Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

extralite onderdelen

peteri200
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 02 aug 2006 19:16

peteri200 03 aug 2008 21:32

heeft er iemand hier ervaring met de onderdelen van extralite, ik heb deze crank en tandwielbladen op weight weenies gezien en ik vind ze schitterend. die zouden volgens mij ook zeer mooi op mijn prince staan. weet iemand of dit naast licht spul ook nog betrouwbaar en duurzaam is??? of is dit een combinatie die niet samen gaat.
weet tevens iemand of je met een gerust hart van hun website kunt bestellen of moet je die langs een dealer/andere weg doen.

[img=http://i96.photobucket.com/albums/l166/ ... qrc203.jpg]

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 05 aug 2008 01:51

Ik heb een Octaramp 30t binnenblad gekocht en nu zo'n 1000 km ervaring. Ik beschouw Extralite als de italiaanse evenknie van Tune en daar heb ik al 5 jaar ervaring mee. Je kunt via de site bestellen. Porto is goedkoper dan via andere leveranciers. Wordt binnen een week bezorgd.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 05 aug 2008 02:31

De crank wordt door madcow (WW, fairwheelbikes) momenteel gebruikt. Hij vindt hem alleszins niet slecht, maar hij is er enkel in compact en slechts enkele cranklengtes. De bladen zullen waarschijnlijk wat minder lang meegaan, en hebben geen schakelhulpjes. Maar ik heb een zeer goed gevoel bij de producten die ze maken (maar niet bij hun prijzen!)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie