Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaringen met Cyclewear.eu

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 20 sep 2016 05:58

En zoals gebruikelijk is de 'one post whiner' binnen 10 minuten van het forum verdwenen.

@moderators: kunnen jullie bij een eerste post er voor zorgen dat bij de woorden: 'kapot', 'slecht', 'niet mijn schuld', automatisch onderstaande foto verschijnt?

Afbeelding
o'7o

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3076
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 20 sep 2016 06:37

Je bedoelt voor de vaste kliek mensen die dan gaat lopen zeuren over de te positieve/negatieve/zoekfunctie niet gebruikt/vage/off topic post, en er zo voor zorgen dat de newbie nooit meer terugkomt?
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15946
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 sep 2016 17:53

mackersv2.0 schreef:Je bedoelt voor de vaste kliek mensen die dan gaat lopen zeuren over de te positieve/negatieve/zoekfunctie niet gebruikt/vage/off topic post, en er zo voor zorgen dat de newbie nooit meer terugkomt?
:like:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 20 sep 2016 18:38

Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord :)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 sep 2016 18:41

Moet je beter zoeken :D

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 20 sep 2016 19:10

monsieurpinot schreef:Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord :)
Off topic maar die zoekfunctie doet het echt als een speer zo goed. :like:

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 20 sep 2016 20:31

monsieurpinot schreef:Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord :)
monsieurpinot in een ander topic:
monsieurpinot schreef:
Douglas schreef:Patte: afkomstig uit het frans. In het forum verbastert naar pat en pad. Meervoud; pattes, patten of padden. Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik dacht dat ik de deze vraag een keer aan Onze Taal had gesteld, maar kan 't niet meer terug vinden..
Klote zoekfuntie ook: hier

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 20 sep 2016 20:53

Ik heb overigens als meerdere keren iets bij CycleWear.eu besteld en niets dan lof voor deze webshop. Begin dit jaar nog een Sportful No-Rain lange broek gekocht voor slechts €64,95. Kon deze kostenloos ruilen voor een maatje groter (verzendkosten naar CycleWear voor eigen rekening zoals vermeld, verzenden naar mij 2x gratis). Onlangs ook een Castelli Gabba gekocht maar geconcludeerd dat de maatvoering niet voor mij is. Probleemloos retourneren en binnen een week het geld weer op m'n rekening.

Het is dus niet volledig gratis om te retourneren zoals bij sommige andere winkels, maar daar is de prijs dan ook naar. Ze zijn doorgaans goedkoper dan de bekende namen.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 21 sep 2016 07:42

Ik kom geregeld in de winkel, is lekker dichtbij, en heb gisteren m'n GribGrab handschoenen weer teruggebracht wegens een losse naad.
Zonder problemen een nieuwe set meegekregen, dit is al m'n 3e paar in een jaar tijd en wordt telkens onder garantie vervangen.
Goede service van GribGrab en van Cyclewear.

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 21 sep 2016 07:46

afrit13 schreef:
monsieurpinot schreef:Ik heb trouwens al een hele poos geen gezeur over werking van de zoekfunctie gehoord :)
monsieurpinot in een ander topic:
monsieurpinot schreef:
Douglas schreef:Patte: afkomstig uit het frans. In het forum verbastert naar pat en pad. Meervoud; pattes, patten of padden. Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik dacht dat ik de deze vraag een keer aan Onze Taal had gesteld, maar kan 't niet meer terug vinden..
Klote zoekfuntie ook: hier
haha en ik maar op twitter zoeken (maar ontdek nu dat ik op deraileurpad/deraileurpat zocht :evil: )

rene_gazelle
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 aug 2013 18:04

rene_gazelle 11 nov 2016 04:39

Hier ook niets dan lof voor deze (web)shop. Meerdere keren wat gekocht en altijd zeer tevreden!!

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4386
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 11 nov 2016 07:27

Fijne zaak en ook om daar te winkelen. Bestellen gaat ook prima.
Heb daar zonnebrillen en een koersbroek van Vermarc gekocht.

Gelijk weer reclame gemaakt ;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Plaats reactie