Beste forum leden,
Wie kan mijn helpen?
ik zoek een aluminium wedstrijd fiets (junioren wedstrijden) mag met carbonne achterbrug en carbonne voorvork.
het liefst een bekend merk
voor een 1750 euro
ik weet dat ik zelf ook best kan gaan zoeken maar er is zoveel keuze.
en samen heb je meer ervaring
alvast bedankt
Fiets keuze
-
berghem_lex
- Forum-lid
Carbon achterbrug heeft nauwelijks tot geen toegevoegde waarde, zéker niet op een wedstrijdfiets die toch al niet bedoeld is om zijn comfort.
Ik zou idd bij Red Bull gaan kijken (www.roseversand.de), of bij Canyon (www.canyon.com). Bouwen beide prima alu frames, en je hebt er voor 1500-1600 euro een prima wedstrijdfiets, met tenminste Ultegra of Centaur. Hou je nog wat over voor pedalen en schoenen. Rijd je al wedstrijden, of wilde je daar nu bij beginnen?
Ik zou idd bij Red Bull gaan kijken (www.roseversand.de), of bij Canyon (www.canyon.com). Bouwen beide prima alu frames, en je hebt er voor 1500-1600 euro een prima wedstrijdfiets, met tenminste Ultegra of Centaur. Hou je nog wat over voor pedalen en schoenen. Rijd je al wedstrijden, of wilde je daar nu bij beginnen?
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
't Nadeel van Red Bull en Canyon is dat die waarschijnlijk niet naast de deur zitten.
Ik kan me voorstellen dat als je zelf niet al te handig bent, dat niet zo handig is... Bij wedstrijden krijgt zo'n fiets iha meer te verduren en kan er soms haast geboden zijn als je weer moet koersen binnenkort...
Verder perfecte merken natuurlijk (vooral qua prijs/kwaliteit), ik rijd zelf een Canyon en ben meer dan tevreden..
Ik kan me voorstellen dat als je zelf niet al te handig bent, dat niet zo handig is... Bij wedstrijden krijgt zo'n fiets iha meer te verduren en kan er soms haast geboden zijn als je weer moet koersen binnenkort...
Verder perfecte merken natuurlijk (vooral qua prijs/kwaliteit), ik rijd zelf een Canyon en ben meer dan tevreden..