Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 14 jul 2010 21:53

lancev7 schreef:De docu van Armstrong is de herhaling van de uitzending in januari


Volgens nos.nl niet hoor:

"In november 2009 bezocht Mart Smeets de Amerikaan en van dat lange interview zond de NOS op 4 januari 2010 een ruim een uur durend portret uit.

We zijn nu een half jaar verder en weer doet hij mee aan 'La Grande Boucle'. Smeets ging opnieuw met hem praten. Armstrong praat onder meer over ouder worden, over de aanval die oud-collega Floyd Landis op hem en andere renners deed en over het feit dat hij, meteen na deze Tour, een dikke streep onder zijn wielerloopbaan zal zetten. 20:25 NL3"

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 14 jul 2010 21:55

Ik mag het toch niet hopen want die hebben ze al 2x uitgezonden.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

eelcoz

eelcoz 14 jul 2010 21:57

Ik wil niet per definitie zuur doen over Smeets, maar dit interview geloof ik wel. Echt kritische vragen stelt Smeets nooit aan Armstrong.

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 14 jul 2010 22:57

Beetje mix van wat nieuwere beelden en oude intervieuws. Zo te zien wel ja
Wel respect voor Lance :) Heb zijn boek "door de pijngrens" maar eens besteld. (wel 2e hands bij Bol natuurlijk) Beetje achtergrondinfo is altijd goed eej
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 15 jul 2010 02:06

Ik vond het wel een mooie docu. Tijdens het dopingzondaars-item was het overigens een beetje knullig dat Floyd vertaald werd door Voight (in de ondertiteling).

rogkat
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 jun 2008 22:39

rogkat 15 jul 2010 11:24

Gisteravond tijdens 'de Avondetappe' mezelf er weer over verbaasd wat voor kleding de beste meneer aantrekt..dat kan een styliste nooit verzonnen hebben.
my third love

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 15 jul 2010 11:43

dummy schreef:Ik vond het wel een mooie docu. Tijdens het dopingzondaars-item was het overigens een beetje knullig dat Floyd vertaald werd door Voight (in de ondertiteling).


Ik dacht dat ook gezien te hebben en ik begreep ook niet dat er opeens over Voigt werd geproken. op de website van Studiosport.nl staat de docu maar daar staat in de ondertiteling gewoon Floyd!

Mooie docu verder!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 16 jul 2010 10:56

Pleitte ik kort geleden nog dat we Smeets moeten koesteren om pure nostalgische waarden, dan is mijn opinie nu volledig gedraaid.
Een paar afleveringen heb ik de afgelopen 2 weken proberen te volgen, maar na een kwartier haakte ik constant af: De gesprekken vlotten niet. Verbaal verdwaalt Smeets in bijzinnen en op de vragen die hij dan uiteindelijk stelt kan het antwoord afgedaan worden met ja dan wel nee, waarna Smeets zelf wel weer een invulling van zijn eigen vraag geeft. De gasten blijven daardoor buitenstaanders en wekken nooit de indruk dat ze op hun gemakbij hem aan tafel zitten. De NOS is aan het vergrijzen en houdt krampachtig vast aan gedateerde formats.
’Ik vind jou goed, hoe vind jij mij‘ Jack van Gelder is daar ook zo’n lichtend voorbeeld van. Als vette kleverige stroop druipen dit soort programma‘s van het tv scherm. Een belediging voor de kijker derhalve.
Nu LA stopt is het tijd dat Smeet ons verlost van zichzelf.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 16 jul 2010 10:59

de boef van parma schreef:Pleitte ik kort geleden nog dat we Smeets moeten koesteren om pure nostalgische waarden, dan is mijn opinie nu volledig gedraaid.
Een paar afleveringen heb ik de afgelopen 2 weken proberen te volgen, maar na een kwartier haakte ik constant af: De gesprekken vlotten niet. Verbaal verdwaalt Smeets in bijzinnen en op de vragen die hij dan uiteindelijk stelt kan het antwoord afgedaan worden met ja dan wel nee, waarna Smeets zelf wel weer een invulling van zijn eigen vraag geeft. De gasten blijven daardoor buitenstaanders en wekken nooit de indruk dat ze op hun gemakbij hem aan tafel zitten. De NOS is aan het vergrijzen en houdt krampachtig vast aan gedateerde formats.
’Ik vind jou goed, hoe vind jij mij‘ Jack van Gelder is daar ook zo’n lichtend voorbeeld van. Als vette kleverige stroop druipen dit soort programma‘s van het tv scherm. Een belediging voor de kijker derhalve.
Nu LA stopt is het tijd dat Smeet ons verlost van zichzelf.


Verlos jezelf: kijk niet!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 16 jul 2010 11:04

mrcoffee schreef:
de boef van parma schreef:


Verlos jezelf: kijk niet!


Tja, de waarheid ligt misschien in het midden. Ik neem aan dat als de NOS het aandurft om Mart hier en daar te corrigeren en hem wat bijschoolt, hij talent genoeg heeft om er iets goeds van te maken.

Ik blijf erbij dat het een programma is voor mensen die geen verstand van wielrennen hebben, maar zich op zich nog wel interesseren voor de uitslag van de Tour.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 16 jul 2010 11:47

de boef van parma schreef:Pleitte ik kort geleden nog dat we Smeets moeten koesteren om pure nostalgische waarden, dan is mijn opinie nu volledig gedraaid.
Een paar afleveringen heb ik de afgelopen 2 weken proberen te volgen, maar na een kwartier haakte ik constant af: De gesprekken vlotten niet. Verbaal verdwaalt Smeets in bijzinnen en op de vragen die hij dan uiteindelijk stelt kan het antwoord afgedaan worden met ja dan wel nee, waarna Smeets zelf wel weer een invulling van zijn eigen vraag geeft. De gasten blijven daardoor buitenstaanders en wekken nooit de indruk dat ze op hun gemakbij hem aan tafel zitten. De NOS is aan het vergrijzen en houdt krampachtig vast aan gedateerde formats.
’Ik vind jou goed, hoe vind jij mij‘ Jack van Gelder is daar ook zo’n lichtend voorbeeld van. Als vette kleverige stroop druipen dit soort programma‘s van het tv scherm. Een belediging voor de kijker derhalve.
Nu LA stopt is het tijd dat Smeet ons verlost van zichzelf.


Mee eens. Gisteren ook de 'avondetappe' van de Belg gezien. Vond dit vroeger een schaamteloze kopie van de NL versie, maar moet zeggen dat de Belgische variant inmiddels volwassen geworden is, en daarmee een stuk leuker (gister iig) dan Smeets et al
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 16 jul 2010 11:53

53x11 schreef: Mee eens. Gisteren ook de 'avondetappe' van de Belg gezien. Vond dit vroeger een schaamteloze kopie van de NL versie, maar moet zeggen dat de Belgische variant inmiddels volwassen geworden is, en daarmee een stuk leuker (gister iig) dan Smeets et al


... dat lag gisteren misschien ook wel aan de gasten ;-)

Plaats reactie