Fifi mag lekker doen wat ie zelf wil, maar niets wat met de Avondetappe te maken heeft.

Als Smeets de rol van Fifi overneemt, gaat het misschien weer meer over wielrennen, wat volgens mij toch de aanleiding voor het hele programma is.
The truth is rarely pure and never simple � Oscar Wilde

Wilier La Triestina � Ultegra SL

jasperr
Forum-lid
Berichten: 1078
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:51

jasperr 21 jul 2010 00:56

Fructus schreef:Wellicht heb ik een elegantere oplossing:

Wilfried de Jong als presentator.


Kijk eens hier boven. Je bent niet de eerste/enige met dat idee.
Ik sta er overigens volledig achter!

fructus
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 27 dec 2009 14:18

fructus 21 jul 2010 01:06

Nou, toevallig was ik dat wel. In ieder geval op dit topic ;)
Fructus schreef:Ik stem voor Wilfried de Jong als presentator van de avondetappe van 2011.


Ik bouwde verder op het idee van Wilfried de Jong met een gepaste rol voor Mart Smeets. (en zet daarmee direct Philip Freriks buitenspel).

Ik hoop namelijk echt dat de avondetappe weer terug naar de kern gaat.
The truth is rarely pure and never simple � Oscar Wilde

Wilier La Triestina � Ultegra SL

desmodromic
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 mar 2010 05:35

desmodromic 23 jul 2010 11:29

Fructus schreef:Mart heeft zich vanavond gerevancheerd voor gisterenavond – althans het was niet zo heel slecht, want de gasten waren goed. Maar misschien is het afsluiten van het tijdperk Armstrong ook een goed moment voor afscheid van het tijdperk Smeets.

Ik stem voor Wilfried de Jong als presentator van de avondetappe van 2011.


+1, ondanks dat ik Smeets wel leuk vind, vind ik Wilfried journalistiek en inhoudelijk beter

martijnnnn
Forum-lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 06 dec 2009 17:27

martijnnnn 24 jul 2010 01:15

Volgens mij mag Smeets zijn huiswerk weer eens afstoffen, tijdens de avondetappe maar volhouden dat de Cervelo-mannen op kop reden terwijl het toch echt de Sky-mannen waren

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 jul 2010 04:03

Over zijn huiswerk gesproken: hoor ik hem nou beweren dat VO2 max het vermogen is dat je kan trappen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 24 jul 2010 10:32

En hij bleef maar doordrammen dat de "move" van Petacchi een tactische superzet was. Hij legde het zelfs uit met behulp van poppetjes. Volgens mij kreeg hij er een harde plasser van....

Thijs Zonneveld en Theo Eltink gaven wat tegengas door aan te geven dat Hushovd gewoon niet de snelheid heeft, maar dat wilde hij natuurlijk niet horen.

En het noemen van Cervelo i.p.v. Sky was gewoon lachwekkend. Hij werd trouwens niet gecorrigeerd door beide tafelgasten. Waarschijnlijk word je dan ook afgeserveerd door Smeets.
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie