Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vino terug bij Astana?!

wurst
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 10 jun 2007 12:12

wurst 26 jul 2009 16:24

Als Vino zijn schorsing heeft uitgezeten moet hij toch gewoon weer terug kunnen keren en overal kunnen starten? Basso rijd ook de giro, Millar de tour... En zo zijn er nog tig voorbeelden. Iedereen verdient een 2e kans in mijn optiek. Wel vind ik dat iedereen dezelfde straf hoort te krijgen. En dat het niet zo kan zijn de de Kazachstaanse bond 1 jaar schorsingen geeft voor vergrijpen die bij andere landen 2 jaar aan schorsing opleverd.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5894
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 26 jul 2009 16:35

Vino terug bij Astana is de doodsteek voor die ploeg!

Als Astana in het peloton wil blijven, doen ze er goed aan om een opleidingsploeg op te richten en jong talent uit eigen land een kans geven. Behoudt Contador en zoveel mogelijk van de goede renenrs. Met deze kun je nog een paar jaar vooruit en daarna staat een hele lading jong Kazachstaans talent klaar. Verbeter en-of behoud de geode structuur en succes voor de komende jaren is (bijna) gegarandeerd.

Het laatste wat je wil is in zee gaan met een uitgerangeerde ex-doping zondaar die door elke grote wieler organisatie wordt uitgekotst. Dat is gewoon vragen om ellende.
Live fast; die young. mijn blog

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 26 jul 2009 16:51

Juist ja! +1
Ik vind ook dat iedereen een tweede kans verdiend, maar meneer Prudomme en de ASO denken daar anders over....geloof maar niet dat ze vino met open armen zullen ontvangen.
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jul 2009 18:49

rob74 schreef:Vino terug bij Astana is de doodsteek voor die ploeg!

Als Astana in het peloton wil blijven, doen ze er goed aan om een opleidingsploeg op te richten en jong talent uit eigen land een kans geven. Behoudt Contador en zoveel mogelijk van de goede renenrs. Met deze kun je nog een paar jaar vooruit en daarna staat een hele lading jong Kazachstaans talent klaar. Verbeter en-of behoud de geode structuur en succes voor de komende jaren is (bijna) gegarandeerd.

Het laatste wat je wil is in zee gaan met een uitgerangeerde ex-doping zondaar die door elke grote wieler organisatie wordt uitgekotst. Dat is gewoon vragen om ellende.


Er is al een paar jaar een Kazaakse opleidingsploeg die vooral in Europa rijden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 31 jul 2009 17:01

Na LA neemt ook AC de benen bij Astana. Dan staat er niets meer in de weg voor Astana om Vino weer in de armen te sluiten. Leuk, zo hoort het ook, de ploeg is het 'kindje' van Vino en hij hoor ook thuis in die ploeg. Met het vertrek van de clan LA (Kloden, Leilheimer etc...) en de clan AC (Pauhlinio, Noval etc) blijver er niet veel renner meer over. Misschien moet Rasmussen het eens bij Vino proberen. Ik denk dat Jan Ullrich wel ploegleider wil worden. Rico en Sella passen ook wel in dat mooie lichtblauw van Astana...And last but not least Patrik Sinkewitz. Misschien kan de 'kring apotheek' van Kazachstan wel sub-sponsor worden. Wordt de naam van de ploeg 'Astata Farmacii Kamaradski'. Zo'n ploeg past wel in de hedendaagse Pro-tour van de UCI. Dat stelt toch al niet zo veel mee voor. Misschien wordt het wel hip om als ploeg een 'niet protour' ploeg te zijn. Cervelo is dan in meerdere opzichten een trendsetter. Over twee jaar kan Thomas Dekker een mooi contractje tekenen bij de ploeg van Vino en maakt Boogerd zijn comeback?
Over een tijdje kijken we gewoon met met zijn allen weer naar de aanvalsdrift van Vino, met of zonder apotheek, het blijft fantastisch om te zien, net als de magistrale coup van Landis in de tour van 2006 (na een nog mooiere inzinking). Alleen heeft Landis nooit vals gespeeld en Vino wel....ach, maakt het echt uit?

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 31 jul 2009 17:08

Zien we dan ook binnenkort ook Borat als sportdirecteur van Astana?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 31 jul 2009 18:16

@Geer: Steek jij je hand in het vuur voor Floyd Landis?
Anima Sana In Corpore Sano

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 31 jul 2009 18:23

Landis had toen de tijd het testosteron gehalte van een geile grizzlybeer, door een blikje bier en een paar whisky.
Ik kan me herinneren toen ik mij nog wel eens compleet lam zoop, me zo sterk, stoer en geil voelde als een....grizzlybeer. Ik kon toen iedere vrouw krijgen, ja zelfs meerdere....en toen werd ik wakker.
Maakt het uit, of Landis de waarheid spreekt?

edit:
bij de weg, landis is off-topic, sorry.

sprintbom
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 13 aug 2008 11:04

sprintbom 31 jul 2009 18:34

@ Geer, ik heb je reply's door. Jij hebt zeker nog een toekomst als stand up comedian of als vervanger van Jean Nelissen. :D:D:D

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 31 jul 2009 23:49

@ Geer: Ik doelde op het feit dat je zegt: 'Alleen heeft Landis nooit vals gespeeld en Vino wel...' Maar in dit topic is het inderdaad off-topic en niet van belang of Landis de waarheid spreekt....

Snap er geen hol meer van.
Anima Sana In Corpore Sano

Gebruikersavatar
erikvdmaat
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 28 jun 2004 15:55
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 01 aug 2009 14:57

Marino schreef:@ Geer: Ik doelde op het feit dat je zegt: 'Alleen heeft Landis nooit vals gespeeld en Vino wel...' Maar in dit topic is het inderdaad off-topic en niet van belang of Landis de waarheid spreekt....

Snap er geen hol meer van.


Gewoon hard fietsen en als eerste binnen komen.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

columbus
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:11

columbus 30 aug 2009 01:08

Even dit topic terug helemaal naar voor brengen.
Bij mij deed het heel raar (maar helemaal in de goede zin) om Hem voor het eerst terug op tv te mogen zien sinds ....
hij zag er al heel scherp uit, en zijn prestatie was ook heel goed, als hij zijn baardje nu nog eens af had gedaan had hij een hoop minder wind gepakt en zat er misschien wel meer in :d
(maar cancellara had zicht ook niet geschoren...)
Hij zal nog wel een ritje of 2 meepakken zo te zien (en te hopen)

RESPECT VINO,
kristof

Plaats reactie