Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Zonda of ksyrium elite

evilhomer
Forum-lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 24 jul 2007 10:38

evilhomer 10 nov 2008 16:53

op http://www.bike-palast.com staan de zwarte Zonda's ook voor 350e. misschien daar eens informeren naar de levertijd.
t.a.f.k.a.e.h.

vanderbulck
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 feb 2007 17:25

vanderbulck 10 nov 2008 17:24

Hey
Ik verkoop mijn grijze Campagnolo Zonda wielen en moet het nu juist toeval zijn dat daar een Shimano 10 speed body opstaat...
Heb er zo een half jaar mee gereden en werkt echt perfect hoor!
Als je interesse zou hebben stuur je maar een mail of PM... (voor foto's of meer info)
Wielen zijn echt in PERFECTE staat, zou er graag nog 250 euro voor hebben
Er staan ook nog Pro2Race bandjes op die je erbij krijgt
BMC ProMachine - Sram Force - Zipp

esteban
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 nov 2008 01:50

esteban 10 nov 2008 20:08

Zou natuurlijk kunnen dat hij 't zei omdat ie nog een setje ksyriums liggen had :-)
Ik schrok ook want bvb op futurum staan ze mooi te koop met Shimano body.
Ben ook wel nog aant twijfelen hoor tov. de ksyrium elite, maar volgens jullie prijs kwaliteit wel beter dan ksyrium elite dusja ...

Vind net voor 350 ook nog Fulcrum 3, zou ook heel mooi bij m'n Pro Race Viper passen. iemand ervaring ?

Of Ultegra SL's voor 250?

Wat me wel opviel was het gigantische prijsverschil tss online en FM. Heb tot nu toe best wel goeie ervaringen met fiets stuff online maar nog niet met hardware.

Kan ik als 'k de wielen online koop deze zelf installeren op m'n bike of is dat kennerswerk? Rij nog maar 4 maand op de koersfiets dus sorry als 'k domme vragen stel.

groetjes en bedankt!

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 10 nov 2008 21:50

Mijn advies: kopen via het net waar je de voordeligste prijs vindt, cassette monteren en klaar. Sowieso zou ik voor de Zonda's gaan wegens goed en probleemloos.
Ik heb het geluk gehad er deze zomer een setje te kunnen kopen aan 200€, ik kan het nog altijd zelf niet geloven.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 11 nov 2008 13:20

rob74 schreef:
Esteban schreef:Klopt het dat de zonda's op een shimano fiets echt niet aan te raden zijn , dat zei m'n FM namelijk.

Onzin!
Ik ken mensen die een Ultegra groep hebben gecombineerd met Zonda wielen. Geen centje pijn.


Ikzelf heb dat ook (zie signatuur Sensa hieronder). Sommigen vinden dat het niet ''past'' qua uiterlijk. Ikzelf heb daar niet zo'n problemen mee. Zijn echt superwielen.

Plaats reactie